sâmbătă, 3 decembrie 2011

iarna

Mi-am facut curaj sa ies din casa azi, desi e mai frig ca ieri si mult mai frig ca alaltaieri. Si am facut-o de doua ori, o data pe la pranz cand m-am plimbat, am facut mici cumparaturi si am cam inghetat, apoi pe seara, dupa ce am mancat bine si-am imbracat haine de iarna adevarate. Nu cele mai de iarna, dar aproape.
Si m-am plimbat in Vieux-Montreal care e tare frumos impodobit. Un pic cam mult, dupa gustul meu, dar sa nu fim carcotasi. Doua ore, atata m-am plimbat, am fost tare curajoasa!

Mi-e dor de vara, de terase si de turistii din port! Erau unii rebegiti zgaindu-se la vitrine, care sa mor daca stiu ce cauta aici.

Voi ce-ati mai facut interesant, tinand cont ca e iarna si frig si pe la voi(exceptandu-i pe unii norocosi)? :)

Sa fim veseli, zic!!

29 de comentarii :

  1. eee... m-am plimbat si eu ieri, doar ca la noi a fost soare si sa zic asa, spre cinspe grade, au inceput sa se zbenguie pasarelele, liliacu iar da sa crape, si-i liniste si frumos de zici ca acu sta sa se crape lumea in doua ca o nuca...
    da' gata, nu mai zic ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am băgat 50km prin ploaie ieri, sa mă învăț minte.

    RăspundețiȘtergere
  3. zii, zii, mosule, de ce nu? ca bine zici!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dnul Zdrangu - da' ati fost tare suparat, bag sama. :) Va felicit pentru coraj, "quand même".
    Noi am inchiriat biciclete pentru o saptamana in vacanta in Florida, ne-am plimbat un pic(am fost de vreo 3 ori la plaja), da' nu cat am fi crezut. Am facut mofturi, ca erau mai grele ca ale noastre...

    RăspundețiȘtergere
  5. Claudiu - azi a fost cald si la noi... dar e doar linistea dinaintea furtunii, cei de la meteo ne tot sperie ca vom avea o iarna canadiana grea.
    De parca aia trecuta a fost usoara...oricum aici dupa ce ninge o data nu mai conteaza, zapada se duce abia in aprilie.:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Păi eu sînt supărat mereu. Mă apasă grijile și responsabilitățile de tot felul. Iar acuma nu numai că nu mi-a trecut, dar m-am ales și cu o durere de nu mă pot așeza! Noroc că seara citesc cîteva rînduri din Pata înainte să adorm și astfel îmi mai trece. Ci s'fac, aș prefera să adorm și cu altceva, dar dacă cei care au tot promis că scrie carti tot o lălăie ...

    RăspundețiȘtergere
  7. si n-ai gasit tu in toata franta altceva decat pata pentru calmarea durerii la "noada"? desi, daca calmeaza, calmeaza! :)

    cat despre suparare, mai las-o incolo, o viata are omu'(plina de griji si responsabilitati care este ele), cum zice creatoru' popular.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ba, cum, mai alternez și cu niște Coelho! Mai cîte-un maktub, mai cîte o legendă personală ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu mi-am continuat saga scandinava inceputa de mine pe la 13-14 ani astfel aici:

    (rated R): http://www.youtube.com/watch?v=6htAxhykemU ,

    insa mi-am ingaduit si cateva momente de relectie personala fata de unele transgresiuni personale din tinerete, inclusiv faptul demonstrabil ca am inselat finaciar o intreaga generatie de contribuabili din Romania, dupa modelul calugarilor Carthusieni prezentat aici:

    (rated PG): http://www.youtube.com/watch?v=sgNj2Sf_mgo ,

    si m-am pregatit sufleteste sa imi reiau serviciul oficial nr. 1 azi, ca e luni, si am programat pt. lunea sa nu imi mai fac anxietati de tip egoist in legatura cu persoana mea proprie, ci, de tip mai altruist, legate de securitatea globala.

    RăspundețiȘtergere
  10. ce facui io? petreceri, vizite, targ de carte, etc :)
    adicalea dezmatz. Pacat ca nu am facut poze, iar in cuvinte e greu de descris.

    RăspundețiȘtergere
  11. Rudolf, nu ma intereseaza daca te-ai masturbat sau daca te-ai pupat cu barbati. Orientarea ta sexuala nu e subiect la mine pe blog. Puteai sa vii si sa-mi spui de ex. ca te-ai plimbat, ai mancat, ai fost la film cu prietenul/prietena/iubitul/iubita si era ok, dar nu cred ca intereseaza pe nimeni ce faci tu in intimitate. So, scuteste-ma!

