marți, 24 ianuarie 2012

...se numara nu bobocii, ci gastele

am facut asa in ultimul timp: am fost la muzeu "pe fuga", adica sa vad "The fugue from Bach to Feininger", un concert captivant al pianistului Mathieu Gaudet, in sala de concert amenajata in aripa noua a "Montreal Museum of fine arts", de fapt in fosta biserica transformata in sala de concert. Am ascultat Schumann, Ana Sokolovic(nu cunosteam), Feininger si Bach. Ma mai duc, iarna asta se desfasoara festivalul "A fugue at the museum", si la cat e de frig...

am mai fost la masaj si tratament cosmetic, doi in unul, cu produse Eminence skin care, a fost cea mai cea experienta din ultimul timp. am avut atata timp sa ma gandesc la una si la alta si am fost atat de relaxata pe tot parcursul sedintei ca mi-au fugit mintile departe, la banci si carti...

martea si joia seara ma duc la un curs/proiect de engleza/antreprenoriat. e un fel de alcoolicii anonimi in engleza, decat ca noi nu ne lasam, ci ne apucam. colegii mei sunt asa: 2,3 francezi (aproape toti lucreaza in universitar), o arhitecta dintr-o tara araba, 2,3 quebecari(doua bucati ingineri, una bucata la guvern), o brazilianca in domeniul economic interesata in mori de vant, unul in domeniul sanatatii, unul din finante si eu. e dementa totala, ma intorc seara acasa cu colturile gurii lipite de urechi de ras. mi s-a facut dor de banci, carti, biblioteci...

aseara a fost curs de fotografie, am avut sedinta nocturna, "indiferent de vreme". se anuntase undeva peste 0C, ceea ce s-a si intamplat, doar ca a plouat tot timpul. da, am facut poze afara, pe malul fluviului si in port, in timp ce ploua. vreo 3 ore. nu, aparatele nu au fost protejate, daca asta voiati sa stiti, ca cica nu au nimic... le stergeam din cand in cand de surplusul de apa cu un fel de hartie care devenise la fel de imbibata de apa ca tot restul. la inceput incercam sa tin umbrela, mai ales ca durata de expunere era f. lunga, dar cand a trebuit sa car trepiedul, aparatul, rucsacul si umbrela, la ce credeti ca am renuntat? la umbrela, of course.

ne-am intors in studio apoi, ne-am uscat putin, ne-am incalzit cu cafea fierbinte si ceai si ne-am minunat cat am fost de trazniti. pozele nu le-am prelucrat inca. deci mi s-a facut dor de lucru serios in gasca, de dat cu parerea, mers la muzeu sau la pozat cu scoala... cred ca-mi cumpar ghiozdan la toamna. sper sa ma tina energia asta. :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu