miercuri, 2 martie 2011

Happy martisor day!



Azi am primit cel mai original martisor pe care l-am primit vreodata: un snur de martisor. Da, da, ati inteles bine, am primit doar snurul. L-am primit de la unul din baietii care lucreaza la restaurantul/ cafe-ul unde mananc mai mereu la pranz, care e detinut de niste bulgari.
Snurul era frumos ambalat si avea si eticheta, scrisa in bulgareste. Pe eticheta scria - mi-a tradus el - "Happy martisor day!".
A fost atat de simpatic cand mi l-a dat si mi-a si zis ca ma astepta de ieri(ieri am venit cu mancare de acasa si am mancat in cafe-ul firmei). Colega cu care eram ma privea nedumerita si nu intelegea nimic, acum ii e clar de ce salatele mele sunt intotdeauna asa proaspete.
Ca s-o linistesc i-am spus ca e o practica in restaurantele noastre, un fel de marketing est-european. :)
Va intrebati daca l-am purtat? Sigur ca da! Nu mai primisem martisor de 5 ani sau mai bine...

2 comentarii :

  1. In Bulgaria am fotografiat un snur de martisor intr-un copac, cam prin perioada Pastelui
    Nu stiu daca obiceiul se gaseste si la alti balcanici, o sa caut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca la ei e ceva normal, snururi pe la mana poarta si barbatii si femeile am vazut, cel putin aia de la resto aveau toti.
    Grecii nu stiu ce-i ala martisor, cel putin colega mea grecoaica habar nu are, ma intreba ce-i ala...

    RăspundețiȘtergere