sâmbătă, 12 februarie 2011

analgezice

Cum ma mutam eu azi dintr-un pat in altul si dintr-o canapea intr-un fotoliu, vaitandu-ma cat sunt de bolnava si cata treaba am, am reusit sa-l exasperez pe bietul om care ma intreaba ce cred ca mi-ar face bine. Un week-end la New York, saptamana viitoare, raspund, si un acces de tuse ma invadeaza, oh, oh... Ok, imi raspunde, dar n-am timp sa ma ocup de rezervari...
Nu-i nimic, am eu o presimtire ca spre seara ma voi simti mai bine si o voi face.

Am auzit ca o plimbare pe 5th avenue iti ia durerea cu mana...

7 comentarii :

  1. Cred ca e foarte buna ideea, dar pe mine ma doare capul zilnic si ma gândesc daca n-ar fi cam complicat sa fac tratamentul asta.
    Cu aspirina si eferalgan ai încercat? Ambele de 1000. Sau sfântul algocalmin românesc... In Belgia e trecut la categoria otravuri iar în Franta e pentru uz veterinar. N-as avea nicio contraindicatie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa precizez ca tratamentul se prescrie exclusiv la doamne, domnii s-ar putea sa plece cu mai multe dureri de cap decat au venit. :)

    Pentru domni, cumpararea une bormasini care gaureste/insurubeaza/desurubeaza in toate pozitiile, sub toate unghiurile si chiar in spatii mici - pe baterii evident - ar trebui sa fie de ajuns. Si pentru cei cu mofturi, o sticla cu vinul lui preferat. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai sanatate!
    Io m-as multumi cu Sting fara New York.

    RăspundețiȘtergere
  4. nume, thanks, azi ma simt deja mult mai bine. :) Ahaaa, Sting, nu esti singura, da' am auzit eu ca e cam bizar...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nume, m-am mai gandit, io ma duc la NY, poti sa ramai cu Sting, io o sa ma mutumesc cu algocalminu'. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. E frig acum la NY, mai asteapta putin sa se imprimavareze :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum, sambata seara ora 20.15 sunt inghetata rau... m-am luat dupa temperatura de dimineata(ca sa nu mai spun ca aseara erau +18C) si nu m-am imbracat gros. De fapt nici nu a fost asa frig, da' bate nene un alizeu sau cum s-o fi chemand el, pe 5th av, ca vrand-nevand intri in toate magazinele sa te incalzesti. :))

    RăspundețiȘtergere