luni, 2 ianuarie 2012

pana corbului

Dupa perioada Depeche cu picatele "Dead or alive" din liceu, am trecut la lucruri mult mai serioase in facultate. Adica daca tot eram la TCM, adica la ace, brice si ...arice si motoare cu pistoane(asta cu pistoanele imi apartine, tre' sa dati citat deci), simteam instinctiv ca trebuia sa ascult chestii pe masura si sunetul de harpa nu s-ar fi potrivit intocmai cu "decorul", "ca sa zic asa"...

Cum eram singura aterizata din luna direct in grupa(mai avusesem una da' n-a rezistat mai mult d-un semestru) si deci n-aveam greturi cu cum ma imbrac, sa asortez asta cu asta si in plus nici bani n-aveam(si dac-aveam nu-i dadeam pe prostii), ma imbracam intotdeauna in pantaloni. Toamna si iarna purtam aceeasi bocanci gen "army de oras", varianta cu putin toc, blugi sau pantaloni negri, geaca neagra sau kaki, rucsac negru. Mai aveam niste cizme negre pana la genunchi, astea le purtam cand ma imbracam "chic", cu pantaloni mulati.

Parul il purtam pana la umeri, drept, cu o carare pe mijloc, genul "kurt cobain" care-ti permitea sa stai cateva zile cu el nespalat, daca era musai. Eu recunosc ca-l mai faceam asa cu gel, ca de spalat ma spalam, pe cuvant. :) Avantajul stilului era ca ma puteam aseza intotdeauna, chiar pe jos, fara sa-mi fie teama ca mi se vad chilotii. Le vedeam pe fetele de la filo sau stiinte din centru... mama ce aranjate erau.

Nu ma sinteam impotriva a nimic, desi era la moda sa fii, da' io nu gasisem motive de suparare profunda pe societate sau pe altceva si eram putin dezamagita de mine. Pe Iliescu am inceput sa-l urasc mai tarziu.:) Nu faceam parte din nici o "clica rock", ba chiar imi repugna ideea de apartenenta la o gasca purtatoare de nume, asta pentru ca nu mi-a placut niciodata sa fiu judecata dupa comportamentul "intregului". Aveam prieteni, asta e clar, dar nu eram dependenti unii de altii, in plus am avut intotdeauna prietenii din copilarie, de la tara, care nu ascultau muzica rock si care mi-au ramas prieteni pana in ziua de azi.

Cu toate astea, ascultam Nirvana, Metallica, Guns N'Roses, etc...

Aveam un coleg de grupa care-mi era bun amic caruia i-am imprumutat cortul intr-o vara, sa plece o luna la mare, cu gasca lui de rockeri. Unul din prietenii astia a speriat-o pe maica-mea cand a venit sa-mi returneze cortul, imbracat fiind cu tricoul pe dos si cu ghete, desi afara erau 30C. Maica-mea il intreaba, vazandu-l asa slabanog: "Da' ce ati mancat mamica, o luna de zile?Nu prea am mancat, zice el, mai mult am baut... aveam ceva bani de mancare, da' nu ne era foame. Intr-o dimineata, cand m-am trezit si am iesit din cort, am gasit o jumatate de croissant cu ciocolata. Si n-o sa va vina sa credeti, dar era jumatatea plina de ciocolata".
Nu vrei ceva de mancare, mamica?


La asta ma gandeam acum cateva zile in baie, contemplandu-mi in oglinda frumusete de par, de pe care tocmai dadusem jos vopseaua si care trebuia sa fie castaniu inchis da' nu era...
Dupa vreo inca trei spalari, l-am anuntat pe P. ca trebuie sa-mi schimb stilul. Drept pentru care Motiv pentru care la revelion am purtat o rochie neagra simpla, peste care am aruncat o esarfa de matase verde-kaki, ciorapi negri, pantofi negri cu toc. La masa de pe 1 ianuarie, pantaloni negri mulati, ghete negre italienesti, bluza neagra cu gri-argintiu. Pana mi se mai decoloreaza parul, nu ies din negru. Imi pare rau ca nu mai obisnuiesc sa-mi dau cu oja, cred ca o oja neagra ar merge...

