duminică, 25 septembrie 2011

Alb






Azi, dupa ce-am tuns gazonul si am curatat curtea de papadii pret de vreo doua ore trecute fix(ca ne-a pus necuratu' sa semenam gazon in locul piscinei in loc sa punem ciment, cum ne sugera cineva), am realizat ca nu-mi mai place sa fac asta. Bine ca nu avem teren de 10,000 pi2, cum imi doream, cu o naivitate vecina cu inconstienta. Si uite-asa, la un an de la nazbatie, mi se confirma zicala: "fii atent la ceea ce-ti doresti, ca s-ar putea sa se implineasca". Noroc ca vine iarna si mai luam o pauza...
Daca ati uitat, iarna e anotimpul ala minunat si alb, in care nu avem gazoane de tuns si in care putem sa ne dam mult, mult cu patinele... :))
Minunatele picturi hudoniene au fost gasite aici.

17 comentarii :

  1. ciment, ffsss.
    iarba sa fie, verde, O2, ioni, alea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi când o sa înceapa sa creasca muschiul de sub iarba, atunci e dixtractie maxima. Tre' sa ari curtea din nou... Asta în cazul în care ai arat-o deja. Daca nu, tre' s-o ari pur si simplu.

    RăspundețiȘtergere
  3. nume, ciment nuuuu, am zis si eu la suparare(oboseala)... :) da' tre sa gasim ceva plante verzi(exista, tre' doar sa facem bine planul), care se intind pe pamant si care nu trebuie tunse. :)) si cateva ronduri cu plante in care punem geotextil, scoarta de copac... sau altceva ce nu trebuie tuns. mai lasam si gazon, da' nu peste tot.

    dan, adica vrei sa spui iarba culturista, cu muschi? :)
    nu stiu ce zici tu sa ar, ca la mine a fost groapa de la piscina, care s-a umplut cu pamant, apoi am pus pamant bun si seminte de gazon. si a rezultat gazon verde. mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. am uitat sa va intreb, v-au placut cele trei gratii(prima pictura)? eu ma topesc dupa ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-au placut cei trei gratii (vad ca-s "freres"). Si cerul din nr 4.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce am mai vazut prin curtile altora: pus un brad, de ex. si la baza lui, scoarta de de copac, si asta nu mai permite dezvoltarea vegetatiei jos.

    Pe de alta parte, o masina de tuns iarba/gazonul solicita asa mult?
    (un locuitor la bloc)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am gasit buruieni cât mine de mari si dupa ce le-am terminat a ramas pamânt batatorit. A trebuit sa-l ar cu "motocultorul". Nu-i nicio placere! Iar acuma muschiul sufoca iarba! De departe tot verde e!

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnule anonim, masina de tuns gazonul nu solicita atat de mult in mod normal, da' pe mine ma solicita la nervi ca am cumparat una electrica cu fir(ni s-a parut penibil sa cumparam cu gaz si in cele cu acumulatori acizi nu prea am avut incredere). Nu poti sa stii (da' poti sa-ti inchipui) cam cum e cu un fir lung de 30m dupa tine. Da' oricum ar fi, recunosc ca sunt mofturi pana la urma, am trait eu altele si mai rele, numai ca le-am uitat. :))

    Te mai astept in vizita si poate-ti invingi timiditatea si ne spui si cum te cheama. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dan, pai cred ca e umbra la tine, nu, daca s-a facut muschi? Partea buna e ca macar stii unde e nordul... :)

    Am auzit ca tre' sa aerisesti terenul in fiecare an, sa faci un fel de gauri in sol, ca sa respire gazonu. Munca, nene.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cum? N-aveți personal angajat la castel?!

    RăspundețiȘtergere
  11. deci as posta eu ne-anonima, dar google nu ma lasa si comment-urile mele nu se vad :)

    Deci am inteles cum e cu masina cu fir - e incomoda. De la balcon de bloc, toate pisicile, ptiu voiam sa zic ierburile is usor de tuns :)

    Semnat, aceeasi anonima.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu, i-am concediat pe toti ca-mi placea mie sa bricolez. Acum m-am concediat si pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  13. personal angajat??? nuuu... recesiune mare la castel, pana si pe balaurul cu sapte capete l-am pus la munca, l-am conectat la instalatia de incalzire iar Fat Frumos isi prepara CV-ul... :)) Va mai duare, va mai duare clavicula, dnul Zdrangu?

    Duamna anonima, daca vreti sa aveti contact cu realitatea reala, puteti sa tineti de fir... :)

    Dan, io m-as concedia pe mine cu mare drag. La voi cum e vremea, ca la Montreal au fost zilele astea 25, 28 de grade la pranz.

    RăspundețiȘtergere
  14. Adevarul ca nici personalul nu mai e ce-a fost ...

    Duare tare, cum nu. Buba! Dar am dat-o pe niste Uelbec, face bine la moral.

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac picturile, parca sunt ilustrate din carti pt copii :)
    Nu prea stiu cum e cu gazonul, dar orice motiv de saltat posteriorul de pe scaun e binevenit, zic eu. Apropos de scaun, ai cumparat oul pana la urma?

    RăspundețiȘtergere
  16. Neuro, nu l-am luat inca, ca nu e urgent, probabil o sa facem o tura la NY sau Boston, ca sigur gasim mult mai ieftin ca la Montreal(firma producatoare e americana). Anul trecut am cumparat de la LA o lampa, am pus-o la posta de acolo pentru Montreal si tot a fost mai ieftin decat daca o cumparam de aici. Traiasca pretenia-ntre popoare!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Doamna Cora, astept in continuare chestia cu iubirile du(b)ioase. Mai astept mult? Mă cam plictisesc.

    RăspundețiȘtergere