joi, 14 aprilie 2011

boli

De ceva vreme sunt cam deprimacioasa. Sau stresata. Nu mi-e clar. O fi din cauza ca am abandonat cursurile de yoga de la serviciu si "les etirements" si relaxarile pe care le fac acasa nu sunt suficiente. Am lasat-o balta cand profa a inceput sa ne vorbeasca despre intoarceri din morti si "remote viewing" la ora pranzului. Nu ca as avea ceva impotriva subiectului, ba din contra, insa abordarea ei a fost atat de superficiala si bizaroida incat am inceput sa dau semne vadite de nervozitate. Stateam asa cu inteligenta nestimulata si neuronul flescait si ma intrebam cum naibii reusesc aia din jurul meu sa aiba aerul asta linistit...

Asadar in loc de yoga, munca. Nici macar pantofi n-am mai cumparat de ceva vreme. :) Legata de birou, fara sa iau prea multe pauze, cu cateva ore de somn(habar nu am de ce de vreo 2 sapt dorm putin) si fara sa mananc prea mult, asa m-a gasit revelatia azi dimineata, cand m-a plesnit. Sunt bolnava, imi zic, da' nu asa bolnavioara, bolnava rau! O fi avand legatura cu faptul ca urma sa ma vad cu doctorita azi? Habar nu am. Dar pana in prezent nu eram genul ipohondric.

Am ajuns la serviciu unde era frig din cauza de AC, ca unii au calduri. Am mai si tremurat pe deasupra. Pe la ora 12, 1 eram convinsa ca sufar de vreo boala incurabila teribila. Aveam chef sa ma plang dar nu am gasit pe nimeni disponibil. Dezavantajul de a fi down la ora pranzului...

La 16.00 eram in cabinet. Doctorita ma primeste surazand. Ma intreaba ce mai fac. Imi spune ca arat foarte bine. Bine in ce sens? Pai foarte in forma, zice ea. A, daaa? Crezi?
Ne uitam impreuna peste ultimele analize. Beton! Toate! Te supara ceva? Pai nu prea, dar...
Mai discutam ba de una, ba de alta, imi ia tensiunea, ma mai palpeaza prin niste locuri si imi spune ca ea crede ca sunt sanatoasa tun. Da' daca cred ca am vreo problema sa o sun sau sa revin. Si sa iau si eu pauze ca tot omu' normal.

Am iesit din cabinet. Afara era un soare rotund. Am luat-o spre metrou pe drumul cel lung. Frumos cartier imi zic, in timp ce privesc arhitectura caselor. Creca nu sunt chiar asa de bolnava. Doar foarte rasfatata. Ajunsa acasa, am stiut de ce...

10 comentarii :

  1. Se poate si mai rau,zau..l-ai vazut pe omul din filmuletul de la mine,Roger Ebert?

    RăspundețiȘtergere
  2. Astenia de primavara! Cu picaturi de Passiflora se rezolva fara dureri!

    "Grâce à ses propriétés antispasmodiques, sédatives et tranquillisantes, Passiflora incarnata est principalement indiquée dans l'insomnie et l'anxiété..."

    RăspundețiȘtergere
  3. Passiflora???? ba pardon, vrei sa spui medoc, pauillac, chablis, CdR, etc etc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. neuroanchiloza, nu, da' o sa ma uit, e deprimant? :)

    Dan- am in casa(am o mica farmacie, toate "medicamentele" sunt din plante), da' nu le-am incercat. sunt expirate. scrie pe flacon ca sunt pentru sleep disorder si... stresul la nervi. :))) merci de pont.

    medoc, medoc, nu suna rau... dar neaparat 2 sticle. cu o passiflore inainte... :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Selectule, pai cu Medoc (as zice chiar Haut...) se iau toate alea, altfel face vreo "fausse route" Doamne fereste, chiar scrie la indicatii ca potenteaza efectul.

    RăspundețiȘtergere
  6. N-as zice ca-i deprimant...da' stomacul meu nu mai e foarte sensibil, ca a vazut multe :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dan, toate odata? Vrei sa mor? :)

    Asta seara am baut feteasca regala proaspat adusa din ro pe calea er fransului de ora 16. Sa va spun ce gust a avut? Si ca mi-a luat toate durerile cu mana? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Fara nici o legatura cu topicul, vroiam sa-ti spun ca am atasat linkurile alea cu magneti la mine,la postul original.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere