luni, 19 septembrie 2011

cand modernul nu e contemporan





Ma tot gandesc de-o vreme, mai ales cand avem musafiri si-i vad cum se chinuie saracii, ca e vremea sa mai luam un fotoliu sau vreun scaun confortabil, mai ales ca acum avem si spatiu pentru inca unul.
Cand suntem mai mult de 6,7 persoane in casa si ne asezam frumos in fata semineului(ca n-o sa fie vesnic vara), parca-i vad cum se foiesc de pe o parte pe alta, mai ales ala care nimereste pe scaunul din fibra si cum sfarseste pe jos pe vreo perna, laolalta cu cateii. Nici macar perspectiva leganatului nu-l convinge...
Bun, spatiu este, vointa este, problema e ce alegem a.i. sa mearga cu ceea ce avem deja?

Pai nimic altceva decat alta piesa "contemporana", vorba cucoanei de la firma cu ferestre, care ne explica apoi cum sta treaba cu designul si ce bine ne-ar sta un brau de lemn la fereastra(evident ca trebuia sa platim in plus frumusetea de brau). Uite braul, trece raul, imi venea sa-i spun, da' m-am gandit ca nu pricepe unde bat, asa ca am zambit si am refuzat politicos.

Dar sa nu uitam de ce-am venit si sa alegem impreuna(cu voia dumneavostra), intre aceste splendori:
1) Frumusetea albastra a carei silueta zvelta ar face-o invidioasa pe orice domnita - "Bertoia bird chair", design 1952
2) "Saarinen womb chair", sigur pe sine ca orice barbat care se crede puternic, design 1948(cel rosu)
3) Montura pretioasa care-si asteapta parca diamantul, "bertoia diamond chair", design 1955(galbenul, evident).

Voi ce-ati alege, daca ati alege? :)
Fotografiile au fost subtilizate cu multa grija de aici.

19 comentarii :

  1. cel galben, ca pare bun de stat pe el cu aperitivul de dinaintea cinei in mina:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ala albastru mi se pare prea adanc, parca tre` sa-ti iei avant ca sa te ridici din el, nu stiu, le-ati incercat?

    RăspundețiȘtergere
  3. uite ca am acelasi gand cu nume.
    Cel albastru pare atat de adanc incat ti-e groaza sa te gandesti ca la un moment dat vrei un pahar cu apa si n-are cine sa ti-l aduca.

    Cel galben e fain pentru un timp mai scurt de stat in el, e genul ala de scaun pe care te aseaza un sef sa te besteleasca in cele mai bune conditii.

    Cel rosu, nu e ideal dar e practic. Dar nu l-as lua pana nu l-as incerca, musai sa fie comod si confortabil pentru spate.

    Cred ca mai ai nevoie de optiuni suplimentare, ori astea sunt cele trei variante care ti-au placut?

    RăspundețiȘtergere
  4. Evident pe cel albastru sa mi-l pastrezi liber ca sa-mi pot repauza cervicalele care dor si fac si zgomot!

    RăspundețiȘtergere
  5. d-nul Lektor, exact asta i-ar fi functia galbenului, plus cafeaua de dupa...:) Dar culoarea n-ar fi galben, ar fi rosu sau albastru. Tu ce zici?

    @ Nume si Cleo, in principiu albastrul si galbenul ar trebui sa fie unul si acelasi, doar ca albastrul are coada de randunica. Mie mi s-a parut mai confortabil albastrul, ca are suport pentru spate, da' acuma incep sa ma intreb...

    Si apropo de avant, ii si vad pe cativa din cunoscuti/rude, cei trecuti de '70, incercand sa se ridice din el.:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Dan, daca e sa fie ala, ti-l rezerv, daca nu, cel din fibra nu-i chiar asa rau, poti sa te si balangani... :)))

    Bref, eu facusem o alegere preliminara in functie de confort, marime, disponibilitati, da' creca tre' sa revin si cu alte optiuni. Revin cu alte variante, alors. Parca vad ca-mi ia cateva luni sa ma hotarasc...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu pot sa ma pronuntz, nu imi place mobila moderna si contemporana; daca nu e Louis XVI, atunci e Biedermayer, sau at most, mobile Art Deco, cum tzi-am mai spus la discutzia despre sticlele de parfum.
    In nici un caz, nu cel mustar (galben, cum ii zicetzi voi). Culoarea e foarte nefericita, sau asha se vede aici.

    RăspundețiȘtergere
  8. daca ala galben ar fi rosu, atunci ar fi perfect:)

    RăspundețiȘtergere
  9. pai nu-tz spusai ca nu galben? Fug, ca perd tramvaiu'. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Vera, Louis nu avem, da' ma straduiesc sa gasesc ceva special pentru tine. Uite aici:

    http://www.dwr.com/product/louis-ghost-armchair.do

    RăspundețiȘtergere
  11. Cel din fibra, adica rosu, e pentru fete fragile si lenese (lascive), nu-i cazul. Eu sunt suferind de oase, n-am nevoie de preludiu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai am aici doua variante, coconut chair si egg chair.
    Oul e misto, dar e cam mare. Coconatul ar merge...

    Dan, te previn! Sa nu zici nimic de pasare! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Hehe, daca le iei pe toate 3, ai tricolorul. Asa de la distanta, nu-mi par prea confortabile, dar depinde si care e scopul lor...ca musafirii vin ei, dar trebuie sa mai si plece :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Neuro, sunt destul de confortabile, sa stii, da' vorba ta, poate au treaba si eu ii retin... :))

    Uita-te la comentariul meu de dinaintea ta, oul e chiar confortabil, da' e prea mare.

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua
    Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi (fara diacritice).
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    Va doresc toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  16. Vera, imi dai acces la calculatorul tau. :)

    Dnul Iacob, nu cred. Toate cele bune si dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  17. habar nu am avut. Stii ca sint cyberretard. Sterge, te implor!

    RăspundețiȘtergere
  18. am sters, da' nu era chiar acces... acuma pare ca vorbesc singura in comment-ul de mai sus... :))
    in rest bine, sanatoasa?

    RăspundețiȘtergere