sâmbătă, 16 aprilie 2011

Ladies Negative - update

Leapsa Tapirului ma face sa ma gandesc la multitunea de obiecte acumulate in ultimii ani la care tin mult si fara de care as fi putin mai... trista sau daca e sa fiu sincera, fara de care m-as simti al naibii de rau.

Asa cum probabil ati remarcat, fac parte din categoria celor cu gusturi "bizare", insa stiu exact ce-mi place si mai ales ce NU... Cumpararea celui mai neinsemnat obiect se transforma intr-o cursa elaborata. Se ocheste obiectul, se priveste indelung din toate unghiurile, cu lumina care bate de sus, din stanga, din dreapta, etc. Se pipaie(daca e voie), se verifica materialul, apoi se re-priveste cu un ochi inchis, de la distante variabile, cu si fara ochelari de soare. Apoi se pleaca. Se pleaca aproape intotdeauna pentru a se reveni si a se cumpara, dupa inca o serie de teste vizuale.

Asadar printre obiectele care au fost tratate cu atata consideratie la cumparare si nu numai, se numara cele doua ceasuri identice Starck. Pe primul l-am cumparat moi meme si asa cum am spus deja, bratara din cauciuc a cedat. A fost o tragedie! Astfel incat bietul om exasperat mi-a cumparat unul identic. Pe care il am si acum. Ceasul se numeste, cum altfel decat "Ladies Negative". Sper sa fie in productie inca multa vreme, in cazul in care...

Despre mobile nu mai vorbesc, la cumpararea lor "il s'arrache les cheveux de la tete". Nu, nu P, el a devenit imun dupa o vreme, ci vanzatorul. Bifam inca o categorie - obiecte de mobilier alese cu grija.

Lampile. Boala curata. Ce credeti ca am vrut cadou de craciun acum 2 ani? O lampa! Dar acum un an? Ati ghicit, o lampa! De data asta, un alt model, pentru un alt colt. Nu, nu parfum, nu pantofi. Lampi.

Obiectele de bucatarie. Farfuriile cu gaura sunt haioase, nu?

Ar mai fi cateva zeci de obiecte marunte dar ma opresc aici inainte sa sunati la psihiatrie. A, dar nu inainte sa va arat cel mai inutil obiect, capisonul de la pasta de dinti. Nu-i asa ca e cute? :)))

Pentru voi, prizonieri ai formei...

Uitasem partea inportanta: voi aveti obiecte carora le acordati o atentie aparte si pe care le-ati cara departe, departe, dac-ar fi sa va mutati? Daca da, care?

9 comentarii :

  1. farfurii cu gaura :)) acu vad prima oara

    RăspundețiȘtergere
  2. @neuroanchiloza
    Ai vazut cât costa? Mai bine iau o farfurie din dulap si îi dau eu o gaura.
    Eu nu pierd mult timp la cumparaturi. Dar daca îmi place un lucru l-am luat la prima vedere. Doar chestii utile, ca e camasa sau pantofi. Da, mai sunt si barbati cu 20 de perechi de pantofi. Insa daca exista ceva în casa pe care eu nu l-am folosit un an înseamna ca n-am sa-l mai folosesc niciodata si-l dau la Armata salvarii sau la pacientii Doamnei (psy). La fel as face si cu borcanele de castraveti murati goale care vor fi bune "când fac zacusca data viitoare", dar aici nu-i resortul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Despre mobile nici eu nu mai vorbesc. Cum se cumpara mobile la noi, asta-i un subiect savuros care merita tratat într-un post separat.

    RăspundețiȘtergere
  4. neuro - nici eu nu vazusem pana sa le vad(logica imbatabila :)) ), dar cand le-am vazut, n-am mai putut...
    Iti recomand o plimbare la magazinul Alessi, exista la LA, NY(nu stiu tu unde locuiesti) si in toate orasele mari ale lumii. Eu la inceput ma duceam ca la muzeu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dan, daca ai o rabdare de inger(pe care noi femeile o avem), poti gasi obiectele astea la preturi relativ rezonabile... Sigur ca sunt mai scumpe decat o farfurie normala, dar nu mai scumpe decat portelanurile fine pe care orice femeie suspina sa le aiba. :)) Eu le-am carat pe-ale mele de la NY. Nu in spate, evident.

    Nana e psy? Sa nu-i dai sa citeasca postul. :)))

    Astptam postul cu mobilele, deci!

    RăspundețiȘtergere
  6. Prea târziu, citeste tot, vede tot, stie tot etc. tot!

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti o norocoasa, eu sunt foarte nehotărâtă şi e grav să te bâţâi aşa pe un picior, toată viaţa.
    Dar capişonul ăla, hotărât, îmi place.
    Cred că o să preiau leapşa, încercând să răspund la întrebare, dacă reuşesc să leg nişte timp la un loc:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut, Dan. Dar daca le dai gaura la farfurii, nu le mai poti agata apoi in cui si cred ca asta-i de fapt toata smecheria :P
    Hmmm, ce as lua cu mine? Bijuteriile coroanei :))
    Nu-s cine stie ce, majoritatea argint combinat cu toate rocile pamantului. Desi sunt destul de grele, le-as duce si-n dinti daca ar trebui :))
    A,+ un sac de cosmetice-cremute, farduri, creioane, pensule, pamatufuri, buretei, sticle, sticlute, borcanele- pe scurt, tot laboratorul, care imi si ocupa de fapt un sfert din casa :)Parca as fi makeup artist sau ceva...

    RăspundețiȘtergere
  9. Dan, poti sa dai mai multe gauri la farfurii, le faci cu model, ii faci o "surpriza" sotiei. :)

    Ina, norocul asta a fost cultivat in ani, cu asiduitate, cum altfel?

    Neuro - argint si pietre, cea mai frumoasa combinatie. Si eu, si eu. Dar cu fardurile nu prea, creme sa nu ne dezhidratam.

    RăspundețiȘtergere