miercuri, 19 ianuarie 2011

accente


Desi zapada ne-a ajuns la genunchi si a trecut dincolo de ei, aseara ningea iarasi cu fulgi mari, am stat cu nasul lipit de geam ca un copil, pana cand m-am hotarat sa-mi misc cizmele si sa ies la plimbare. Am facut din nou turul stradutelor din apropiere, nu ma mai satur sa privesc varietatea caselor si sa constat gustul aproape desavarsit pe care-l au unii in a-si aranja locul unde vietuiesc. Fiecare detaliu, fiecare culoare si accent e ales cu grija... merg, merg si incerc sa-mi golesc mintea de comparatii, nu, nu se poate compara... doua lumi paralele nu se pot compara.

Fac un exercitiu de a observa mai intai exteriorul caselor si a-mi imagina ce fel de mobila poate fi inauntru, daca respectivii au tablouri si daca da, ce gen de arta prefera. Merg, merg, zapada cade si pasii imi sunt grei ca prin nisip, cate un plimbaret noptatic trece si da buna seara, suntem complicii aceleiasi aventuri nocturne cu priviri piezise dincolo de ferestre.
Ma intorc acasa tarziu unde constat ca au trecut 2 ore.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu