vineri, 25 februarie 2011

Two Princes

Daca-i vineri seara e Mont-Royal, la vanatoare de carti si CDuri "usagés". Fiind cam obosita si friguroasa(afara ningea linistit), prada a fost destul de "subtire". Impart insa placerea cu dumneavostra, fiind o generoasa, pe langa ca sunt frumoasa, desteapta, cultivata, modesta... etc, etc, etc.
Cei care cititi si ma cunoasteti personal, e cazul sa adaugati la lista. Se accepta doar trasaturile pozitive, cele negative vor fi sterse nemilos, sau vi se vor intoarce pe blogul personal cu mentiunea, ba tu sa fii... :)))
Asadar asta si asta...

6 comentarii :

  1. Eu nu te cunosc personal, dar apreciez ca tot ce spui cu atata modestie este perfect adevarat. Apreciez si "temele pt acasa", mai putin pe primul "asta" la care am primit un mesaj cum ca:"sorry... has blocked it in your country on copyright grounds", dar daca zici ce este o sa gasesc altfel calea spre ea.

    ...daca se indura Maria Ta!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie-mi place cel mai mult ca nu esti ranchiunoasa, celelalte calitati sunt minore.

    RăspundețiȘtergere
  3. sophie, primul era "two princes" cantat de Spin doctors,poate merge asta. Daca nu, il gasesti tu cumva.

    Aia cu cat sunt io de speciala mi-a venit, imagineza-ti, spontan, asa incat ma vad nevoita sa adaug si spontaneitatea la lista de mai sus. Daca trebuie, domne, trebuie! :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, pai de ce sa fiu mai Dane, la ce-ar folosi? Am discutat discutii, nimic altceva...
    La tine a venit primavara? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ploo, floricele pe câmpii, ghioceii se înmultex, da' e frig, frig si urât. Mi-am loat deja belete pentru mai la Bucale. Cu airoplanu'. Si acuma astept sa treaca vremea. C'asa suntem noi: "de m-as vedea mai repede în mai!". Ca sa ce? Daca nu putem da timpul înapoi, macar sa-l dam înainte. Noroc ca nu se poate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai grije la iroplan, am auzit eu pe unii care au patit niste chestii... :))))))

    Dupe cum se observa cu ochiu' liber, e aici o aglomeratie la dat cu vorba buna, de nu se poate. Creca' trebuia sa zic de vorbe rele... se calca lumea-n picioare... :)

    RăspundețiȘtergere