Simt ca anul 2012 va fi unul strasnic! :))

11 comentarii :

  1. La multi ani! :)
    Incearca si ceva rosu la unghii sau pe buze. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, arakelian si un an minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. ddunia, m-am gandit, cum nu, dar cu rosu pe buze as avea chiar aerul de star rock in declin... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nuuu, te contrazic, ai avea aerul unei dudui rafinate si foarte sigura in fortele proprii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sau macar un pic color la ochi, ca sa nu fii chiar ca Marilyn Manson.
    Eu m-am imbracat in negru, dar mi-am pus pantofi bordeaux.

    Am facut si io 1 an de TCM, ma rog, nu prea am facut, ca am intzeles dupa prima saptamina ca a fost o mare eroare... Nu-tzi mai spun de bancurile baietzilor:
    - La ce sectzie esti?
    - La Scule si Masini Unelte.
    - mai mult la scule decit la masini unelte.
    Si eu JAP! Ca sint iute la minie, mai ales eram.

    RăspundețiȘtergere
  6. ddunia - pai sunt deja rafinata... dublu rafinata, mai ceva ca palinca. :))

    vera - manson? of, of, mai bine cu Iggy Pop. :)

    eu nu am fost la scule propriu-zise, ci la masini - motoare, caroserii, transmisii, etc... da orisicat, ne-am intanit si noi in facultate cu multe scule. :)) sunt sigura ca viata la TCM ti-ar fi placut la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Fetitzo, cind mi s-a explicat la mineralogie, ca toate zecile alea de pietre nu fac parte din deco, ci trebuie studiate fiecare la microscop iar la colocviu vei primi pe una dintre ele, ORICARE din sute, si tu trebuie sa o pui la microscop si sa spui ce contzine, asta dupa ce la desen, in 6 ore, eu abia am reushit sa fac cartushul, m-am dus la secretariat si mi-am cerut actele inapoi, sa plec de la Poli. NU mi-ra fi placut viatza la TCM, NIMIC de acolo nu ma interesa, i-am facut tatei un hatir.

    RăspundețiȘtergere
  8. am avut si eu o sperietura de-asta la primul lab de desen tehnic, cand dupa ce am caroiat cu creionul din mm in mm o foaie intreaga de desen si am scris STAS cat de frumos am putut eu(tine cont ca facusem deja liceu industrial si desenasem muuuuult la viata mea), proful mi-a dat-o inapoi la refacut. ERAM SIGURA ca mai frumos/corect de-asa nu pot. De fapt si proful era, dar voia sa ne faca sa ne gandim BINE daca asta vrem. Era cel mai bun/exigent prof de desen din centrul meu universitar.
    Colega mea a cedat nervos dupa un semestru/an si a plecat, eu am vorbit cu decanul de la ISE care mi-a zis ca ma primeste si ca-mi si echivaleaza matematicile, da' dupa o tura in sala de curs(la ISE), am simtit ca locul meu nu e acolo.

    Mie mi-a placut tare viata de studentie in TCM, n-as da-o pe una de filolog, economist, etc... doar pe una de arhitect, eventual. Chestiune de gusturi/afinitati, presupun. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. si pe mine m-au chinuit refacerea de planse la desen tehnic.
    Erau si niste povesti prin corpul T (de desen), de genul: unui profesor de desen care pica jumatate din fiecare grupa, i-au sudat masina de capacul de canalizare. Cica dupa aceea, s-a imblanzit, pica numai 25% din grupe.
    La unele planse, care le luai in camin la facut, m-a salvat colega de camera (ea mai facuse inainte desen tehnic). Greu anul 1.. greu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. io am facut GD si desem tehnic inclusiv in anul III, plus dupe-aia neste Autocad. pana la urma a ajuns sa-mi placa, iar zbirul ala de prof mi-a spus prin anul IV nu-s chiar asa de habarnista si ca as putea sa raman la catedra de desen, daca ma straduiesc. dar nu m-am straduit... la cum ii trata pe asistenti, vai de zilele lor, saracii. :))

      Ștergere