luni, 21 martie 2011

leapsa - flori, fete, filme...

O "stafeta" primita de la Sophie si transmisa mai departe, in eter... celor care vor sa o capteze. :)
eu nu ma pricep la filme si am zis ca 10 muzici de film nu voi fi in stare sa enumar, da' macar 2,3...
asadar in ordine dezordonata, muzici bune in filme bune:

1. Bruce Springsteen in Streets of Philadelphia.
2. Radiohead, in filmul Incendies.
3. Phil Collins in Tarzan, film la care un membru al familiei mele chiar a lucrat. :) Nu, nu l-a jucat pe Tarzan. :)
4. asta nu cred ca se pune, da' e tot muzica intr-un film... Eddie Murphy, ma rog, un fel de muzica...


Lista va continua, pe masura ce-mi amintesc si altele sau pe masura ce-mi vor fi sugerate de voi. :)
Va multumesc pentru atentie!

7 comentarii :

  1. Phil Collins e unul din "greii" care-mi plac tare. Si filmul pare dragut!

    RăspundețiȘtergere
  2. deci eddie murphy nu ti-a placum, Mosule. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa lista, asa final, adica bun.
    Si nici nu i-am mai intalnit in alte liste.
    Mi-au placut ...hai, si bonusul :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) de eddie murphy uitasem, recunosc spasit; e un dragut, imi place de el, da nu stiam ca si canta, asa ca l-am pus deoparte si am uitat sa-mi arunc ochiu inspre el...
    da, ai dreptate, canta! si inca ce bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am o prietena Roxana, cam în acelasi ton serios cu Eddie, am sa-i trimit link-ul.

    RăspundețiȘtergere