    RăspundețiȘtergere
  12. arachelian, daca e dezmatz, puteai sa faci un film.:) glumesc, vad ca sunt numai lucruri frumoase. a fost cumva ziua ta? :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamna Cora, bag seama ca aveti o zi proasta, ca faceti cam ca mine :) Glumeam si eu, na.

    RăspundețiȘtergere
  14. de fapt nu prea stiam daca e gluma sau nu, asa ca am zis sa nu risc si sa zic ceva neutru.
    ziua se anunta super ok, da' tre' sa ma du sa mananc ceva. sa vezi dupe'aia veselie. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Cora: imi cer iertare. Efectiv raspundeam exact asa cum ii povestesc mamei mele cand ma intreaba ce am mai facut, cu cine m-am mai intalnit, etc. Nu trebuia poate sa dau linkul ala rated R, dar celalat, PG-ul, l-am dat pt. ca in mod real a fost legat de niste reflectii personale pe care le-am avut in weekend-ul asta, plus ca era si o reclama la un film posibil misto de vazut, asa din punct de vedere cultural general.

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu Cora, au fost zilele altora :) ne-am descurcat bine, cum s-ar zice :).

    RăspundețiȘtergere
  17. Singura data cand am iesit din Cinemateca a fost la documentarul cu calugari despre care vb Rudolph; m-am plictisit teribil si nici n-am putut sa dorm.
    In weekend nimic interesant, dar uite ca ieri si azi am facut turul targurilor de iarna din Madrid. Pana acum mi-am luat doar de mancare; dar am pus ochii pe niste genti faine la marocani; inca nu mi-am luat pt ca mi-e teama sa nu puta prea tare pielea.

    RăspundețiȘtergere
  18. Personalmente, muncesc ca o roaba de saptamina trecuta, am un deadline si ma ashteapta aia de la CoE cu sabia. Dar scap miine. Printre altele, a trebuit sa pun diacritice la un text si am aflat, astfel, despre o formula acuta cind zicala 'sa vrei sa-tzi pui juvatzul de git' e mai adevarata ca oricind.
    Ie muarte de om, ce mai tura-vura.
    Si mi-ar place sa ninga, cu fulgi mari, albi, pufoshi.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nume - cred ca mirosul de piele iese, daca pui de exemplu un pachet mare de bicarbonat de sodiu inauntru, deschis la un colt... da' miroase asa urat?

    RăspundețiȘtergere
  20. vera, aici incepuse ninsoarea, de dimineata, dar s-a oprit.
    Sa pui diacritice DUPA ce ai scris textul e chin, mai ales la texte lungi... asa fac eu cu accentele in franceza, scriu texte fara accente(am tastatura englezeasca), apoi ma intorc sa le pun si nu mai sunt sigura unde trebuie puse...etc. Calvaire...
    Bonne chance, tu vas réussir! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Cora - Terminat diacriticele, finalizat textul, gasit jurishtii sa-mi dea termenii juridici infectzi. Inca un mic hop, dar care cred ca va fi miine in zori- ca ma scol intre 4:30-5:30 de citeva zile in mod natural, de grija, probabil. Seara mi-e prea scirba, acum, de exemplu.
    Nu, eu nu mai fac asta: cind trebuie ca textul sa fie cu diacritice, ma chinui si il scriu direct cu diacritice, e letal sa pui diacriticele pe urma...
    Dar de nins la Bucuresti - nici urma.

    nume - ia posheta! Mirosul o sa iasa. Mai repede sau mai incet, dar macar o portzi la primavara. Eu i-as intreba chiar pe marocani cum sa scot mirosul, sint sigura ca au ei ceva, o retzeta berbera sau ceva, cu prafuri, flori, semintze pisate, chestii...

    RăspundețiȘtergere
  22. Oho, mi-am loat si io din Maroc o geanta de umar din pele de camila. Putzea asa de tare ca a trebuit sa o fac cadou!

    RăspundețiȘtergere
  23. Pe langa tejghelele marocanilor nu putea, mirosea vag (dar eram racita).

    M-ati cam convins :) Bicarbonat de sodiu, am auzit si de boabe de cafea; o sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  24. Dan, ce-am mai ras... presupun ca fericitul posesor de "cadou" s-a bucurat... :)

    nume, da, boabe de cafea(daca e cazul chiar cafea macinata proaspat, ca miroase mai tare). o lasi in ea si schimbi cafeaua din cand in cand, asta inainte sa porti geanta. daca tot mai miroase, mi-o faci mie cadou. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Vera, ma bucur c-ai terminat. iti tin pumnii asta seara(maine dimineata la tine).

    RăspundețiȘtergere
  26. Cora, merci, agitatziunea s-a sfirshit, l'objet e la Strasbourg, am primit confirmarea de primire. Restul zilei de azi, vacantza la pat, DVD's, at most, telefoane la prieteni.

    RăspundețiȘtergere