duminică, 12 iunie 2011

cinnamon

M-au fascinat intotdeauna trenurile, o scurta perioada chiar am locuit nu departe de gara. Obisnuiam sa ies la plimbare sau alergam prin cartier si ma opream intotdeauna in gara, ma asezam pe unul din peroanele indepartate si priveam trenurile si oamenii. Cele care veneau, aducand cu ele priviri stralucitoare, curioase, cele care plecau, lasand priviri grele, de smoala lipicioasa abia tarandu-se pe asfalturi. Si cele care-si odihneau oftatul pe-o linie uitata, asteptand nerabdatoare sa ne rascoleasca sentimentele.
Nu mi-au placut insa niciodata garile care plecau, cu atat mai putin aceea, care fugea nebuna in iarna, in timp ce te priveam nemiscata.

8 comentarii :

  1. Cora - mie nu imi place cu trenul. Dar am spus deja povestea. Nu stiu daca tu erai deja in viatza unora dintre cei care venim aici in vizita. Daca nu ai citit chestia si tentereseaza, let me know, desi acum m-am uitat si nu vaz nici o adresa de mail sa comunicam biunivoc, ca nu as supune din nou blogosfera la suportarea aceluiashi text.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, da, ma-ntereseaza, nu stiu povestea, crec-am intrat mai tarziu unde zici. :)
    poti s-o spui de doua ori(povestea), ca pe mine oricum nu ma citeste mai nimeni. :))
    mailul o sa-l pun, nu m-am gandit pana acum c-ar fi necesar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, da, mailul e necesar. Totdeauna se gaseshte cineva care sa vrea sa itzi comunice ceva in tete-a-tete. De obicei, bloggerii isi fac un mai special - nu dau mailul lor 'adevarat', ca sa isi pastreze si menajeze the privacy. Stii tu, ceva de genul cora_plictisita@tzarmul.marii or similar.
    In fine, astept adresa de mail, nu dau link, asta e.

    RăspundețiȘtergere
  4. poti sa scrii la
    magarul_ragusit@yahoo.ca

    daca vor mai fi doritori de tete-a-tete, acum stiti unde ma gasiti. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi placea cu trenul in ro, ma duceam mereu numai la plimbare cu el(scoala am facut-o in orasul natal). Aveam doi prieteni, unul in Brasov si altul(o ea) in Sebes - Alba. Cand aveam chef de plimbare, imi luam rucsacul in spinare si plecam. Ai mei imi spuneau plimbareata. :))

    Dar trenul(gara) despre care vorbeam eu in post era un alt gen de tren, de-ala care intra cu tot cu sine in sufletul teu si ti-l scoate pe dos in partea cealalta de te-ntrebi daca-l mai ai... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cora, am intzeles cu gara aia, nici mie nu imi placea si nu imi place nici acuma - dar nu am vrut sa dau curs ACELEI conversatzii, sa nu transformam discutzia intr-o chestie de pension de fete romantzioase.

    RăspundețiȘtergere
  7. ai vazut tu magar ragusit romantios? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. Nu am vazut magar ragushit. C'est deja ca.

    2. Oricum, dta nu prea ai proprietatea termenilor. Ca ai pus acolo cora-plictisita, de era sa plec fara sa mai arunc macar o privire in urma (nu ma intereseaza oamenii plictisitzi) si ceva m-a facut totushi sa ma uit nitzel si tu numai plictisita nu apari sa fii din ce scrii. Asha ca am ramas si vezi, vin la cafea regulat.
    Concluzie: de ce ai sti tu ce e aia fata romantzioasa? Esti fara sa stii, un point c'est tout (cu accent chinezesc!)

    RăspundețiȘtergere