sâmbătă, 8 octombrie 2011

nisip II


Oare ce trebuie sa se intample care sa ne faca sa luam decizii importante in viata? Care e punctul pana la care acceptam lucrurile asa cum sunt ele, dar dincolo de care nu mai merge, oricat ne-am stradui? Unii numesc asta picatura care umple paharul. Culmea e ca la mine "picatura care umple paharul", in loc sa-l umple si sa-l reverse, il... goleste de continut. Si-l lasa mai sec decat desertul californian.

Saptamana trecuta mi-au dat prima (da' cica sa nu spun). Va dati seama ca am cu atat mai mult aerul unui extraterestru... Am timp pana marti sa ma decid: ma duc cu scrisoarea sau imi cumpar masca de plastic. Pe de alta parte, ma intreb: oare ce incepe acolo unde se sfarseste asfaltul?

10 comentarii :

  1. prima n-ar trebui sa schimbe in nici un fel lucrurile...
    pe de alta parte orice decizie importanta trebuie bine cantarita si pregatita; acumaaa... asa gandesc mosii, ai mai tineri sunt mai impulsivi... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Raspunsul este orgoliul. In mod normal, toata lumea are orgoliu. E normal. Dar sa vrei sa strivesti orgoliul altuia poate fi mai rau pentru orgoliul tau. Si aici începe punerea ta în balanta fata de ceilalti...

    RăspundețiȘtergere
  3. mosule, nu, prima nu schimba nimic, e o simpla coincidenta, nici nu e vreo mare branza, dealtfel.

    si mosii au dreptate cand spun ca trebuie cantarite deciziile importante, insa uneori se cantaresc singure de-a lungul timpului si nu asteapta decat momentul oportun sa iasa la iveala. oricum imi raman doua zile si 3 nopti.:)

    dan, e posibil sa fie vorba de orgoliu si sa nu-mi dau seama... dar nu sunt nu au fost lupte pe campie sau de culise. a foat doar repetarea unei situatii pe care o credeam reglata(pentru ca fusese discutata deschis si onest). am realizat atunci ca trebuie sa inchid un capitol inainte sa inceapa sa ma afecteze mai mult. si instinctul imi spune ca trebuie sa tai raul de la radacina, brusc. sigur ca vom purta manusi albe, ne vom saluta la inceput si la sfarsit. poate o sa si lacrimam la sfarsit, ca suntem mai toti neste sensibili. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cand scot ceva trebuie sa stiu ce pun in loc. ;)
    ...si mai nou, fac abstractie de ratiune,imi intreb inima si-mi ascult intuitia...acu', daca fac bine, vom vede.

    RăspundețiȘtergere
  5. ...dupa umila mea parere, depozitarea picurilor pana se umple paharul nu este una dintre cele mai intelepte decizii, hai mai treaca mearga, un picur doi, dar deja cand incepe sa se depoziteze, nu e bine, creeaza presiuni..cateodata nici nu trebuie sa se umple pentru a creea dezastre..

    ...cred ca dai importanta prea mare acestui "eveniment"- prima. Poate ca asta au si vrut sa faca in momentul in care ti-au comunicat "sa nu spui"..adica deja esti complice...esti partasa la ce?! ..la nimic.
    Ok, ai primit o prima..si ce mare branza?! ..da, stiu...poti spune ca faci parte dintr-o echipa, ca ei n-au primit ( oare?, de unde stii tu asta? daca si lor le-a dat si la fel nu spun ?)
    Poate ca deja atentia ti-a fost distrasa de la lucruri mai importante, si poate ca aceasta actiune a lor este doar una care creeaza precedent, in felul acesta, atunci cand vei vrea sa iei atitudine, sa-ti arate degetul aratator balanganindu-se ( in semn de nu, ce faci, ai uitat ca ? )
    daca vei spune colegilor, iar nu-i bine ca deh, ai actionat impotriva dorintei lor, si devii element disturbator...
    Tehnica gainii e foarte buna, si tot din batrani vine, alergi si te impiedici...vezi ce fac ceilalti..

    RăspundețiȘtergere
  6. cleo, in primul rand felicitari pentru intuitie! si eu tot cam asa...

    In al doilea rand, am mai multe chestii in minte, de ceva vreme imi tot fac planuri, care raman la nivel de plan pen' ca nu am timpul fizic si nici energia sa le pun in aplicare. cu toate astea mi-e al naibii de frica sa schimb drumul asfaltat cu nisipul. insa daca nu o fac acum, peste alti cativa ani voi regreta, cu siguranta. educatia pe care am primit-o in ro ma poate face prizoniera unui job care nu-mi mai place. "incidentul" de saptamana trecuta(care nici n-a fost "vreo ceva" major), mi-a "doar" deschis ochii. that's it. in rest sunt vorbe care sa ma faca sa ma simt mai bine si pentru care va multumesc tuturor. apreciez ca v-ati oprit si mi-ati scris.

    ganguritu', ufff, ce complicate par lucrurile cand e fapt sunt simple.

    "vezi ce fac ceilalti"... sa zicem ca asta nu e chiar punctul meu forte...:))

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt variante/pareri...doar tu stii ce e cel mai bine pentru tine. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. raspund cu intarzire, ma dusei, ma dusei, ieri a fost ultima zi, restaurant, plinsete, cativa ipocriti, multi dragi... schimb de telefoane, adrese, etc... unele nu vor fi folosite niciodata, apoi gata.

    Azi e deja viitor! :))

    RăspundețiȘtergere