duminică, 19 iunie 2011

accente




Ca sunt pasionata de obiecte, fie ele si inutile, stiti deja. De fapt imi plac accesoriile, dar culmea, nu prea port. Adica port bijuterii, dar mai mereu aceleasi, cand le schimb e fie pen' ca ma imbrac cu adevarat chic(rar), fie ca m-am plictisit de aceleasi. Ma fascineaza bratarile, lor o sa le dedic un post separat. Imi plac curelele(cataramele acestora), desi in general port curele doar la pantaloni. Ador butonii de mansete dar nu am atatea mansete cati butoni cumpar. Pe cei din poza i-am gasit la LA si au placut mult celor din preajma, am o lista de 20 de persoane care vor sa le cumpar ceva "semblable", daca gasesc. Cand voi gasi, voi organiza o petrecere unde toata lumea va purta butoni identici. :)

Si mai e ceva, imi plac la nebunie brosele, desi port extrem, extrem de rar asa ceva. Colectionez insa. Ultima data am cumparat 3, speciale, din email, de la magazinul de antichitati al unui prieten. Luasem inainte o serie de emailuri ale unor artisti canadieni cunoscuti din anii 70 si cand amicul mi-a spus ca brosele(ale acelorasi artisti) sunt ultimele pe care le are, le-am luat. Ma gandesc ca la batranete voi deveni o doamna respectabila, bine imbracata si ce altceva i se potriveste mai bine unei asemenea doamne decat o brosa de calitate? Nu stiu de ce, dar P. rade de fiecare data cand ii vorbesc de doamna respectabila. :))
Voua va plac accesoriile? Si daca da, care?

21 de comentarii :

  1. Inelele si bratarile. Imi plac si cerceii si colierele, dar nu port.
    Noroc ca in Sp multe nu-s din argint si eu pe altceva nu dau banii si nu port. As da pe sticla, dar mi-e teama ca odata ce incep sa cumpar sticla, nu ma opresc la accesorii.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu port si cercei si lantisor, dar f.f. simpli si mici. Nu-mi place sa arat ca bradul de craciun. Numai de argint sau aur alb. Culoarea aurului galben pe pielea mea e oripilanta, ca sunt bruneta. :)
    Si in plus sunt alergica la alte metale. Nu glumesc, sunt alergica chiar si la argint, daca are mult aliaj.
    Tre' sa-mi arati poze cu bratarile tale, sunt nebuna dupa bratari de argint.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac toate zorzoanele, dar de purtat ma limitez doar la argint. Acuma vad ca ca-mi plac si butonii :)) Dar unde mai gasesti zilele astea camasi cu maneci gaurite? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Neuro, eu am gasit ultima data la Mexx si Tommy Hilfiger. Aia de la Tommy e bleu cu biline albe, o splendoare. :) Gasesti la magazine speciale de camasi, e drept ca in US n-am vazut(dar exista cu siguranta). Francezii sunt tari in magazine de de gen, au toate modelele si imprimeurile, dar sunt cam scumpe, ce-i drept. Insa merita. Uite ca acum realizez si eu ca-mi plac camasile. Nu ma gandisem inainte. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. erata - buline albe, of course :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru amatoarele de bratari, talciocurile din Maroc de exemplu sunt raiul pe pamânt!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ti-am spus ca am o prietena marocanca, chiar urmeaza sa plece in concediu in Maroc, o sa-i spun sa faca poze in talciocuri si sa-mi trimita. Cred ca ar fi mai simplu sa-mi cumpere o bratara decat o "tagine". :)
    Am insa idei preconcepute cum ca ar fi prea "rustice" pentru gustul meu bratarile din talciocuri. Dar nu-mi bazez supozitia pe nimic concret, alors... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Aurul imi place doar pe brunete, astea palide ca mine mai bine s-ar abtine.
    Nu stiu cum e in Maroc; argintul din Tunisia nu e 925, dar e frumos lucrat.

    N-am cu ce sa ma laud, dar pun o poza cu explicatii. Cerceii nu-s mici, iar bratarile sunt "rustice" :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ba mai bine iti trimit poza :)

    RăspundețiȘtergere
  10. nume - urit, foarte urit. Si noi sa nu vedem poza?

    cora - eu tot argint si aur alb, desi multa vreme mi-a placut aurul, daca nu era galben foarte deschis si prea lucios.
    Bratzari, inele, lantzishoare fel si fel, perle si chestii cu perle, gentzi si portmonee, PANTOFI, esharfe, manushi, evantaie.

    RăspundețiȘtergere
  11. vera, intr-un cuvant(sau in mai multe), viata aproape ascetica. voit austera. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cora - intr-un cuvint, DA!
    De l'autre cote, asta nu inseamna ca achizitzionez obiectele astea des, sau in cantitate, sau la pretzuri faraminoase. Cum deja stii, dintr-o discutzie despre parfumuri, am dezvaluit ca nu fac compromisuri. Consequently, cumpar rarissim (nu pantofi si esharfe si parfumuri) si atunci cu maximum de atentzie si parcimonie la compromis. Iar moda nu intra de loc in elementul de decizie, asha ca mai simplifica si asta situatzia si viatza. (Si inca. Nu am zis nimic despre canile de cafea si ceai, argintarie, lorgnoane si mici obiecte decorative din argint, abanos, matase, hirtie, portzelan, sticla. Acu, ca vad lista, ma cam ia cu fiori. Bine, accept, poate sint o idee decadenta, dar nu imi dau friu liber, ma giur!)

    RăspundețiȘtergere
  13. he he he, ma faci sa ma simt si eu mai bine, insirandu-le pe toate. "E loc de mai bine, e loc"... :)
    vad ca domnii nu indraznesc sa-si marturiseasca pacatele cu accesorii de genul: 3 bucati masina gaurit din toate unghiurile si de toate marimile, freza, truse de chei, surubelnite, patenti si alti clesti etc, etc, etc... :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca sfishierea este intre:
    1. citzi sint ei dpdv numeric?
    2. cit sint ei de hooked la accesorii? Poate ca nu sint.

    Mai e si ipoteza ca sint timizi. Eu, de distractzie, m-ash concentra pe ACEASTA explicatzie a prezentzei absentzei.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai dreptate. Nu cred ca sunt multi care ar avea curajul sa comenteze la un post cu si despre cercei si coliere. O sa scriu unul cu masini si avioane, promit. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pe de alta parte daca te gandesti, se cam pierde din confort cu butonii astia...Adica nu mai poti sa-ti sufleci manecile dintr-o miscare cand te napadesc treburile si/sau caldura :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place de ma nebunesc un lantisor f.f. mic si discret si simplu la glezna...
    Spune-i prietenei sa-ti ia ceva din souk-ul din Essaouira de la tuaregi, ca la marrakech au început sa apara chinezarii cica... arabe!

    RăspundețiȘtergere
  18. neuro, sufera baba la frumusete, nu stii zicala? :)

    dan, reproduc chinezii tot, mi-ai amintit ceva haios, o sa scriu un post despre asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. eu mi-am luat un tirbuson in miniatura, de pus la breloc:)

    cred ca-s dus de tot..

    RăspundețiȘtergere
  20. e functional? adica poti sa desfaci sticle tot in miniatura? :))

    RăspundețiȘtergere
  21. absolut, am desfacut un sauvignon blanc de jidvei in seara asta, e cooool:)

    RăspundețiȘtergere