joi, 15 decembrie 2011

paranormal

- Cora Underscore in sala de reevaluare, se aude o voce masculina. Merg in sala cu pricina. Un asistent medical tanar, simpatic si care tocmai intrase in tura ma intampina cu zambetul pe buze.
- Ca va bien? ma intreaba vesel.
- Non! ii raspund sec. Ma chemati la reevaluare, desi nu m-a evaluat nimeni. M-a vazut doar asistenta la triere, acum 3 ore. Sunteti sigur ca stiti de ce sunt aici? intreb simplu, convinsa fiind ca a facut o greseala.
- Da, da. Nu va mai dura mult, asta e sigur, dar nu va pot spune cat. De exemplu, semnele vitale va sunt excelente.
- De unde stiti, ca nu mi le-ati luat?
- ....
- Am o aura alba azi? intreb si plec pana nu ma enervez de-a binelea.
Ne-am reintalnit spre seara cand m-au internat si a tinut sa-mi arate ca nu a luat-o personal. La fel am facut si eu.


- Trebuie sa-mi dati si o proba de urina cat de repede se poate, ii spune asistenta tanarului lovit de masina, dupa ce-l consulta si-i incercuieste cu un marker umflaturile de pe picioare.
- Cred ca as putea acum, raspunde tanarul, parand intr-o stare excelenta, dupa chakra.
- Asistenta pleaca si se intoarce sprintena cu un borcanel si o eprubeta, le pune pe masuta, apoi se repede la patul tanarului si-i desface partea metalica laterala in doua secunde. Da patura la o parte, il ajuta pe tanar sa se ridice in fund, apoi asteapta. Tanarul asteapta si el. Asisteta se uita intrebator.
- Nu pot sa merg... murmura tanarul incurcat. (Sosise acolo cu targa)


- Unde suntem aici? intreaba batrana din patul din dreapta, cea care ma primise cu zambetul pe buze.
- La spitalul Charles Lemoigne, raspunde infirmiera pentru a cincea oara.
- La spitalul Charles Lemoigne? intreaba batrana mirata. Nu suntem la spitalul Charles Lemoigne, ca asta e aproape de mine, il cunosc...
- Ba la spital esti, mamaie, zice asistenta calm, vorbandu-i ca unui copil.
- Si ce facem aici? intreaba din nou batrana, vadit "pierduta". Cateva minute mai tarziu se linisteste, probabil sub efectul calmantelor.
.......................
Peste juma' de ora, fix la miezul noptii, batrana se ridica in fund, isi roteste privirea in salon, apoi spre coltul asistentelor si intreaba:
- Unde suntem si ce mama dracului cautam toti aici?
Am ras cu pofta, cum n-o mai facusem de cateva zile. Batrana asta ne citeste gandurile la toti.

Sa fim veseli!

9 comentarii :

  1. ce tare reactie la batranica. saraca, era tare confuza.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o faza mai rea decat asta, cea in care nici nu ne mai pasa, dar nici nu ne mai intrebam unde suntem...babuta ta ca si Moromete cu a lui intrebare retorica:'Niculae, unde mergem noi?'.
    Sa nu stai prea mult acolo in reevaluari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper că eşti bine!
    Bătrânicii nu i-a răspuns nimeni la întrebare?

    RăspundețiȘtergere
  4. aseara m-a sunat S si mi-a spus: vin sa te iau miine dimineazta, sa mergem la piatza, la Obor, sa luam peshte proaspat. Care stie ea ca imi place si ca sint amatoare oricind.
    Vine, mergem, luam peste, luam carne (vin sarbatorile, mai bine acum decit de azi dupamasa incolo, cind tot Bucurestiul si provincia incep sa se aprovizioneze as if there was no tomorrow.
    Dupa care, mergem la fructe.
    Ma uit dupa struguri, vaz ca sint unii pe care scrie "moldova', intreb, aflu ca nu sint din Moldova, ci se cheama asha (never heard of it before). Primii erau mai smochinitzi, ma mai fitzii si vad pe unul, care vindea aceiashi struguri negri, dar mai rotunjori si mai fermi. Gust UN BOB, ca sa ma lamuresc daca ii spun sa-mi cintareasca, si el se uita la mine si-mi zice pe un ton dispretzuitor si scirbit: Tzi-e foame?
    Desigur, face parte din comportamentul agresiv si complet lipsit de civilitate care traverseaza toate categoriile sociale la Bucuresti, dar m-a scos din mintzi. Toata viatza am gustat un strugure sau o cireasha, la piatza, ca sa ma hotarasc si toata lumea facea la fel.
    M-am intors si i-am spus lui S: Unde sintem si ce mama draculu cautam noi aicea?
    Raspunsul ei a fost: pai, vezi? Daca n-am plecat la timp.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Cora(_), multa sanatate si implinirea tuturor dorintilor. Am avut si eu la un moment dat, prin ianuarie, de povestit cam ca tine dar eu n-am avut curajul si cheful necesare sa povestesc si oricum n-avea nici un rost, cam ca si comentariul asta. Zic si eu, sa ma aflu in treaba :)

