luni, 12 septembrie 2011

chestionarul

lui Prust al lui Cosmin, de la Mosu, pe scurt.

Mosule, intai am vrut sa-l completez la tine, da' apoi m-am gandit ca nu poti da navala pe tarlaua omului sa te pui pe comentarii kilometrice. Si in plus nu e sigur c-ar fi interesat pe cineva. Nu c-aici ar interesa, da' orisicat. :))
Asadar:

Principala mea trăsătură(de condei) - sunt ca o sampanie, da' mai fara bule asa... dac-aveti probleme cu digestia, mai bine nu...

Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat - sa aibe muschi

Principalul meu defect - sunt sincera rau(de tot)

Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - rabdarea lor de ingeri(care este)

Locul unde aş vrea să trăiesc - Manhattan Beach, Ca, cu vedere la ocean, da' daca nu se poate poate sa fie si pe malul unui fluviu sau al unui lac, ei hai si-un rau... si-un paraias acolo, pe bune ca mai jos de-atata nu cobor.

Fericirea pe care mi-o visez - tot aia cu apa, dar si-un strop de vin ar merge...

Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire - sa nu mai pot rade

Ce urăsc cel mai mult - pe noi cand ne luam prea in serios

Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă - ale mele, ce-ntrebare!

Culoarea mea preferată - verde, albastru, rosu, negru, nisipiu.

Floarea care-mi place - cea in viata

Pasărea mea preferată - in zbor

Eroii mei preferaţi din viaţa reală - aia care se ridica, isi sterg lacrimile si o iau de la capat si aia care isi sterg lacrimile, nu se ridica si-si spun ca mai e si maine o zi...


Daca ati citit tot, desi al naibii care pricepe de ce, ia uitati-va la asta.





10 comentarii :

  1. Buna dimineatza.
    1. Am citit, pentru ca ma intereseaza. Does it make sense?
    2. Cine naiba e Nelu Stratan?
    3. Cinticelul ie nostim si imi pare esentza Moldovei de peste Prut.
    4. Dar mi-a interferat Weltanschauungul, care era asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=RVEdYYMlOJ4

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, m-am uitat.
    He's better looking than his brother si pare sa aiba mai mult creier si haz. At least, nu pare atit de moody ca Pavel si nu ishi exploateaza copila de 3 ani.
    Deci, all in all, mi-ai destabilizat moodul cu Rollingii, dar am aflat o chestie satisfacatoare, asha ca, iaca: merci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bonus de duminica:
    http://www.youtube.com/watch?v=GOjFWxgBivw&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera,
    1) nici eu nu stiu cine e nici el(stratanu), nici fra'su, da' mi-a placut si cantecelul si animatia.
    2) n-o sa-ti vina sa crezi ca am oscilat intre stratan si Hey Negrita al Rollingilor(nu stiam ca si tu esti cu extrasenzorialu').
    3) nu-sh ce chestie satisfacatoare ai aflat, da' daca e de bine, ma bucur! :))
    4) ma duc sa dau cu bidineaua, asa ca ii iau cu placere pe rollingi cu mine, mai ales ca sunt baieti cu muschi, chiar cand sunt "stone".

    Uite-aici, cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si o zi minunata sa ai(dupa-amiaza si seara, ca la mine e inca dimineata)!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cora, eu am de 2 zile o conversatzie despre Rolling Stones cu fratele meu, care locuieste la Washington, D.C. Special nu ii raspund la telefon si stau invisible pe Skype, ca vreau sa am discutzia in scris.
    Deci, pentru mine, pe locul intii, este albumul lor Black and Blue si ii spun asta baietului, care iaca ce-mi raspunde:

    Este unul din cele doua-trei contenders pentru cel mai bun (in ce ma priveste). Dar..... e greu totusi de decis (Sticky Fingers, Let It Bleed si... Lizard Lounge intra in competitie).

    La care io zic:
    Pai, nu vad cum, cu Fool to Cry, Cherry oh baby, Memory Motel, Hey Negrita si Melody.
    E drept, mai sint Far away eyes, Beast of Burden si Wild Horses, dar nici un alt disc al RS nu are atit de multe hits ca B&B.

    Daca tu numesti asta ca sint(em) cu extrasenzorialu, so be it. Pentru mine e plutot les grands esprits... Dar asha sint io, orice ocazie e buna sam ridic morala.

    RăspundețiȘtergere
  7. eee.... eu as fi zis cocktail nu sampanie; iar daca e sa fie sampanie, atunci musai cu bule... :)
    "Ce urăsc cel mai mult - pe noi cand ne luam prea in serios" mi-a placut asta; e un fel de laitmotiv al chestionarului tau... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Vera, l-am intrebat pe P (care mananca rolling stones pe paine dimineata, la pranz si seara de prin vremea adolescentei) care crede ca e cel mai bun album al lor. Mi-a zis ca e greu sa afirmi despre vreunul ca e "cel mai bin", dar lui ii place ... B&B.
    Si mie-mi place mult, dar imi mai plac si Some Girls(Far away eyes cred ca e de pe discul asta), Hot Rocks, Exile on main street, Emotional rescue, Tatoo you... he he, uite de-aia-s Stonshii mari, ca au pentru toate gusturile... :))

    Da, cand vorbeam de extrasenzorial sau cum il numesti tu, nu conteaza, era pen' ca dupa ce m-am hotarat sa nu-i pun pe stonshi cu Hey Negrita, vii tu si-mi vorbesti tocmai de ei...

    RăspundețiȘtergere
  9. Mosule, ma magulesti, ca de obicei. Cocktailul presupune subtilitate si echilibru... mmmm stiu si eu??? Io ma vad mai degraba ca o sampanie care-a mai pierdut din bule, da' asta nu inseamna ca nu imbata, mosule! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Asta era. Pe mine sampania ma ia de cap dupa care doare.

    RăspundețiȘtergere