marți, 30 august 2011

scientificologism

Vad azi in metrou un mare anunt publicitar menit sa atraga tinerii catre ceea ce se numeste "L'academie du massage scientifique". Nu scoala de masaj terapeutic, grup scolar de masaj thai, scoala de arte si meserii de Hanakasumi sau scoala de Shiatsu ci "Academie de masaj stiintific", da?
Ei bine, daca ati fost vreodata la masaj, aflati ca ceea ce vi s-a facut acolo e frectie (la picior de lemn), nu masaj. Ca nu cred io ca aia care v-au masat au fost la ACADEMIE. :)

Si uite asa, incet, incet, intra stiinta in vietile noastre pe unde nu te-astepti. Ca pana si pe unele bloguri, unde in mod normal intra omul sa se relaxeze, i se cere sa fie in pas cu stiinta. Chiar si o prostie trebuie documentata. "Pai n-auzi ca nu e serios, incerci zadarnic sa te aperi. Venisem de la serviciu cu creierul incins, mi-am lasat cei 2 neuroni sa zburde si-am intrat sa arunc niste prostii prin blogosfera...". "He he, pai asa crezi ca merge, i se raspunde? AICI nu sunt acceptate decat prostiile cu referinte!"

Asadar sa profitam de cele cateva bloguri pe care mai zburdam din cand in cand, unde putem sa spunem ce avem chef si pe care suntem inca acceptati fara de CV.

Voi aveti vreo idee ce-or mai face aia in europa cu bozonu' lor? Sa ne cultivam, alors!

26 de comentarii :

  1. cine te-a suparat asa de tare?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Alo, fizica, oi publica dta in reviste obscure, dar prestigioase, da in viatza de toate zilele mai avetzi si lipsuri.

    Erau chestii. Le-ai fi aflat, daca citeai comentariile colegilor de trafic, mai jos.
    Acu, s-au dus, ca doamna a scos aspiratorul.
    Da, ca sa nu trepidezi de curiozitet, venise o javra, stil huliganoglu/elf/etc., care nici nu avea macar educatzia astora. Pure hatred. Parea sa aiba un issue cu faptu ca nu poa' s-o shtearga din tzarishor, asha ca trebuia s-o porcaiasca pe Cora, care, ce sa vezi? a putut sa plece din Romanica.
    Hai, s' traieshti!

    RăspundețiȘtergere
  3. ooo, nimeni, dar mi s-a parut potrivit paralelismul. :)) am uneori senzatia pe anumite bloguri ca o sa trebuiasca data viitoare sa vin cu CV, scrisoare de intentie si neaparat referinte de la o persoana care e deja membru activ pe blog. :))

    bine ca pot sa vin la tine pe blog(si pe alte cateva) sa spun si prostii. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera, ne place noua sa ne varsam nervii pe lektor din cand in cand, dar cred ca-l subapreciem la capitolul "prins din zbor". Uneori am impresia ca e "vulpe batrana". :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cora, ti-am mai zis: it is a GAME. Eu ma fac ca ma supar, cel mai des. Citeodata, chiar e adevarat.
    El, ca un adevarat barbat, joaca doua cartzi: cind are chef, mimeaza ca ma molifiaza (mici atentzii, bombonele Cip/Tictac0; cind nu, se face ca ploo si da cu oistea in gard.
    Evident ca prinde tot, ca un uliu. Personal, nu il subapreciez.

    RăspundețiȘtergere
  6. vera, comentariile alea anonime le-am vazut si eu, vezi ca ma subapreciezi? intrebarea mea se referea la cine-a suparat-o pe cora, cine e bozonul ala cu cv-urile domle? sa stim si noi, ca sa nu trecem pe-acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Lekktor -
    1. NU te subapreciez.
    1 bis. Ca uitai, nu am aplicat de mult prishnitza de intretzinere: esti genial, toata lumea te iubeshte.
    2. Nu stiu ce e aia 'bozon'. Nu am auzit/citit niciodata termenul.
    3. Cine sta la computer, nu face bagaje si nci nu fumeaza. Asta e esplicatziunea.

    RăspundețiȘtergere
  8. "sa stim si noi, ca sa nu trecem pe-acolo".

    Si eu care credeam ca venisesi sa ma compatimesti... :))

    Vera, bozonu' e ceva ce nu exista inca si niste uameni de stiinta spera sa descopere. I-au dat nume inainte, ca sa stie ce sa caute si ca sa obtina niste fonduri multe de cercetare si dupe-aia sa se laude intre ei ca l-au gasit. Se pare insa ca nu-l vor gasi si io creca apoi o sa caute altceva, ca sa nu se plictiseasca pe care o sa-l numeasca caton sau redon sau de ce nu pripon.
    Da' sunt convinsa ca domn profesor poate esplica mult mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ha, ai gasit bloguri unde se intra cu CV-ul? Cer si cazier, amprente, ceva? Care-s alea, ca ma duc si eu daca merita continutul lor atata efort :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Cora,

    venisem sa vaz ce se mai intimpla. Printre altele, da, te-am compatimit, da acu ca scapashi de acela, nu mai am motiv.

