luni, 9 ianuarie 2012

prima poza

Primul curs de pozat a fost super, am invatat despre deschidere, lungime focala, viteza de obturare, expunere, perspectiva, profunzime de camp, totul a fost super clar cand proful ne-a explicat, ne-a dat exemple, ne-a dat sa vedem o groaza de aparate si de obiective care mai de care mai mari si ma ciudate, am ras pana ne-am strambat, am beut cafea, am mancat biscuiti, mere, ciocolatele, apoi am plecat. Ajunsa acasa am constatat ca le-am incurcat, adica am totul varza in cap si nu mai stiu nimic. Care creste cand scade cealalta, cand trebuie sa schimb obiectivul si cand sa-mi misc eu fun... pardon, sa ma misc cu tot cu aparat, unde sa focusez, etc.

In plus am constatat ca sunt singura din clasa care se uita in aparat cu ochiul stang, daca ma uit cu cel drept nu vad de nas. NU, nu am nasul mare. :))

Cica saptamana viitoare facem poze in studio, iar peste doua saptamani poze afara, chiar daca sunt -25C. In Vieux-Port, pe malul fluviului, unde bat alizeele si e frig de mori. Ne da trepiede si obiective profesionale si ne-a promis c-o sa facem poze de-o sa murim de frumoase ce-o sa fie. Daca nu murim de frig inainte, as zice eu.

Acum sunt curioasa ce-o sa-mi mai amintesc maine, dupa ce-o sa uit tot...

6 comentarii :

  1. Cora - bravo, sa fie intr-un ceas bun, e mishto sa stii sa faci poze bune. Stiu ce spun, sint copil de fotograf profesionist, dar nu m-a interesat cind mama ar fi putut sa ma invetze.
    Pune si tu o poza cu zapada multa si pufoasa, macar in poza sa vaz.

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pt cursul inceput.
    Am nevoie si eu de el :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci, merci, sa vedem cat de bune(tehnic) o sa fie pozele pe care le fac.

    Vera, la Montreal zapada e putina si moale, azi sunt circa 0C, nici macar n-am facut poze cu zapada anul asta. Anul trecut pe vremea asta nu puteam sa vaz afara de multa ce aveam.

    Arakelian, majoritatea celor care sunt la curs(vreo 12), au aceleasi cunostinte ca mine, adica 0, deci cand o sa ai timp si bani pentru asta, cuteaza! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. p.s. Vera, la prima ninsoare, fac poze multe, multe. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari si de aici! Eu cred ca peste noapte se sedimenteaza informatiile sau direct cand esti pusa in fata obiectivului. Abia astept (sperand ca ne arati niste foto, adica)

    RăspundețiȘtergere
  6. merci, Monica, tin felicitarile pentru pozele alea adevarate care or sa vina, sper. :)

    wawww, nu stiam ca tu locuiesti acum la Roma, credeam ca esti doar in vacanta si ca de fapt tot in Mexic locuiesti. trebuie sa fie tare interesant sa schimbi tara des(dpdv bogatie culturala), dar si trist intr-un fel sa lasi bucati de suflet peste tot... vei sta mult in Italia?

    RăspundețiȘtergere