    RăspundețiȘtergere
  6. hehehe, eu am ras cu pofta, ca asta ma intrebasem si eu toata seara: ce dracului caut eu aici si de ce? Asistenta i-a explicat unde suntem, etc... si ca ar fi cazul sa ne lase sa ne odihnim daca tot suntem bolnavi.:)

    Mai avea un fix babutza, intreba retoric:"nu aveti aici sirop de tuse, nu-i asa?". Cred ca a intrebat de 10 ori, pana cand a venit doctorul meu si i-a spus: Stii la ce e bun siropul de tuse, mamaie? Ca sa-si cumpere farmacistii "des gros chars". Nu e ca sunt al naibii si nu vreau sa-ti dau, da' nu-ti face bine la sanatate.

    O alta babutza a fost adusa de cei cu ambulanta si pusa pe un scaun cu rotile. Cand sa plece, "ambulacierii" au intrebat-o daca e ok, i-au urat multa sanatate(faceau asa cu toti) si si-au luat la revedere. La care ea, raspunde simplu: V-as spune "a la prochaine", da' sper sa nu va mai revad. Toata urgenta radea cu lacrimi. Veselie mare, ce mai...

    RăspundețiȘtergere
  7. Cleo, ma mai duc sa fac niste teste, dar la clinica, apoi am intalniri "telefonice" cu doctorul. Mai bine asa decat deloc.:)

    Monica, sunt bine acum, merci.

    Dnu Zdrangu, multumesc, si tie la fel. Pai e pacat ca n-ai zis, ca-i zici bine, in general. :) Apai comentariul asta mie mi-a facut bine, ca puteai doar sa citesti si sa treci mai departe, sa vezi ce i se mai intampla si altuia, pe alt blog. Ca cam asa facem toti, la un moment dat. E si-asta un fel de dixtractie, nu-i asa? :))
    Deci, apreciez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vera, tare! Te dusesesi sa-ti iei desertul la om pe taraba, asadar! Curat tupeu. :)

    apropo de struguri Moldova, eu abia asteptam sa ajung in ro sa mananc fructe "de la tarani". Ajung in cea mai mare piata din Craiova si-ti jur ca n-am gasit un singur vanzator care sa aiba mere sau pere romanesti. la un supermarket am chiar gasit pere din Noua Zeelanda. M-am intrebat doar cat de proaspete PUTEAU sa fie...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cora, inca o data multa sanatate. La naiba, dupa o varsta avem nevoie si de doctori si investigatii. Sper ca doar de investigatii. Ma bucur ca esti pe miini bune (in Ro primea batranica aia 10 de siropuri de tuse care mai de care mai scumpe- si nici unu din ele de patlagina :) ). Banui ca era un test din partea batranicii, sa vada capacitatile doctorului.

    Vera: eu nu ii mai aduc aminte daca ma lasau sa gust sau nu in Buc. Pur si simplu nu imi aduc aminte. Pt ca in fiecare sambata mergem in piata, ne romaneasca, si ... fiica mea alearga din taraba in taraba, sa manance din clementinele desfacute special pt servit, boabe de struguri de pe la toti, ca in final sa cumparam dintr-un singur loc, si mai primeste si o banana in plus de la un nene de la care am luat deja 1 snop de banane.

    RăspundețiȘtergere