marți, 29 martie 2011

L'autre langue

Tu reviens vers ta langue maternelle
comme on rampe vers une demeure saccagée
l'autre langue te ronge et t'affame de silence
tu la veux t'en as peur
est-ce qu'elle t'a déjà maudit
est-ce que tu l'as déjà maudite
tu la sens en haillons brûlants
en haillons qui s'en vont et qui restent
qui mordent dans ta langue de chair
qui neigent sur tes cris
l'autre
l'autre langue t'a fermé à clé
et tu vis derriere une cage soyeuse à griffes d'acier

C. Montescu din volumul "Tristesse a chien mauve"

De ce suntm facuti pentru a fi vesnic nemultumiti?

11 comentarii :

  1. Eu nu cred ca e un defect de fabricatie.
    Cred ca apare imediat dupa ce ni se intocmeste lista cu interdictii, in frageda pruncie.
    P.S.
    Daaa... sunt uracioase si intortocheate, acu' trebuie sa scriu: "dinglblusa":)

    RăspundețiȘtergere
  2. si le taram asa dupa noi nemultumirile, mereu? si ne fabricam inconstient tristeti? io mai fac asta, mi s-or fi interzis multe vreodata... credeam ca sunt doar defecta. :)

    vai vai ce am mai urat asta pe alte bloguri. macar sa pun fonturi simple si cuvinte ... normale sau sa le scot de tot. promit sa iau masuri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe masa mea si sub ea sunt o sticla de uischi si una de vodca, goale amândoua! Ce frumos miroseau odata!!! Dar la mine goliciunea nu rezista mult timp!

    RăspundețiȘtergere
  4. esti total. cred ca era pentru postul celalalt, da' noroc ca nu ne pierdem in comentarii pe aici. :)

    eu nu am mai baut vodca din facultate, cand am baut vodca-cola la un chef(chefuri de ingineri, ce vrei) si mi s-a facut greata, dup'aia nu mi-a mai trebuit nici vodca, nici cola.
    Aia cu goliciunea o inteleg, care va sa zica esti mai pudic din fire. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. scaietina, it's ok now. It was removed. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Proba, proba, proba...
    Iuhuuuu, merge!

    RăspundețiȘtergere
  7. Stii cum se spune: bautura-i buna, dar tre' sa te tii de ea. Cum te lasi, cum te doare capul. In plus vodca nu se amesteca decât cu suc de rosii si tabasco. Poa' sa-ti confirme si Selectul.
    In alta ordine de idei, si mie mi-a cerut Tina sa-i scot verificarea cuvintelor... Intre noi acuma, crezi ca urmareste ceva?
    Caut si eu ceva frumos si vechi de Sting!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai mai domnu' Dan, si tu si d-nu Selectu' care este el(e ocupat acuma cu multimile alea Vitali, presupun), aveti ceva experienta la "amestecaturi" si la licori. Dar io, biata copila fara minte care eram, de unde era sa stiu?
    Finetzuri luam doar pentru fetele de la litere, ca sa le impresioneze bagabontii(colegii mei), intre noi ne cinsteam cu ce aveam, ca inginerii. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. tabasco si tomate stoarse in picaturi peste vodca bine racita in prealabil, aprob pozitiv..

    RăspundețiȘtergere
  10. pai n-auzi ca vodca o baui acum cateva decenii? acum mananc rosii cu tabasco. se pune?

    RăspundețiȘtergere
  11. Se pune azi, tragi linia si faci adunarea.
    De mâine bei vodca simpla cu cuburi sau cum am spus mai sus. Mai vorbim dupa aia.

    RăspundețiȘtergere