miercuri, 6 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte - Cedrica

Cuvintele au fost ieri. In poza cu piscina, este vorba despre arborele din stanga. In poza cu prajinile, ea era mult mai sus, de fapt in varf. Am pus linkul la Carmen. Cedrica e bine, a mancat, s-a odihnit, acum lucram la adaptarea dintre ea si catelusa nostra. :)

22 de comentarii :

  1. Deci a coborât sau n-a coborât, când, cum, cu ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. faptul ca e mai greu sa te dai jos de undeva decat sa te urci e un lucru pe care orice copchil il descopera mai devreme sau mai tarziu

    si apropo, bradul pare destul de căţărabil...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am reusit sa o coboram, cu colaborarea ei. Scenariul: am montat un esafodaj de constructie inalt de aprox. 1,5M(pe care tocmai il folosisem sa vopsim fatzada casei), pe esafodaj am pus masa de lemn din curte(tzapana), pe masa un scaun larg de lemn, P. era pe scaun, mama pe esafodaj tinand de scaun. P tinea in mana o prajina facuta din 3 tevi metalice de piscina(lejere). In capatul tevilor un anou din metal(un fel de sarma otzelita), in care am cusut o jumate de prosop, rezultand astfel un fel de sac. In mijlocul prosopului am cusut fasii de "saumon fume" pe care voiam sa-l mancam aseara sub forma de sandwich...
    Iar eu vorbeam cu pisoiul si-l incurajam sa urce in sac si il ghidam pe P. Micutza a picat de 2 ori pe crengi mai joase, fara sa cada complet, apoi a intrat singura in sac, moment in care P. a pescuit-o.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tapirul - mama, care are 60 de ani si e in forma maxima (e in vizita) imi spunea sa o las se urce ea dupa pisoi. :) daca maresti poza cu cedrii, se vede clar cat sunt de inalti. de adaugat doar ca gardul din spate are 1.85M. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hehe, asa-i daca iti faci de lucru cu matze. Intrebarea e cum o opresti sa recidiveze? Crezi ca a invatat?:)

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase poze, impresionanta poveste!
    Numai bine! Zile senine! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Neuro, deocamdata o lesa o poate opri... ma gandesc ca daca se face mai mare, nu mai face tampenii. Cand devine majora, va fi responsabila. :)

    Carmen, Merci. Zile pline de bucurii si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. cora, am copchilarit in varf de munte si de brazi, am okiu format.
    io unu' m-as fi suit cu toate kilogramele mele :-)... dupa aia probabil trebuia sa ma dai pe mine jos - as recomanda un sac cu un six-pack de bere...

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tapiru, cred ca ai fi reusit sa urci cativa metri, pana pe la jumatate, cu pielea facuta franjuri... apoi ai fi avut o mica problema cu faptul ca nu mai era trunchi de arbore ci niste crengutze subtiri. Ar fi fost dificil sa te decizi pe care "carare" s-o apuci... :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Dnul Zdrangu, daca vrei sa mor de curiozitate, scrii ceva pe blog si stergi repede, inainte sa apuc sa vad. Tot zen, tot zen? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Deosebit de zen, ca sa sic asa.

    Gata, am scris.


    Gata, am sters.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ca sa zic, fir-ar el sa fie de telefon, știe el mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. aveti telefon inteligent, asta stim deja. incepe sa aiba personalitate, ca matza mea? :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. s-o linisti cand o mai creste... (waww, ce gluma buna, pana si eu sunt uimita). :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mâtza e ramarcabila, dupa aspect. Iar faptul ca a tinut o blogosfera treaza, inclusiv cea din vacanta, ma umple de respect!!

    RăspundețiȘtergere
  17. eu as miza mai mult pe personalitate decat pe aspect, frumusetea e trecatoare, se spune. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Hei, ce intrare palpitanta si-a facut Cedrica!
    Bun venit noului membru, e teribil de dragalasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Merci, merci, intre timp numele i s-a scurtat... se numeste CEDRI(un nume mai potrivit pentru un pisoi).

    Azi a fost la VET, totul e in regula, are in jur de 4 luni, pare-se si e sanatoasa. P. a plecat cu ea in masina fara cutie... nu vrei sa stii cum a fost drumul. S-au intors insa teferi amandoi. :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Experienta mea cu personalitatea mâtzelor e frustranta, ma opresc la partea estetica!

    RăspundețiȘtergere
  21. io tocmai ce mi-am denumit noua bicicleta dupa pisica mea zuzi de'o aveam in bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  22. pe bicicleta mea o cheama Gogu. :)

    RăspundețiȘtergere