marți, 20 decembrie 2011

de rasul curcilor

m-am inscris la un curs foto pentru cei care incep de la 0... de fapt nu pentru incepatorii de la 0, ci de la -3 asa, pentru aia care habar nu au nici sa cadreze.
cand sa fac inscrierea on line, m-au intrebat ce program folosesc. ca sa ce? ca eu nu editez pozele, le doar miscores si le tai cat am nevoie... ce, nu e suficient?

asa ca le-am scris acolo in casuta ca habar nu am de program si ca pot sa-mi sugereze ei unul compatibul cu calculatorul meu, daca tot e sa incep.
deci dupe acest curs o sa invat probabil sa tin aparatul in mana si sa nu ma uit in soare. si o sa fac multe, multe poze si multe, multe cursuri.

asa sa ma ajute Canonu'.

8 comentarii :

  1. in curnad in orice o sa ne angrenam o sa ni se ceara programul folosit sau computerul utilizat; vrei sa faci un curs de coafeza: "da ce program folositi?!", vrei sa inveti sa crosetezi "da ce calculator utilizati"; e ca un fel de cuplaj d-ala de la navetele spatiale, sa vada daca "se pupa" subansamblele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes la curs! Daca are efect fac si eu unul, ca tot atâta stiu si eu acuma.

    RăspundețiȘtergere
  3. in primul rand felicitari pt inscrierea la curs.

    Mosule, nu te lua de crosetat, ca nu e gluma, ci o realitate. Eu am avansat de la incepatori la avansati datorita internetului, unui forum specializat, si a youtubu-lui. Ba mai mult, la mama youtube si tata google am gasit si filmulete cum sa gatesc, decorez etc.
    Asa ca, da, la crosetat pot sa zic ca fac de pe forumul x, de pe blogul y, si filmuletele de pe youtube puse de o tanti vorbitoare de spaniola si de una in germana.

    RăspundețiȘtergere
  4. tehnologia, mosule, tehnologia. vorba unui prieten calculatorist, cand stiu cat de complicat e totul, ma si mir cum de functioneaza.:)

    da' eu cred ca m-au intrebat de program si ca sa se asigure ca "proful" il cunoaste. ca ar fi penibil sa nu-l fi vazut niciodata, ceea ce poate fi destul de probabil. de-aia io le-am zis sa-mi sugereze ei, macar cel sugerat e ales de profesionisti.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. dan, merci, nu e mare branza, sunt doar cateva ore, am zis doar sa vad cum e, daca sunt satisfacuta de rezultate o sa continui, ca-mi place sa fac poze, am de ceva vreme o camera buna si nu stiu s-o folosesc. :)
    iti povestesc cum e, negresit.

    RăspundețiȘtergere
  6. arakelian, merci, dar tin felicitarile pentru primele poze de calitate. :) Tu esti ca P, invata de pe net(via Youtube) sa puna gresie, sa puna rigips, sa lucreze lemnul si sa sudeze. si stii ca merge? am economisit o gramada de bani. :)

    o sa scriu un post despre crosetat , tine aproape(mai pe seara, ca am mult de lucru si ma cam fofilez sa nu ma apuc). :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Prea se complica oamenii cu toata tehnologia asta! Mai bine sa iasa poza buna de la inceput decit sa fie nevoie de retus... odata prins in capcana retusului digital orice fotograf e ca un prizonier legat de tot felul de minunatii de softuri.Mare capcana, Cora, nu te lasa ademenita! :)
    Un fotograf mare spunea ca el ar fi fericit daca ar exista un aparat care sa aibe un singur buton. Fiind aproape de asta, oamaenii au complicat iar situatia!

    RăspundețiȘtergere
  8. ai dreptate, da' nu e vorba numai de retusuri, de fapt cred ca am nevoie mai ales de chestii de baza, gen lumina, etc.
    ma intereseaza in primul rand sa fiu capabila sa fac o poza buna pentru o pictura/sculptura, care poza va invita un eventual cumparator sa-mi treaca pragul.
    in prezent nu stiu cum sa pun lumina si de unde sa incep.:)

    RăspundețiȘtergere