duminică, 13 martie 2011

rock, rock, rock


Azi am aranjat putin subsolul, adica mai mult P. caruia-i bateam de mult apropoul sa-si cam stranga sculele, cardurile electronice, PC-urile, osciloscoapele, spectrum analyzer-urile si alte aparate care stateau insirate peste tot si sa le puna in partea neamenajata a subsolului. Si azi le-a strans, ba chiar a asamblat etajere, totul e la locul lui.

Dar si-a adus in loc chitara, o parte din tobe(noroc ca a vandut mare parte) si o gramada de fire si prize. A conectat sistemul de sunet, mi-a explicat ceva cum ca daca ai 2 ampli-uri conectate, unul pentru fiecare canal, se aude bestial... da' cum urechea mea muzicala e cam surda iar aia care nu e surda e nemuzicala, n-am sesizat diferenta.
Da' am zis, vai, e absolut diferit si incredibil sunetul asta de-acuma. Lasa-l asa, sa nu-l strici. :)

Apoi ne-am asezat in fata boxelor, intr-un punct calculat cu mare precizie, sa ascultam muzica. Mi-a mai zis el cum ca pentru a avea nu-s ce calitate ar cam trebui sa cumpere alte chestii, eventual sa schimbe boxele cu unele profesionale... da' cum nu suntem profesionisti in domeniu niciunul, am zis ca poate ca ar fi bine sa mai asteptam. A ramas asa, ca-n gara, sper sa uite. :)

Pana si Mishcka, catelul muzical, a apreciat asta, asta, si bineinteles asta.

Sa aveti o saptamana rock and roll!

5 comentarii :

  1. ala din poza e cainele? vorbesc de chestia aia din zapada:)

    RăspundețiȘtergere
  2. mda, si vezi ce e tare rau. Asculta heavy metal cat e ziua de lunga. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte normal, si eu am în casa boxe, perechi, perechi, plus o cutie separat pentru basi. Ascult rar ca nu mai apuc, dar când o fac îmi vibreaza stomacul.

    RăspundețiȘtergere
  4. "I mean" si eu ca si câinele tau...

    RăspundețiȘtergere
  5. Dan, ideea e ca noi abia ne-am mutat la casa, la bloc nu prea aveam cum sa ascultam muzica, asa incat acum ne vin idei din ce in ce mai traznite si mai scumpe. Pai de asta ne arde noua domnule? De boxe profesionale? Cand noi tre' sa reparam gardul! :))

    RăspundețiȘtergere