sâmbătă, 21 mai 2011

Rosu Porsche





Pentru ca momentan nu am nici-un proiect special in derulare, nu ma mistuie nici-o pasiune(colectia de Porsche si de obiecte mai mult sau mai putin folositoare am pus-o in cui pentru o vreme) si m-am "presque" vindecat de criza firelor albe, am dat o tura la magazinul de plante. Si am cumparat iar de parca era sfarsitul lumii. Un arbust si restul plante mici, multe, multe, pe care m-am apucat pe la 6 sa le plantez(ca ce altceva puteam face cu ele). :))
Dac-o fi sa se sfarseasca, zic, sa se intample sub magnolie, alaturi de maci. N-a fost.

Asa ca maine tre' sa produc niste antreuri de mare angajament apoi sa ne infatisam la intalnirea anuala, de-acum celebra, cu homarii. Ce vin credeti ca merge la homar? Peste tot vad ca scrie alb, da' tare mi-ar placea sa iau un rosé, numai asa pen' ca toata lumea se asteapta sa iau alb. De fapt cred ca mi-ar placea rosu, da' nu merge, nu-i asa? Voi ce credeti?

23 de comentarii :

  1. Nu am dubii ca Septentrionalu (cu Carmenerele lui iubite) o sa vina si o sa ma vestejeasca, dar eu beau rosu la de toate, c-o fi carne, c-o fi pescarie. In Frantza, cum zici si tu, fac o concesie si beau rose la peste/fruits de mer si ma pling.
    Nu vad de ce sa fii atit de fixist, daca nu itzi place vinul alb.
    Criza cu Apocalipsa am ratat-o complet, ocupata pina peste cap cu vizita magnifica a reginei dumitale la altzi supushi mai putzin supushi, cu DSK si diferentzele de perceptzie intre francezi si americani si vizita la Bucuresti a lui A, prietenului meu de la BXL si ciolanul lui cu fasole. Asa ca nu am avut nici o palpitatzie sau insomnie de sfirshitul lumii.
    Da imi place cum gindeshti: daca vine, macar sa te prinda sub magnolie, linga maci. TARE! Daca era sa ma consum, I would have done it along the same lines: cu muzica tziganeasca data la maximum si cu Let the good times roll.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am uitat apocalipsa, ocupata cu amplasarea plantutelor, dar pe la 7.00pm Pat concluzioneaza: "nu se sfarsi". La care mama, foarte serioasa, raspunde: "In Ro sfarsitul lumii e pe 12 septembrie". Sa murim de ras, nu alta.
    Oricum io stiam ca e in 2012, ca la librarie, langa raftul "new science" de unde-mi mai iau eu carti se gaseste sectiunea "new age", unde majoritatea cartilor sunt despre sfarsitul din 2012... chiar ma gandeam ca tre' sa retraga astia tot in 2012. :))

    Acum despre vin, si eu tot cu rosu sunt, da' un rose mi-ar placea sa beau azi. Habar nu am ce ar merge mai bine(ma gandesc si la ceilalti), gustarelele vor fi(printre altele) bouchées d'épinards, ciumpercutze umplute, vom avea o salata rece de paste cu somon(restul nu mai stiu), apoi homarul. Astept inca sugestii.

    Nici supusii nu mai sunt ce-au fost, Vera! Biata reginutza... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vera, ti-au placut macii mei? Eu ii ador, tre' sa ma duc sa mai cumpar, cred ca mai tin florile cateva saptamani.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sint pe meniu italian in seara asta: proseco la antipaste, chianti la pui si apoi barolo la ce-oi mai gasi prin farfurie:)

    RăspundețiȘtergere
  5. aha, misto, da' zi-mi aicea, nu ma mai fierbe, ce-mi recomanzi? Rosé (de care) si de care alb(ca creca iau doua sticle). Rosu nu ar merge de loc, de loc la homar? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. sancerre, doar sancerre.

    daca nu gasesti de-asta, ia orice sauvignon blanc de noua zeelanda.

