sâmbătă, 5 martie 2011

ardezie


Am prins gust de renovari... de fapt nu, nu de renovarea in sine ci de alegerea materialelor, a culorilor, a "accentelor" astfel incat rezultatul sa ma multumeasca. Cel mai tare imi place sa aleg gresia si faianta. Ma plimb ore intregi prin magazin cautand, pipaind cu mana si cu ochiul... Imi place piatra, ador culoarea nisipului, imi place cimentul brut. De fapt mi-ar placea sa torn ciment. Cum faceam cu tata. Faceam cofrajul, asta era munca migaloasa, apoi amestecam nisipul, piatra si cimentul. Miroase bine cimentul ud. Miroase a curat si-a viitor. Dupa ce-l turnam, il acopeream intotdeauna. Si-l umezeam, daca era cald, ca sa nu crape. Cimentul brut are o aspreala aparte, are profunzime.
O avea legatura si cu faptul ca nu-mi plac suprafetele netezi. Nici cele stralucitoare. Nu cred in perfectiune.
Ardezia, de exemplu. E imperfecta, dar e atat de frumoasa. Cu cat o privesti mai mult, cu atat ii descoperi profunzimea.
Marmura nu ma atrage. E mereu lustruita si imaculata. Lustrul insala. Viata nu e asa. Cred ca de-aia o facem cruci...

5 comentarii :

  1. Frumoase culori! E la tine acasa? Poti sa faci o nunta acolo! Acoperisul meu e de ardezie, dar cerul tot albastru îl vreau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe, as vrea eu... nu, nu e la mine, e in Franta, intr-un camin studentesc. :)
    Dar albastrul ala il aveam pe un perete al livingului, inainte sa ma mut... acum tre' sa o iau de la zero... de unde si postul... :)
    Tu zici ca ai ardezie pe acoperis? Deci daca vrei sa o privesti tre' sa te urci pe casa? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, ca am si niste alei prin gradina tot din ardezie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te-ai mai mutat o data in vara?

    RăspundețiȘtergere
  5. pai da, m-am mutat vara trecuta. Cand m-am mutat la casa am facut doar strictul necesar, nu am amenajat 100% ca altfel nu ne mutam ever... mutarea a fost atat de complicata ca nici nu stiu cum am iesit teferi... adica in timp ce ne mutam aranjam apartamentul pentru vanzare(renovam) si in paralel faceam cate ceva la casa... :)
    Nici nu vreau sa ma gandesc cate avem inca de facut, dar a meritat, nu credeam ca ma pot simti undeva atat de "acasa".

    RăspundețiȘtergere