vineri, 12 august 2011

nocturna

am terminat crema de fata de noapte (de ceva vreme ma dau cu crema de noapte, ca asa zice la reclame ca dupa o anumita varsta tre' sa-ti dai cu crema "riche" seara). am termint-o si mi-e lene de cateva zile sa cumpar alta, asa incat m-am dat pe fata cu una din prima cutiuta picata in mana(un esantion, evident). era crema de corectie de ten si protectie SPF20 "even better". nu stiu daca mai mult corijeaza decat protejeaza si catifeleaza in timp ce hidrateaza, da' sunt sigura ca n-o sa ma arda soarele.
Nuapte catifelata!

18 comentarii :

  1. ei, retine aceasta crema! 7 in una...
    mai patesc si eu din astea, mi se termina cea de noapte, e buna cea de zi si viceversa...cand se termina toate, dau cu restoring eye cream. Important e sa arat bine in timpul noptii, cu pielea cat mai intinsa.

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaaa, m-am trezit dimineata si jur ca nu mi s-a patat pielea in timpul noptii si "even better"... sigur a mai facut ea si alte chestii, crema asta, ca tre' sa stie sa faca o multime... parca chiar arat mai tanara ca ieri. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine, mie mi-a facut sotia proprie un masaj pe la vertebre cu Hemorzon. Si culmea, mi-a trecut durerea...
    Vad ca nu pot comenta decat ca anonim... De fapt eu sunt Dan.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine macar ca asa merge! Ieri seara m-am chinuit sa spun ceva cu miez si n-a mers! Subiectul cu Hemorzonul trebe dezvoltat.

    RăspundețiȘtergere
  5. In asemenea cazuri eu folosesc ulei de masline (poate mi-e foame, dar si eu dau cu crema cu factor de protectie solara noaptea:e singura cu retinol pe care am putut-o gasi aici, nu cred in retinol si soare in acelasi moment (in ciuda lui 30 de pe cutie). Plus ca, daca vine un cutremur si trebuie sa fugim, macar o zi sunt asigurata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Monica - esti asigurata contra la CE?
    Si ce ie asta cu retinolu, ca nu stiu si mi-e lene sa caut? Fii gentila. Merci.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ca sa stiu daca intr-adevar catifeleaza si protejeaza ar trebui sa pot renunta la cremute pentru o vreme, pt comparatie. Dar n-am atata curaj :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Contra razei soarelui puternic, Vera. Ca toti ne ocupam sa ne salvam viata, in caz de cutremur, dar nimeni nu se gandeste cum e sa traiesti apoi in pijama, fara protectie solara, pantofi cu toc si apa minerala carbogazoasa de baut, plus alte beneficii ale secolului 21, odata ce in jur e doar moloz si viata merge inainte. Retinolul e pentru ten si-l ajuta sa-si regenereze celulele si sa produca niste colagen. Daca cineva ma ia si in serios dupa elucubratiile de mai sus s-a dus cariera mea politica:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. anonimule care zici ca esti dan, multa sanatate cu hemoro.... cu ce te deranjeaza pe tine acolo...

    fetelor, nici eu nu stiam de retinol, am citit acum pe wiki. cica ar fi un derivat al vitaminei A. da io tot mai bine m-as simti sa il iau din morcov, in loc sa ma incred in moleculele sintetizate ale alora... da io-s cam paranoica la "chimicale".

    Monica, tu ai vazut o diferenta de la crema asta? Acolo, cat de mica? Uleiul de masline presat la rece e super pentru ten si pentru demachiajul ochilor, cand nu se ia rimelul persistent.
    Eu am citit mai acum ceva vreme intr-o revista despre "choline-stabilized OSA" recte produsul BIOSIL si am chiar cumparat capsule vegetale(cica), care au costat muuuult(stim noi de ce). Am luat ceva vreme si nu am vazut vreun efect spectaculos. O sa le termin, ca vad ca sunt inca valabile. Va spun peste o luna doua daca sunt mai frumoasa. :))

    mai spuneti si voi ce produse minune folositi si care dau rezultate, ca io sunt cam habarnista in domeniu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am avut ce face si m-am apucat sa citesc ce au comentat ceilalti. Nu am inteles nimic, creme peste creme, noapte, zi, amiaza, dimineata, etc. Au femeile dreptate. Salutari.
    Daca ai placerea, te invit sa te inscrii la provocarea de pe blogul meu, Life in Pictures.

