vineri, 1 iulie 2011

ascutisuri


Visul care m-a urmarit inca de pe vremea adolescentei a fost sa traversez desertul californian, de fapt sa ma plimb pe autostrada 66, asa cum mi-o puteam eu imagina in visul meu cu ochii deschisi. Radea cand ii povesteam detaliile si-mi spunea ca e un vis simplu si ca daca-mi doresc cu adevarat, o sa-l implinesc. Nu pricepeam atunci cum poate sa fie atat de simplu, cand sa obtii o viza americana era practic imposibil. Radea si cand ii spuneam ca in vis trebuia sa fiu neaparat pe scaunul din dreapta al masinii(chipul celui din stanga nu facea parte din vis), sa-mi tin picioarele pe bord, sa ascult muzica rock si "sa ma doara'n cur" de unde vin si spre ce ma indrept.
Tu visezi sa fii libera si chiar esti, doar ca nu o realizezi inca. Desertul tau te asteapta, adauga, iar eu eram convinsa c-o spune doar ca sa-mi faca placere.

Doar cand priveam versantii despuiati de vegetatie pe deasupra degetului mare de la picior in timp ce atingeam cu calcaiul linia orizontului, am stiut ca avusese dreptate, fusesem dintotdeauna libera.

6 comentarii :

  1. Cred ca te iubea tare mult cine-ti spunea asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. da, da... si avea atata incredere in mine ca de multe ori ma intrebam cum face. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am spus ca iti voi citi toate posturile :)Dar asta ma obliga la un comentariu .Este incredibil!Esti unica persoana din lume pe care o cunosc si care are acelasi vis cu mine(in parte,cel putin):nu vreau sa plec de pe planeta asta pana nu conduc o masina americana pe Route 66

    RăspundețiȘtergere
  4. dongabone - ei bine, te inteleg! si eu eram fascinata de masinile americane, da' asta mi-a trecut repede, cand vezi la tot pasul, te saturi. Si am realizat pe cinstite diferenta intre americane si nemtesti... trebuie insa sa conduci tu, ca sa vezi ce simti TU. :))

    Route 66 a fost inlaturata prin anii 80, am aflat asta cu regret, dar au lasat portiuni din motive istorice(pentru mine si pentru tine, printre altele, he he). Eu am mers pe o bucata din fosta 66, pe Hwy 110 in California, intre LA si Pasadena, dar nu e ca si cand ai conduce in Arizona, in desert, de ex. Uite aici la Costel un filmulet in Arizona.

    Iti doresc sa-ti implinesti visul si sunt convinsa ca-l vei implini, trebuie doar sa crezi. :))

    RăspundețiȘtergere