joi, 5 ianuarie 2012

din copac

Am dat peste un vechi articol de-al lui ALS si l-am citit cu mare placere, mai ales ca vorbea de-o trupa romaneasca, care mie mi-a placut tare si care, din pacate, nu mai exista.

Niste baieti haiosi si simpatici, cu un extraordinar "samtz al umorului", cred ca asta-mi si placea la ei, in afara de vocile bune si de raraiala inconfundabila a lui Alex Belciu.

Ascultati(daca n-ati facut-o deja) si va minunati de aiste versuri si de asa videoclip al melodiei 1000, care mie personal imi aminteste de povestea desfacatorului de conserve. :)

Voi ce muzica romaneasca buna mai ascultati?

10 comentarii :

  1. Omul cu sobolani, Unu' (nu stiu daca mai exista), Silent strike am descoperit recent (electronica).

    De exemplu: omul cu sobolani sau tot eiunu' cu ocs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Omul cu sobolani, asa e, uitasem, sunt/erau buni...

    Nici eu nu stiu ce mai e de calitate prin tara, ca sunt alergica la auto-tuned voices care se practica la greu, ca sa mascheze lipsa de voce. Poate ne spun cei care locuiesc in ro si care ne viziteaza, ce se mai asculta acum in ro?

    RăspundețiȘtergere
  3. De Unu' ziceam ca nu stiu daca mai exista. OCS cred ca sunt alive and kicking :)
    Vank stiu ca s-au redenumit Vunk; sunt 3 acum (2 vechi si unul nou), dar nu stiu Alex Belciu e printre ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. a, ok... o sa reascult OCS, sunt curioasa.
    stii ce nu-mi place mie? pe youtube nu prea gasesti melodii live ale trupelor romanesti... stiu, e gratis... da' mi-ar placea sa-i pot vedea si "in concert", ca sa-mi fac o idee si sa ma decid sa cumpar albume, mai ales ca sunt la jdemii de km si nu-mi e tocmai la indemana sa cumpar din ro.

    Alex nu mai e cu Vunk si mie personal mi se par cam moi si fara vlaga, parca nu mai au "punch" fara el. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,frumos scria Alex Leo Serban.Pacat ca ne-a parasit...Eu raman cu IRIS si TAXI in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur ca si tie ti-a placut als, Dongabone. eu nu i-am cunoscut f. mult scriitura, dar niciodata nu e prea tarziu, mai ales ca ea ramane si dupa ce scriitorul pleaca...

    RăspundețiȘtergere
  7. As XX, Genius... :)

    Pentru jocul scenic de exceptie, Nicolae Guta (pe youtube sunt cateva videoclipuri care mi-au siderat amicii)... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru exemplificare, priviti jocul scenic al lui Guta:

    http://www.youtube.com/watch?v=d4KJnSPUF08&feature=related

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. auzi, voiam sa te intreb care din ei e Guta, ala cu camasa cu flori rosii à la Andi Warhol sau cel cu cea cu frunze de yuca sau de palmier(in fine, nu le am cu biologia)? La a doua privire am vazut ca scria, deci nu te mai intreb.

      jocul lui scenic e un fel de "tăt pi vini, tăt pi vini" cu accente de "tragedia greaca". Un fel de Euripide al zilelor noastre... :))

      Ștergere