duminică, 24 aprilie 2011

cucurbé

Cinci francofoni(dintre care unul cu radacini italiene, unul cu urme adanci irlandeze si trei cu radacini incerte, dupa cum singuri se definesc), doi anglofoni, doi romani, 2 catei si 3 pisoi au mancat, beut si s-au veselit impreuna, ca de obicei in zi de sarbatoare.

La masa s-au vorbit deci vreo 3 limbi cu "melange-urile" de rigoare, plus cateleasca si pisiceasca. Ati auzit vreodata un francofon pronuntand curcubeu sau surubelnita ??? Merita incercat! :)

S-a mancat cu masura si s-a baut variat: alb, rosé si nelipsitul bordeaux. Berea a venit de la braseria "Dieu du ciel", asta ca sa nu zica cineva ca nu suntem rezonabili...

Ce am mai aflat in seara asta de la cunoscatori e diferenta intre un Haut Medoc de calitate superioara si un "cru bourgeois". Nu ca nu le apreciem pe fiecare... Lectia va continua la urmatoarea intalnire in aceeasi formatie, cam peste doua saptamani. Pana atunci sa fim veseli!

Voi cu cine ati stat la masa de paste?

9 comentarii :

  1. Sase moldoveni,trei venetieni, cinci palermitani, un salernitan,o grecoaica, un Von Plus ca doi nu se exista pe pamant:)
    PS. de unde va veni cu Tina, ca si pe Dan tot uit sa-l intreb:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ni se trage de la aceeasi despartire proasta in silabe... in cazul meu, din cauza de bordeaux...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi-am revenit de o vreme. Tina era alintul de la Scaietina, dar gata, nu te mai alint. Ina si asta e! De unde vine?

    RăspundețiȘtergere
  4. Uitasem, un bun millésime e mai bun câteodata chiar decât un Grand Cru.

    RăspundețiȘtergere
  5. :))Nu te supara, Dane, alinta-ma in continuare, te rog, numai ca trebuie sa ma obisnuiesc.
    Ina nu vine de la nimic. E asa de capul lui, sec!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cucurbéul imi aminteste de bancul cu Bula care s-a dus la un bal mascat deghizat in "curcudus" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ca sa nu mai spun ca subiectul serii a fost incercarea nepotilor de 20 de ani de a-si convinge bunica nonconformista de 70 sa-si faca un tatuaj pe o fesa... n-au reusit... :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am petrecut intr-un cadru extrem, dar extrem de restrans-1 persoana+moi. Dar ma bucur ca voi ati avut companie selecta :)

    RăspundețiȘtergere