joi, 28 aprilie 2011

What's Up

Cand P se plangea mai anii trecuti ca-i pleaca muschii la plimbare, desi face acelasi efort fizic ca de obicei sau chiar mai mult, radeam de el. Fa si mai multe exercitii, ii ziceam intepata. :)

Aseara, cum faceam eu asa cateva "stretch-uri", in timpul unei relaxari, vad un muschi din interiorul gambei cam "flescait". E drept ca am cam slabit in ultimele saptamani(am fost cam stresacioasa) si n-am facut cine stie ce miscare, da' chiar asa? Ii spun ingrijorata lui P ce mare nenorocire ma paste...
Aaaa, da? Ce surpriza, imi spune razand! "I give up", si-a zis muschiul ala, bine-ai venit in club!

Sper doar sa nu fi zis cu voce tare, sa fi auzit si ceilalti, adaug. Asadar glume proaste peste glume proaste, ba fire albe, ba muschi ce se "bâțâie" cu gratie, partea buna e ca de uitat uit de mult... deci o dezamagire in minus. :))

Mi-am tot zis sa ma apuc de alergat dar fie ploua, fie am altceva mai bun de facut(de ex. sa stau pe scaun in fata calculatorului si sa butonez). Ma gandesc sa-mi fac program serios de alergat si facut exercitii mai ales ca vine vara, deschidem piscina si cum stau eu la piscina cu mine insami in halul asta... :))) Va tin la curent, nu cred ca intereseaza pe cineva, insa mie-mi face bine...

Nu mai sunt chiar 25 de primaveri... da' ma simt cam asa... Danseaza cineva???

7 comentarii :

  1. Si mie mi-a zis un muschiulet "I give up" si la al nu stiu câtelea abdomen îmi iese o gâlma din burta. Mai are rost sa ma operez la 35 de ani?

    RăspundețiȘtergere
  2. atata timp cat intra la loc(galma), nu e totul pierdut... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Capu sus!
    The only SMART thing to do, pe termen mediu si lung, este sa inlocuieshti the looks cu charme si charisma.

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci, Vera! Sa producem charme si charisme, alors. O fi greu? :))

    Pana una, alta, tre' sa mergem sa cumparam caiacul 2(furat), ala produce ganduri pozitive.

    RăspundețiȘtergere
  5. de fapt nu caiacul le produce... el doar ajuta, saracul. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Domne, am ascultat-o in bucla pe fata asta, cintind "I said: Hey,
    What's going on?'

    Nu poci satz zic cita placere mi-a(i) facut...

    RăspundețiȘtergere