joi, 10 martie 2011

ingineresti...

Azi sunt romantica. Asa m-am trezit, apoi mi-am intretinut starea. M-am trezit si obosita gata. Probabil am visat mult. Partea proasta e ca nu-mi amintesc nimic, am avut doar sentimentul ca am visat frumos. Mi se pare nedrept sa visezi frumos si sa nu-ti amintesti. E ca si cum cineva iti fura visul. Ramai asa cu sentimentul ca l-ai avut si nu-l mai ai.
M-am uitat pe geam si ningea... ce mai conteaza 10 cm in plus, mi-am zis? Am iesit, incotosmanata cu geaca groasa de iarna si cizmele cele mai lungi din dotare si am "inotat" pana la autobuz. Pas assez vite. L-am pierdut. Las ca vine altul, mi-am zis.
Am ajuns intr-un tarziu la serviciu, intr-un... cam tarziu.
Desi am ajuns, am fost cam absenta toata ziua, la un moment dat am participat la un fel de sedinta la care nu prea stiu ce s-a discutat. La sfarsit un coleg m-a intrebat daca sunt ok. I-am zis ca am carente de fier azi, da' ca voi manca spanac asta seara si ca maine voi fi ok.
La pranz mi-am dat seama ca am uitat supa acasa. O pregatisem special aseara. Am luat doar painea. Paine prajita cu mere verzi. Mmmmm, delicios! In timp ce mancam mi-am terminat corespondenta. Asta a fost partea placuta a zilei, am savurat-o pe indelete...
La intoarcerea spre casa am pierdut autobuzul. Nimic nou. Am de asteptat doar o juma de ora. Intre timp au mai ramas 15... acu' intelegeti de ce va chiunui??? Pai numai eu?

V-am spus deja ca azi sunt romantica? :)

7 comentarii :

  1. si eu cand va spun de astenia de primavara voi nu, tot batman, batman... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. asta trebuie sa fie, mosule, cum le stii matale pe toate. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Poti sa fii mai des asa. Nu stiu de la ce ti se trage, stat în statie sau pâine prajita, dar te prinde grozav.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai nu ti-am spus ca n-am nici-un merit? M-am trezit asa de dimineata. Ceea ce nu spusesem e ca m-a prins si usa de la metrou. Stii ce doare? Si te trezeste din visare. :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si pe mine m-a prins... M-am scos cu o înjuratura în gând. Vii la vorba mea si iei un antidepresiv. :-)))

    RăspundețiȘtergere
  6. faina replica aia cu spanacul...o pot folosi si eu?:)

    RăspundețiȘtergere
  7. he he, cum nu, chiar te rog... :)

    RăspundețiȘtergere