marți, 17 mai 2011

gri

Azi a fost o zi de-aia de vrei sa se termine chiar dinainte sa inceapa. Culmea e ca m-am trezit cu pofta de viata( e drept ca ma trezesc mai intotdeauna cu pofte de viata, da' se mai duc pe parcursul zilei). Azi s-au dus dis de dimineata, la cafea, cand m-a pus necuratul sa-mi verific corespondenta. Am primit un email care nu mi-a placut, da' nu e doar asta, peste un email treci, insa cred ca era ceva in cafea, ce mai... si mai si ploua afara din nou si iarasi.
Cand sa ma imbrac(nu decid niciodata cu o zi inainte ce voi purta), ma uit in dulap si hotarasc sa port pantalonii trei sferturi gri petrol, cu ghetele negre lacuite italienesti(tocmai bune de tras suturi in fund). Nimic nelalocul lui, dar am decis intr-o clipa sa-mi pun o bluza in aceealeasi tonuri de gri si o esarfa de matase... gri. Sa va mai spun ce culoare avea geanta? Si umbrela? Degeaba a incercat biata haina neagra(cu gri) sa mai schimbe ceva, totul era deja decis.

Astfel mi-am inceput ziua. La serviciu toata lumea era... gri. Pana pe la 11 nu am vorbit cu mai nimeni. Pe la 11 vine sefa sa-mi spuna ca tocmai a sunat un colaborator se se planga de nu stiu ce in care eram implicata si eu. I-am spus din prima ca probabil are dreptate si sa imi spuna daca tre' sa semnam vreo scrisoare de scuze, c-o semnez pe loc. De obicei ma apucam sa verific ce si cum si apoi decideam ce e de facut... daca nu era vina mea ma luam cu toti de guler. Azi, nu... semnez, zic, da' sa ma lasati si pe mine linistita. A plecat nedumerita.

Pe la 2:00 pm m-am apucat sa lucrez la un caz greu, c-asa am eu noroc... in care trebuia sa aplic niste proceduri vechi pentru care a trebuit sa caut o juma de ora in biblioteca online a companiei, sa dau 5 telefoane si sa pierd inca o ora pentru lucrul propriu-zis. Cand in sfarsit termin, il sun pe un coleg sa-i spun ce-am facut si ca-i transfer lui cazul pentru ultima etapa. Tocmai ii spuneam ca a trebuit sa aplic vechile proceduri cand asta ma intreaba inocent de ce. Pai pentru ca ai pus note mii in cazul asta, ba ca sunt noile proceduri, ba vechile, etc... ultimele note pe care le-ai pus spun clar ca asa trebuie sa facem, toti cei dinaintea mea au luat de bun ce ai zis tu.

Se face asta verde la fata, apoi rosu, apoi galben, apoi... gri. Si-mi zice ca crede ca a gresit da' hai sa verificam impreuna toate emailurile lui in cazul de fata, vreo 20. Verificam, ca oricum nu mai eram buna sa fac altceva si decidem ca da, a facut o greseala, ca o sa refaca partea lui si ca maine dimineata, cand o sa vin eu la serviciu plina de energie si imbracata probabil in rosu, dupa ce o sa-l injur o jumatate de ora, o sa schimb schimbarea, in timp ce voi asculta Chuck Berry. Go, Cora, go, go, Cora B. Goode!!!

2 comentarii :

  1. Chuck Berry pas mal du tout.
    Eu azi dimineatza sint de git cu ASTA:
    http://www.youtube.com/watch?v=JAXZDPO7Ar0

    RăspundețiȘtergere
  2. F. misto! Esti in verva. Si eu, deocamdata, dar inca n-am plecat de-acasa. :)

    Il ador pe Chuck Berry. Cand sunt f.f.f. suparata ascult Run Rudolph, run cu volumul la maxim, ca ma simt asa cam ca Rudolph. Mos Craciun umbla pe varfuri... :))))
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere