joi, 29 septembrie 2011

dixtractie si pastile

ziceam mai deunazi c-o sa scriu un post despre relatiile din blogosfera, asa cum le vad eu de la distanta si fara ochelari. dar cum sunt cam ocupata in perioada asta si nici inspiratia nu ma da afara din batatura, mai las putin ideea la dospit. dar nu-mi permit sa fac acelasi lucru cu prietenul domnul Zdrangu, care pe langa ca e lovit rau in aripa, se mai si plictiseste.

asadar propun sa facem impreuna un program de dixtractie la domiciliu pentru domnia sa. adica sa ne imaginam ca am fi obligati sa stam in pat o luna-ntreaga cu-o mana beteaga(asta e doar pentru rima). ce carti am citi, in afara de clasici(ca pe-aia-i stie toata lumea), ce muzica am asculta, ce filme am vedea si ce altceva am mai facea(si asta e tot pentru rima).

io as incepe cu ceva usor de digerat, as revedea toate scheciurile cu Jimmy Fallon, as reasculta toate poantele rasuflate ale lui Lewis Black si m-as radea inca ascultandu-l pe Ali G.

voi ce ati facea?
va multumim anticipat pentru sugestii!

18 comentarii :

  1. Vai, ce onoare, post dedicat!
    Dacă se poate, fără scheciuri, nu pot sa rîd, intelegeti Dvs :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cu riscul de-a fi inteles gresit: ce nume mai bun decit Zdrangu rezona mai bine cu o asemenea cazatura?:)

    diminetile as recomanda cite o incursiune in beci pentru intoarcerea sticlelor cu fata in sus si stergerea lor de praf. La prinz si seara ar functiona minunat citirea a cel putin doua etichete, vizionate pe niste tocanita de urechila sau o halca de miel la cuptor:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe care cine sa le prepare? Si sticlele cine sa le desfaca? :)
    Situatia este, intr-adevar, nasoala.
    Zdringu, nume premeditat.

    RăspundețiȘtergere
  4. acum imi dau seama de ce-au aparut sticlele cu dop filetat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite halca de miel:
    http://danvaideanu.blogspot.com/2009/03/pulpa-de-miel-la-cuptor.html
    Pofta buna!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iliuta, beleaua babei o patisi, in cateva zile o sa te lase durerea de omoplat. Si o sa poti iesi la plimbari usoare, bai de soare pe banca din parc, un joc de sah cu mana cealalta, si o bere/vinuri fara numar :)
    De citit - tot ce ai la indemana.

    RăspundețiȘtergere
  7. lektore, ai putea sa dai o fuga fugutza pana la paris sa vezi cum se simte prietenul, sa bagi ceva la cuptor si sa rotesti neste tirbusoane... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. dan, tie ce-ti mai fac oasele alea dislocate/rupte? cu ce te tratezi?

    RăspundețiȘtergere
  9. Momental sunt în alt "arrêt maladie" doo saptamâni pe motiv de altercatie cu un putoi de sef care crede ca are voie sa si jigneasca. Sunt unul dintre putinii de pe aceste meleaguri înca în functie la 60 de ani. Si pentru ca n-au voie sa-i vireze pe astia, le fac mizerii ca sa plece ei de buna voie. Cu mine o sa fie mai greu...
    Oasele nu ma mai dor, dar glezna înca se umfla dupa o zi de "munca". Dar asta-i pentru urmatorul arrêt. Poate trebuie operatie, nu se stie, asta-i boala lunga.

    RăspundețiȘtergere
  10. dnul Zdrangu, uite aici ceva pentru saptamana viitoare, cand te mai lasa durerea... :) sunt curioasa daca ai priceput ceva.

    RăspundețiȘtergere
  11. hahaha, si eu am trecut granita intr-un ford focus

    RăspundețiȘtergere
  12. Am riscat si m-am uitat. De regula ii inteleg fara probleme pe colegii din Chebec veniti pe aici, poate din cauza ca si ei fac un efort. Ba mai inteleg si cite un Tetaclac pe care il mai vad la televizor (pe aici mai da cite un tetaclac ca pe o curiozitate animaliera venita de la fratii nostri de peste ... Atlantic), poate pentru ca e convenabil ales. Dar pe asta nu l-am inteles. Asa ca nu risc nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  13. avec un Ford fuc...us??? Dragut a fost cand am trecut noi si vamesul(era unul simpatic - singurul) tinea sa vorbeasca intr-o franceza aproximativa. Ne intreaba unde locuim, dupa ce raspundem ne intreaba: "pai si ce cautati aici"? Am ras pana la NY. :))))

    Dnul Zdrangu, Ii intelegi pen' ca colegii veniti sunt putin mai scoliti decat eroii nostri si nici nu cred ca folosesc expresii gen: "rentrer dans le bit", "check la", " j'ai mon voyage" sau altele asemenea... Eroii nostri sunt genul care locuiesc in banlieu de Montreal(Repantigny de ex), conduc o ora "leur gros char" pana la seviciu si-si petrec vacantele de iarna "in sud"... e ca si cand leana de la coada vacii ar fi pe o plaja in Egipt, deghizata in duamna chic... :))

    RăspundețiȘtergere
  14. eu am inchiriat un ford foc-US cu numere 'je me souviens' pe care la dus il conducea amicul moriarty. La granita ne opreste un chinez care nu stia de ce sa fie mai contrariat: de viza mea valabila din pasaportul cel anulat, de viza expirata din pasaportul valabil, sau de faptul ca moriarty avea nu mai putin de trei pasapoarte cu trei cetatenii diferite, toate valabile. Ne-a intrebat unde mergem. Cind moriarty a raspuns 'la princeton sa tinem spiciuri', pe chinez l-a bufnit risul si ne-a lasat sa trecem. Abia acum imi dau seama ca putea sa ne step aut av da car:)))))

    RăspundețiȘtergere
  15. mda... presupun ca iu discasd da discusan uit da gai intr-un mod care l-a absolut cucerit, sau era batut de soare-n cap, ca la ce calduri erau, mon ami... :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. lektor - ce e aia numere 'je me souviens'? The license plates care se cheama 'vanity' la americani?

    cora - nu intzeleg unde mergeatzi, de unde veneatzi, de ce atzi ris. Fitzi gentila, duamna, explicatzi si pentru massele largi de oameni ai muncii subtilitatzile acestei istorii.
    Merci.

    vera

    RăspundețiȘtergere
  17. vera, te referi la faza cu vamesul probabil. Cred ca mergeam la NY, daca imi amintesc bine si la vama americana te intreaba de obicei unde locuiesti, unde anume mergi in US si cat stai. Numai ca vamesul a tinut sa vb. in franceza(cred ca doar incepuse vreun curs si voia s-o practice). :)
    Ne-a intrebat unde locuim, iar dupa, in loc sa ne intrebe unde mergem sau ce facem in us, ne-a intrebat "pai si ce cautati aici???". In sensul de "altceva mai bun de facut nu aveti???" :))

    RăspundețiȘtergere