joi, 10 februarie 2011

aspirine...

Habar nu am cum a trecut saptamana asta, credeam ca ieri a fost luni, dar o zi de luni lungaaa, lungaaaa, asa incat in ziua asta de luni am putut sa ajut la caratul mobilelor din sufragerie(si depozitatul lor prin toata casa alandala), sa dau tablourile jos de pe pereti si sa le pun nu stiu pe unde, sa fac o ciorba si in rest multe sandwich-uri si salate, sa asist la caratul sculelor si a parchetului de catre oamenii care pun parchet, in timp ce ma imbracam sa plec si in timp ce le preparam 2 cafele...
Aaaaa, sa merg la serviciu unde am constat ca sunt cam racita, sa merg apoi la Zilele modei la Montreal, unde am hoinarit cateva ore, sa ma intorc apoi acasa unde parchetul era pus si astepta doar sa fie remobilat... sa spal perdelele, sa ajut la stersul mobilelor, a tablourilor, a sculpturilor, sa constat ca am acumulat o gramada de chestii care rebuiesc curatate si aranjate si sa constat apoi ca sunt racita cobza.

A, am uitat sa va spun ca sunt racita, iar daca v-am spus deja va mai spun o data, je suis malade!!! Colegii, vazandu-ma azi dimineata ca intru pe usa in halul in care eram, au fost toti de acord ca ... JE SUIS MALADEEEE!!! COMPLETEMENT MALADEEE!!!

7 comentarii :

  1. păi prends soin de toi, nu umbla beteagă, chiar dacă e şi asta o perfecţiune, cum zice Lara! Sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  2. ehh, imi aminteste de ce am picat la facultate :) Nu puneam parchet, nici bolnava nu eram, dar ma uitam tooaaata dimineata la videoclipuri frantuzesti :)

    In Sp racelile se trateaza cu concediu medical, poti sa-l ceri si pt o amigdalita - cu multa nesimtire sau "dos cojones".

    RăspundețiȘtergere
  3. Se zice ca raceala tratata se vindeca in 7 zile, iar cea netratata intr-o saptamana.
    Sanatate!
    (sa nu duci raceala la serviciu , cand te vei simti bine, ei vor fi bolnavi, acasa. nu e practic. )

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc fetele, o sa-mi fac un ceai asta seara, ca tot e vineri, da' am auzit eu ca boala de la cap vine, creca acolo tre' sa ma caut. :)

    Nume, stiu, la mine merge si cu un simplu telefon, pot sta acasa cel putin 3 zile fara belet de medic, da' cum spusei, problema e mai sus de gat.


    Sophie, tata zicea asta si-mi facea vin fiert... ce dor imi e. Cat despre serviciu, sunt toti bolnavi pe acolo, asa, in general. :)

    Monica, merci beaucoup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da' o palinca nu e pe-acolo, la magazinele românesti/unguresti/sârbesti? Cu slanina afumata si usturoi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Dan, vrei sa mor? Desi nu cred ca degeaba i se spune eau-de-vie...
    Asadar ori mor, ori ma scol. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu se moare de asta, n-ai grija. Trebuie sa încerci. Eu tot încerc de vreo 40 de ani si sunt bine.

    RăspundețiȘtergere