sâmbătă, 12 noiembrie 2011

MIMO




Cum nu-mi place sa fiu luata prin surprindere, am citit putin inainte. Macar nu sunt serpi cu clopotei, zic. Da' sunt alte specii, se pare... unii negri, altii albi. Unii zic ca e bine ca aia negri mananca nu stiu ce alte lighioane. Cineva imi spunea ca in cada de la hotel se rasfata o soparla. Asadar cred ca vom face dus impreuna, nu intru singura in baie nici impuscata. Altii spuneau ca aligatorii nu ies la plimbare in oras, daca nu te duci aproape de canale si nu te balacesti seara, esti ok.

Sunt deci atat de real angoasata, ca numai gandul la doua saptamani de modernism ma ajuta sa merg la aeroport. Si Mishcka rasfatata care e obligata sa stea 2 saptamani cu varusu' cainele mare pe care nu-l suporta. Cedri macar isi va practica engleza cu celalalt var anglofon.

Frumusetile ne asteapta, sa-nceapa nebunia, alors!
Era sa uit, am imprumutat pozele de aici, pana fac unele proaspete.

7 comentarii :

  1. O soparla am gasit in bucatarie in Madrid :) Am vanat-o cu un pahar sub care am bagat apoi un carton. Si asa prinsa intre pahar si carton am aruncat-o pe geam. Cine ma aude zice c-am omorat-o. Dar era cred suficient de usoara (era micuta) ca sa nu se accelereze prea rau de la etajul 3.

    Concediu placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. merci, mi-e o frica de mor, presupun ca te obisnuiesti cu ele, soparlele, daca vezi una, doua... stiu ca in copilarie la tara nu aveam probleme cand le vedeam in iarba. saracutza de ea, aia a ta, trebuia s-o cobori la parter, o fi facut vreun atac de panica. :)

    Sedere placuta la Paris si tie, cand pleci?

    RăspundețiȘtergere
  3. merci, merci, am ajuns, arhitectura la Miami e incredibila, ma rog, ce-am putut vedea. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. vacanta placuta ;)sa te bucuri de cele 2 sapt la caldura ...

    RăspundețiȘtergere
  5. merci, am nevoie. ieri au fost 30.:)

    RăspundețiȘtergere