sâmbătă, 14 mai 2011

polen de florar

Citind blogul Tapirului, m-am hotarat brusc si dintr-o data sa organizez un fel de cenaclu literar "de blog". Adica sa public aici sau sa pun linkuri cu scrieri care-mi par demne de a fi publicate intr-o revista, cum e scrierea tapirului, de exemplu.

Deci daca cineva vrea sa participe, faceti un semn sau puneti voi insiva link spre scrierile voastre, sa vedem ce iese. Gata?
Spargem gheata cu o poezie a unui poet care vrea sa-si pastreze anonimatul, asa c-o sa-l numim "poetul anonim"(observati imaginatia debordanta, da?). :))

mi-ai promis ca n-o sa te sun si nici nu o sa iti scriu.
si mi-ai mai promis ca n-o sa-mi fie dor.
ca de obicei, tu ti-ai tinut toate promisiunile.
dar de ce nu mi-ai promis niciodata ca n-o sa te gandesti?

stii, aseara gandul tau imi ningea in fereastra.
stiu ca asta e o poezie de primavara, ei si? pai nu vezi ca e vesela?

te las acum, ma duc sa ma joc afara.
in soare.
ne intalnim asadar la toamna, cand n-o sa poti sa-ti mai tii promisiunile...

(joc, poetul anonim)

Credeati ca ati scapat de muzica? Ei bine, nu! Nu va iert eu asa usor. :)

Un comentariu :

  1. am mai rasfoit blogul tapirului, vai si ce-am gasit, cititi si minunati-va!
    Extra-motional.

    RăspundețiȘtergere