luni, 14 februarie 2011

l'amour...

* studii sociologice revela ca majoritatea femeilor au aceeasi fantasma: a avea doi barbati in acelasi timp... unul din ei sa gateasca si celalalt sa faca menajul.

* exista doua teorii in ceea ce priveste reconcilierea cu o femeie. nici una din ele nu functioneaza.

* numeroase studii au demonstrat de asemenea ca barbatii casatoriti traiesc mai mult decat celibatarii. unii sustin ca din contra, doar pare mai lung...

* in paradis fiecare poseda 3 telecomenzi si toate capacele de WC sunt ridicate.

* barbatii nu se ratacesc niciodata, ei doar descopera mereu noi drumuri...

* ne tinem intotdeauna de mana, cum ii dau drumul o clipa, cum intra intr-un magazin.

* pentru barbati conteaza mai mult aparenta unei femei decat inteligenta pentru ca cei mai multi vad mult mai rapid decat gandesc...

* o sa ma iubesti la fel si cand vom fi batrani, dragul meu? nu numai ca te voi iubi, dar am sa-ti si scriu, iubito!

Din "De ce barbatii mint si femeile plang" de Alan& Barbara Pease, carte pe care v-o recomand cu caldura, fie ca sunteti femei sau barbati.
De aceeasi autori: "De ce barbatii vor sex si femeile dragoste", "De ce barbatii nu asculta niciodata si femeile nu stiu sa citeasca o harta".

Sa fiti iubiti mult!

5 comentarii :

  1. am o mica nelamurire la punctul unu: nud?!

    şi o lamurire la punctul doi: se poate face reconcilierea, daca reconciliantul se aseaza pe aceleasi şine cu femeia in cauza ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe, nu conteaza, ca in timpul asta femeia e plecata... unde, cu cine si cum, asta e parte a fantasmei care nu se dezvaluie... desi poti sa-ti intrebi iubita. :)

    Se poate sa ai dreptate, ca nu ai imbatranit tu degeaba, mosule! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mosule, da' Billy Idol ti-a placut? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Billy Idol nu prea imi place defel desi recunosc ca le zice bine, da leganareeeeea... mi-a placut, tare mi-a placut, nu zic nu! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. hai ca nici contabilu' nu era rau... da' cel mai mult la clipul asta mi-a placut designul interior, avea gusturi omu'... :)))

    RăspundețiȘtergere