vineri, 1 aprilie 2011

April, 1st

Ma trezesc de dimineata cu o dispozitie de zile mari, fara ceas! Imi verific mailul, lucru rar la ora 6.30, dar stiu ca azi am mesaje. Vreo 2 pacaleli dulci. Rad si fug la baie. In timp ce-mi aranjam parul observ pentru prima data in mijlocul fruntii un "motton" de par alb. Nu un fir, nu doua, ci douazeci si noua.
Bai, eu stiam ca am cateva fire la tample si doua pe la frunte, da' parca erau alea de noroc. Bagati-va mintile in cap cu glumele voastre, ca stiu ca e 1 aprilie, nu ma pacaliti voi asa usor, ati inteles???

Ma imbrac, dau sa plec si iau in fuga "Ebauches de vertige" a lui Cioran. Ce altceva mai potrivit as fi putut citi azi? Merge la fix cu o cafea neagra. In autobuz deschid la intamplare si citesc pasajul insemnat, in dreptul caruia pusesem chiar semnul exclamarii: "Ma mission est de tuer le temps et la sienne de me tuer à son tour. On est tout à fait à l'aise entre assassins".
Pfuiii, exact de asta aveam nevoie aici si acum!

La serviciu gasesc scris mare pe tabla de pe culoar banalul "Thanks God it's Friday". Adaug "a Fuc...ing" inainte de Friday si intru teatral in birou. Habar nu aveti ce pacaleala vi se pregateste, muritori, declam! Stiu, zice un coleg, au anuntat zapada.

Ajunsa acasa pe seara, mi-am turnat un pahar de Medoc si am dat muzica la maxim. Ce poate fi mai potrivit decat Chuck Berry cu Stones la o dispozitie de zile mari? As mai dansa si acum daca nu m-ar jena un genunchi, caci simt ca "time it's on my side, yes, it is". Am un chef nebun de o discoteca.

8 comentarii :

  1. Ei nu, chiar discoteca nu, dar un Medoc parca da, chiar daca nu ma dau în vânt dupa bordouri. Cu o coasta de bou în sânge alaturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. De la zaibarul lu' tata mi se trage, nu ma mai vindec. :)
    Iti place Chuck Berry? eu il ador!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si nu-i mai bun zaibarul, cinstit acuma? Asta nu-i jamais "bushonat", sta pe unghie, nu tre' sa-l destupi cu 4 ore înainte, nu-l pui în carafa sa se decanteze etc. Eu am baut zaibar cu furtunul din damigeana si vad ca n-am murit!
    Ai vazut ca eu si cu ghitara avem o relatie speciala: doar la Hendrix am o retinere, spre rusinea mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. of, of, domnule, pe dumneavoastra care sunteti un rafinat, nu as putea pentru ca sa vad band zaibar. dar nu stiti ce pierdeti, evident... :)

    dane, da, da, expica-i domnului de mai sus. :)
    relatia cu chitara care era?

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeii mei sunt Knopfler, Gilmour, Clapton, în ordinea asta, apoi BB King, Chuck Berry, Aldea, Covaci, Brian May, Keith Richards, Page, Blackmore, Satriani etc., complet aleatoriu. Hendrix nu, pentru ca era prea virtuoz si excesiv de barbat, o fi si ceva invidie personala.

    RăspundețiȘtergere
  6. Richards, yes, yes, Page, de asemenea. Uite aici un cadou, ce zici de Flea Dar de Frusciante?

    RăspundețiȘtergere