    RăspundețiȘtergere
  7. doar? nici macar o alta mica sansa nu am? acuma in mod normal as carcoti... da' nu zic nimic. :)
    Thanks,

    RăspundețiȘtergere
  8. ei, tot secretul vinului e sa-ti pice bine:)

    la homar ar merge si-un pinot noir de bourgogne, dar nu doar el:)

    RăspundețiȘtergere
  9. pai vezi ca stii? da-ti place asa sa... :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine te-am gasit in bloggosfera, si pofta mare la homari!

    RăspundețiȘtergere
  11. merci, sunt mancati deja, au fost excelenti. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, imi plac macii. La mine se vad cam oranj, dar sint sigura ca sint roshii ca 'macii'.
    Ce pacat ca sint flori care nu prea dureaza... Sa imi spui, te rog, cit au rezistat infloritzi.

    Selectoare, nu sint de acord cu Pinot Noir la homar, eu zic ca trebuie un vin sec-sec, qui n'est pas Pinot-ul, zau asha.
    Daca tzin bine minte efectul, ash zice un Mourvèdre, carele l-am baut io acu citeva saptamini cu foie gras si noazetele detz spusei. E sec, dar blind si nu prea fruite.

    Cora- deci, pin' la urma ce vin ai luat? Si cum a fost?

    RăspundețiȘtergere
  13. Cora draga...SAQ-ul da cateva sugestii, poti sa le cauti si tu in sectiunea Accords vin-Mets. Eu as paria pe un Australian Yellow tail rosé sau pe un White Zinfande, iarsi rosé...sau la naiba, de ce nu Bellavista Gran Cuvée Brut Franciacorta mousseux rosé 2005 ???

    RăspundețiȘtergere
  14. Vera, macii ii am de-o saptamana(prima tura) si sunt inca in floare(cam blegiti ce-i drept), insa au inca multi bulbi care vor inflori, o sa iti spun cat au durat. Tura a doua am luat-o la sf. de saptamana, astia sunt f. frumosi. Culoarea e rosu portocaliu, culoarea vechilor Porsche 924 de prin anii 80... :))
    Pinot noir-ul a fost "mana rasucita la spate pana spui ce vreau sa aud". :)

    Quebecoisfier, am fost la SAQ si am intrebat ce-mi recomanda si domnu' ala mi-a aratat mai multe sorturi de vin alb, majoritatea de noua zeelanda. L-am intrebat el pe care l-ar alege si mi-a spus pe asta, unul cu sticla frumoasa si multe medalii, pe care l-am si luat. Un sauvignon, am uitat numele. Super bun, iar homarii au fost deliciosi. Am avut si un rosu de rezerva, dar nu l-am atins. O sa pun maine niste poze.
    Merci inca o data tuturor de sugestii. data viitoare o sa pun postul cu o saptamana inainte, sa avem timp de pro si contra. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ok. Ca s'appelle couleur corail. La fringues, desigur. Nu stiu la motoare, dar poate e la fel.

    RăspundețiȘtergere
  16. vera, pinot noir-ul de bourgogne e sec destul. Probabil ca te-ai gindit la monstruozitatile alea demidulci de murfatlar sau dealu mare:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Lektor - intre noi doi, totul s-a sfirshit, daca tu, dupa ani si ani de conversatziuni si povestiri de viatza, crezi ca EU pot sa beau vinuri demisec sau demidulci. Vergonha!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Pacat ca i-ai mâncat! Se putea si Chablis. Data viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  19. Dnul Dan, vai, credeam ca ne-ati uitat domnule, chiar ii ziceam mai ieri selectorului ca ati disparut... cum fu, ce mancasi, ce bausi?? :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt mai timid, de fapt manânc din ochi fiecare cuvânt pe care-l scrii. La mine mai rarut, deh... Asta-i viata!
    Pai de ce nu poftiti pe la mine, acolo scrie tot!

    RăspundețiȘtergere
  21. Dupa prima fraza intrau viorile... da' e bine ca ieseau mai incolo. :))
    Acuma serios, citesc tot ce scrii, da' sunt cam lenesa la scris.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ai citit despre cum sa dai jos tapetul? Fara gluma, merge?

    RăspundețiȘtergere
  23. da, am citit, merci. Am si cumparat o solutie, insa nu stiu cand ma apuc, ca vreau sa fac in cate o camera, sa nu dau toata casa cu fundul in sus. o sa-ti spun cum a mers. o sa fac probabil un test cat de curand.

    RăspundețiȘtergere