duminică, 15 mai 2011

Velvet morning




Mi-e putin dor de insula, de fapt in diminetile calde(si au inceput sa cam fie), mi-e dor rau... dor de fluviu... Stiu, nu e departe, e la cateva minute inca, insa nu e in spatele curtii. Iar caiacul meu nu mai e in stufaris. Nu ma mai trezesc dimineata la 6 ca nebuna sa-l car in spate(si nu era usor), sa-l imping cu o miscare scurta in apa si sa sar apoi cu padela in maini, precum un copil fugit de-acasa, pentru a profita de o ora de joaca.

Stiti cum sunt diminetile de vara, cand soarele iti cade pe umeri, amestecat cu picaturi de roua, in timp ce fluviul te poarta pe coama-i, ca un armasar domolit? Credeti-ma ca nimic nu se compara cu asta. O ora de calm absolut, intrerupt doar de zborul vreunei pasari matinale. Buna dimineata! Si tu iubesti fluviul meu!

Pana si Mishcka stia unde merg. Ma vedea ca iau vesta de salvare, apoi incaltarile care-mi miroseau a fluviu. Astepta cuminte langa usa. Voia sa vina mereu cu mine, desi dimineata-mi doream sa fiu singura.

Azi am fost sa cumparam alt caiac. Asta e sport de-ti intra in sange mai tare ca drogul si nu se domoleste decat in apa. In ape adanci. Saptamana viitoare, daca sunt norocoasa, voi saruta fluviul...

2 comentarii :

  1. Superbe poze, puteai sa le fi lipit si la Carmen.
    Cantareata de toate stie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cantaretei ii plac la nebunie sporturile nautice. Are si vesta de salvare, ce naiba! :))

    RăspundețiȘtergere