    You made my day. Sa cautzi ceva care nu stii ce e si sa si ceri si sa primesti bani pentru cercetare in aceste conditzii, mi se pare apogeul schizofreniei lumii moderne, desi intzeleg foarte bine conceptul. Si eu, cind ma duc sa caut un cadou, deseori procedez aidoma: stiu ce si care doar in secunda in care il vad. Obiectul, carevasazica.

    Lektor slavit si jenial - despre ce vorbim? E un fenomen? O expresie matematica? Un obiect ceresc? lasa prostiile lichide cu Thoomy si zi aicisha, la duamnele, sa stie si ele pe ce lume sint. Merci anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cora - uitam. Da, e vulpe batrina. Mai mult batrina, decit vulpe (tocmai a schimbat prefixa si ma gindesc sa joc nitzel aceasta carte in viitorul apropiat, sa vedem ce da).

    RăspundețiȘtergere
  12. Lektor - nu-mi mai trebe explicatzie, am vazut, o amarita de particula elementara, dar ipotetica. Vax albina!

    RăspundețiȘtergere
  13. cora, daca vorbim de priponul cu pricina inseamna ca exista deja, chiar daca nu va fi gasit vreodata:) (vezi, aici mergea sa ma dau cult si sa bag un linc din vichi:)))

    RăspundețiȘtergere
  14. uite de-aia ma enerveaza asta ca din cauza lui am bagat moderare, ca nici nu puteti sa vorbiti si voi intre voi linistiti pana ma trezesc io. al naibii fus orar.

    vera, cand vorbeam de compatimire ma refeream la Lektor, tu ai facut-o din prima(m-ai compatimit, adica). De-aia pusesem intre ghilimele cuvintele lui.

    Neuro - CV ul nu se cere inca, dar mai stii? :)

    Lektor - pai cum sa existe daca cica nu l-au gasit? Asa, statistic? Explica-ne pe intelesul nostru. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. bozonul exista la fel de bine ca cifra cinci. Nici pe asta n-a vazut-o nimeni si nu cred ca existenta ei va putea fi demonstrata experimental:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Lektor - iar te iei de cifra 5. :)
    pai si tu spuneai ca 5 nu prea exista, acuma spui ca bozonul exista un pic... da' nu l-a vazut nimeni.
    Eu una nu te mai cred.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cora, in locul tau, nu as pune moderarea comentariilor, ci ash sterge comentariile agresive si mirlanesti si ash bana imediat autorul. Nu stiu daca e mai simplu tehnic, dar e mai agreabil pentru atmosfera acestui loc.
    Dar daca nu, no hard feelings, don't worry.

    Lektor - ma budezi?

    Neuro - si eu as vrea sa merg pe blogul care a suparat-o pe Cora, sa vad cu ochii mei si, poate, sa arunc o petarda-doua.
    Dar daca fata asta e de peatra si nu ne zice... Ce propui?

    RăspundețiȘtergere
  18. aoleu! acu o sa vina anonimul si la mine:)

    RăspundețiȘtergere
  19. vera, am scos acuma moderarea sa vaz ce se intampla, o sa ma faca ala vaca, praosta, ne...mancata, da' jur ca nu e adevarat. :))

    lektor, ti-l donez cu mult drag. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. vera, nu te budez! doar ca nu-mi permit sa te contrazic acum cind esti asa de in verva:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Vera, pai daca nu vrea sa zica, asta e! Are dansa niste motive probabil:)
    Ei, dar blogosfera e multa si variata si locuri de relaxare sunt o gramada.

    RăspundețiȘtergere
  22. Neuro, nu s-a intamplat nimic "punctual", am prostul obicei sa reflectez cu voce tare. Nefiind ceva serios, nu merita atata atentie. :))
    O sa scriu probabil un post despre relatiile din blogosfera. Tare ma mananca limb... tastele, voiam sa zic.
    Zi buna va dorex tutulor! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Astept postul cu multa nerabdare. Sper sa ma regasesc in el.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ah, un post din ala ma batea gandul si pe mine sa scriu intr-un timp. Dar am renuntat apoi la idee, ca nu tin neaparat sa fuga lumea de pe blogulet smulgandu-si parul :)

    RăspundețiȘtergere
  25. dnul Zdrangu, sigur c-o sa va regasiti, la categoria iubiri duioase. :)

    Neuro, scrie-l. Socheaza-ne! Daca-ti fug cititorii citindu-l, inseamna ca nu te merita. :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Uau, dea-abia astept, de-abia astept!!!

    RăspundețiȘtergere