duminică, 29 ianuarie 2012

RHCP si ce mai mancam

Cam asta ascultam azi si ma tot gandeam daca sa ma duc in mai sa vad concertul lui Red Hot Chili Peppers sau nu. De cand a plecat Frusciante si l-au inlocuit cu asta micu', au schimbat parca si sonorizarea... bassul lui Flea aproape ca nu se aude, astuia mic i-au taiat oricum sonorul, in schimb imi rasuna in creier "drum"-ul, dupa care oricum nu ma omor... nu ca Chad nu ar fi bun, dar mi se pare lipsit de subtilitate(chestie de gusturi, deh). Pana si vocalistul e cam crispat in turneul asta(am vazut cateva secvente).

Sper doar pentru Frusciante sa nu se fi intors la alte alea daunatoare... da' ma gandesc ca acum ca are timp, s-o fi apucand si el de chestii serioase gen cumparaturi la Whole Foods, 2,3 portii de high fiber foods, branza, iaurt si laptic mai fara grasime, fructe si legume mai ales verzi, carnitza slaba si in cantitati mici, sucuri naturale(fara zahar adaugat, evident), recomandabil suc de "cranberry". Si yoga, meditatie la maxim, eventual o cura la Chopra, cu o dezintoxicare ayurvedica...

Eu asta ii doresc, si-i mai doresc sa nu-i creasca burta si sa se intoarca cu chitara, ca lu' asta micu' ii e tare greu sa-l inlocuiasca. Da' sa se intoarca repede, ca io astept cu beletele necumparate. Da?

4 comentarii :

  1. [...]cura la Chopra, cu o dezintoxicare ayurvedica. [...]

    hehe, sigur de ayurveda-i arde omului:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da' de ce sa nu-i arda, ce crezi ca ie fraier sa se apuce iar de droguri? ca drogurile(de orice fel) nu sunt bune pentru sanatate.

      in alta ordine de idei, ce te-ai bronzat, de cand nu te-am vazut... ma miram eu cine ma vizita azi dintr-o tara africana... :)

      Ștergere
    2. tara africana?? nu, nu sint eu:)

      Ștergere
    3. so, noooo, "it wasn't me", vorba rapsodului popular Shaggy. :)

      Ștergere