    RăspundețiȘtergere
  11. costin, cum asa n-ai inteles cand e atat de simplu? iti dai cu crema cu protectie solara cand termini crema de noapte si cu crema de noapte cand o termini pe cea de zi, cu crema de zi cand o termini pe cea solara... sau alte combinatii, daca vrei tu. acum ai inteles? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. monica - Pai, unde e soarele puternic noaptea, la tine in pat? Oi fi tu la Mexico si intzaleg ca acolo e ALTA lume, da nici chiar asha...
    Ce retzin per total e ca pregateshti/incepi/ai inceput o cariera politica si asta mantereseaza in cel mai inalt grad. Mai spune.

    Cora - da, e ca de obicei. Cazul de figura e ca nu te increzi in moleculele lor sintetizate, dar te increzi in morcovii lor pesticizatzi, genomizatzi si tratatzi cu triumful chimiei, en echange. Brava, ce sa zic. Vai de papanashu nostru.

    RăspundețiȘtergere
  13. io credeam ca nu-s chiar toti morcovii de pe planeta pesticizati. mai aveam o speranta... :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Vera, soarele puternic din ziua de dupa cutremur, nu din noaptea respectiva! Cariera politica, am exagerat, desigur, dar nu stii niciodata ce ma vor obliga sa fac localnicii din Papua Noua Guinee, peste 20 de ani!

    Cora,cateodata chimistii nu lucreaza degeaba, cand ma uit cu atentie pe prospectul unei creme stiu daca sa cumpar sau nu (sunt pe internet niste liste cu ingredientele periculoase iar eu cred in listele astea).

    De exemplu, sunt convinsa ca seara, pe fata umezita, 2-3 picaturi de ulei (de masline, jojoba, cocos, argan- in functie de tipul de ten) fac mai mult decat orice crema scumpa. Eu folosesc de jojoba, ca e cel mai apropiat de sebuumul uman, creme rar folosesc, pe aia cu retiol am luat-o pentru experiment si pielea e cumva mult mai fina si porii mai mici. Dar, probabil ca ai observat si tu, toate astea dispar cand nu mai folosesti crema respectiva. In rest, am descoperit o marca bio de calitate (germana), Martina Gebhardt, crema de ochi e exceptionala (pentru mine, ca sa nu generalizez)!

    RăspundețiȘtergere
  15. Thanks Monica, pentru lamuriri. Mi-ar placea sa mai discutam despre chestiuni de-astea "serioase" de-ale noastre, de-ale fetelor. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Dupa ce am incercat produse de la o gramada de firme, m-am oprit la 2 care hidrateaza (ca nu ma astept la alte minuni) si nu sunt nici comedogenice, nici uleioase: Estee Lauder Advanced Night Repair(asta e ser, nu crema)si Clinique dramatically different moisturizing lotion. Daca vrei sa-ti zic si de creme pt ochi, maini, cuticule, coate si calcaiie, let me know :)

    RăspundețiȘtergere
  17. estee lauder n-am incercat, Clinique... moisturizing chiar am folosit o vreme si-mi amintesc ca a fost ok, apoi am schimbat-o, nu mai stiu de ce... :)
    serul de la e.l. il folosesti in loc de crema? adica nu te mai dai cu crema de noapte ci doar cu ser?

    da, zi-mi ce crema buna de calcaie folosesti ca o sa vina iarna si aici se usuca tot. :))

    Thanks a lot,

    RăspundețiȘtergere
  18. Doar cu ser, da.
    Pt picioare-Earth therapeutics.

    RăspundețiȘtergere