miercuri, 6 aprilie 2011

sexul tare, sexul moale

Este deja cunoscut si chiar demonstrat stiintific ca creierul barbatului e diferit de cel al femeii. Se pare ca la barbati comisura transversala ce leaga emisferele celebrare ar fi de vreo 10 ori mai mica decat la femei si ar facilita cu 30% mai putine conexiuni... acum nu o luati in tragic, sunt si cateva avantaje... :))
Cum in plus barbatul are creierul compartimentat si specializat, devine evident de ce nu poate face decat "une chose a la fois". Unul si bun, sigur, sigur...

L-am urmarit pe P. cand conduce. Daca nu cunoaste drumul si trebuie sa ia o decizie rapida, da automat radioul incet. I-am si atras atentia, ca nu ma credea.
Zilele trecute da sa intre intr-o intersectie, nu stia exact care e drumul si trebuia sa priveasca GPS-ul, hop, opreste radioul. Apoi mai vorbim noi asa ba de una, ba de alta si la o curba il intreb candid: "daca vrei sa tac pana iei curba, nu ma deranjeaza".
"So funny, so funny", raspunde, dar va asigur ca de obicei frazele-i sunt mult mai complexe. :)

Ma intreb, cei care nu merg cu masina ci cu bicicleta, oare inchid ochii in curba? :))

Dedicat celor cu simtul umorului... sau celor cu alte simturi...

Multumim pe aceasta cale neuroanchilozei care a contribuit la dezvoltarea subiectului.

26 de comentarii :

  1. Uite aici o harta buna :) http://mystupidacts.com/wp-content/uploads/2010/02/brain.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. hahahaha, tare
    De unde stii de pantofi? Ma, tu ma cunosti! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Neuro - preferata mea e zona "lame excuses gland".
    Si mi s-a facut dor de LA. Melrose... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, da' ma cunosc pe mine :)))).
    Eu zic ca 'lame excuses' are suprafata chiar prea mica :P.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar sa stii ca e dovedit stiintific (un studiu dintre acelea despre care se scrie in ziare) ca zgomotul diminueaza capacitatea de concentrare la volan. Articolul vorbea chiar despre radio/conversatii in masina. Si eu inchid radioul cand trebuie sa parchez! Si sunt, precum vezi, o duamna:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Monica, unii zice c-o fi, altii zice ca n-o fi... altii zice ca esti doar... o fiinta virtuala.
    glumesc, nu ma lua in seama, am baut vin rosu. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. putine putine da sa vezi cum vajaie informatia prin ele, vaj in stanga vaj in dreapta...; cand sunt multe e rau ca se mai incurca sau sta sa se hotarasca...
    si aia cu radioul e valabil doar la masinile cu cutie autoamta de viteze, la astea romanesti nu e valabil... ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. vaj, vaj, vaj, vaj... gata! :))

    Nu e automata, mosule, nici macar mie nu-mi plac cele automate. Sa simt eu arborii vabrand, pinioanele piruetind si sincroanele tusind. Boala grea, mosule. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. hehe, tot zic ca scriu postul ala serios cu diferentele...
    apropo de multitasking, e oleaca de legenda aici. si barbatii si femeile pot face multitasking dar in zona lor de specializare: femeile pe social/comunicare, barbatii pe spatial/logic/alea

    RăspundețiȘtergere
  10. d-nul Tapirul, scrieti, scrieti, dar va rugam nu distrugeti legendele... so, work with me...:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce lucreaza telepatia, e teribil conita mea! Am scris mai demult o ciorna a unei viitoare postari unde este vorba de cele doua emisfere (cerebrale evident!), automatisme, creativitate, femei, barbati etc. Va urma! Si vii tu cu comisura!

    RăspundețiȘtergere
  12. am venit cu comisura si am spart targului... gura. :)
    Pai scrie-o si tu si scoatem o brosura. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai tre' sa pun niste virgule.

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) Eu incercasem sa demonstrez totul pe baza numarului de cromozomi, anul trecut, dar schema voastra e mult mai clara!
    Pacat ca nu vad ce e la linkul de pe you tube zice ca autorul nu vrea sa-l arate italienilor (:

    RăspundețiȘtergere
  15. scaietina, e Depeche Mode cu Strepped iar video e cu niste oameni care dadeau cu niste ciocane imense in masina altor oameni, apoi au incercat sa-i dea foc... cred ca ti-ar fi placut sa-l privesti... intr-o marti. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. da, si nu pot sa toarne ceva cu o mana , iar cu cealalta sa amestece, au probleme cu coordonarea, femeile pot vorbi 20000 cuvinte pe zi, pe cand potentialul lor e de 7000, dar ...dar! ei pot citi o harta tridiminsional, pe cand noi abia ne decurcam cu cea bi-. Bine, mai sunt unele foarte barbate, care pot.
    Mai pastrez si pt Dan, daca zice ca e in devenire...:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Fetelor, ma scuzati eu ma retrag, am putina treaba, vad ca nu va plictisiti singure, ati pus de-o cafea si de-o sedinta. Ma duc sa pun virgulele alea...

    RăspundețiȘtergere
  18. sophie - asa, asa, :)
    dan - de cand ne tot ameninti... fapte, nu vorbe, domnul meu! :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. Intoarce-te si tu cu fata când vorbesti cu noi ;))

    RăspundețiȘtergere
  20. tiiiiii... este ceai dansant acolo la dvs?:)

    RăspundețiȘtergere
  21. a fost, a fost, acum ne revenim din betie. :))

    RăspundețiȘtergere
  22. done Dane! Imi pare bine, chiar foarte bine, încântat... :))

    RăspundețiȘtergere
  23. stimata si prea pretuita cora_, il secondez pe dl dan si-mi exprim prin prezenta cele mai alese stihuri de admiratie:)

    RăspundețiȘtergere
  24. stimati domni, tind asimptotic spre pierderea cunostintei din cauza de impresionare. :)))

    RăspundețiȘtergere