vineri, 13 ianuarie 2012

tempête de neige

Pozele au fost facute aseara, fara obiectiv adecvat si fara trepied... deci de-acolo galbenul. P a fost impresionat(fara sa-mi fie in intentie sa-l tulbur) de cum am venit eu cu degetele inclestate de frig pe botoane si cum am iesit iar si iar, pen'ca habar nu aveam in ce "mod" sa setez camera pentru afara, nuapte si departe...
Am realizat insa un lucru, ma fascineaza sa fac poze noaptea. Azi o sa caut trepiedul, daca nu-l gasesc, trebuieste cumparat altul.

13 comentarii :

  1. Waw!Waw!Waw!
    La primele trei am auzit si pasii scrasnind in batatura:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da, si eu am auzit zapada scrishnind sub piciorul fericitei care o calca...
    DI-VIN!
    Si gasesc ca si pozele sint misto. Brava.

    RăspundețiȘtergere
  3. he he, sa vedeti scrasnituri sub pasi azi dimineata la dat zapada, dupa inca 24 de ore de ninsoare... am chef de schi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos, dar sub pasii tai se topeste zapada si cresc flori. Vezi cu viorile alea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, da, uiteacilea. desi mai potrivit ar fi: "usor cu pianul pe scari..." :)

      Ștergere
  5. deci sa intelegem ca nu mai sint +40 de grade celsius zilele astea:)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu mai sunt chiar +40 si cica nici nu e indicat sa-tz bagi picioarele-n el de fluviu "these days"... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ptiuuu... ce de mai zapada! Frumoase imagini pe timp de noapte. Bun exercitiu si oarecum linistitor. Cred ca ai fi reusit cadre teribile si la Bucuresti in saptamana ce tocmai a trecut! atita doar ca ar fi fost nevoie si de o casca. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. vale, corect se spune: "ce de mai de zapada multa" :)

    exercitiul e si mai interesant cu trepied, am facut unul luni seara care a durat 3 ore(la cursul foto), pe timp de ploaie... o sa-l reiau negresit, ca mi-am luat trepied(dar fara ploaie). :)

    tu faci fotografie sau doar aminatie/3D? stii ca P a lucrat la Disney future animation? si la montreal s-a mutat "toata floarea cea vestita" a animatiei/jocurilor 3D. exista multe oportunitati in domeniul asta in canada si us. te-ai gandit vreodata sa pleci din ro, mai ales cat esti tanar si poti s-o iei de la capat? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa raspund pe rind...
    Ma batea un gind in ce priveste fotografia dar momentan mi-e imposibil.Ramine inca in perspective de viitor!
    Profesional vorbind, ma ocup cu imaginarea conceptelor si modelarea 3d a elementelor necesare (ca in link :), animatia nu intra in atributiile mele... despre P si Disney nu stiu nimic.Nu am avut ocazia sa ne cunoastem.:(
    Ei bine, da, m-am gindit sa trec oceanul numai ca invitatia la interviu se lasa inca asteptata iar firmele din Montreal nu ma angajeaza nefiind rezident acolo. E o situatie destul de incurcata! Sper in mai bine anul acesta!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "imaginarea conceptelor si modelarea 3d a elementelor necesare".
      Linkul tau nu merge momentan. vazusem personajele create de tine - un fel de personaje de animatie - si credeam ca asta faci. daca inteleg eu bine tu creezi programe dau subprograme pentru modelare 3d. adica gasesti varianta cea mai inspirata/simpla/completa de a modela un obiect, care varianta va naste un program... am priceput bine? :)

      e pacat ca firmele din Montreal nu sunt mult mai inteligente decat atat(incat sa-si recruteze oameni buni de peste tot). o fi implicat aici si guvernul cu politica lui de emigrare...
      daca te hotarasti sa emigrezi la montreal(ceea ce sincer iti doresc) si ai nevoie de ajutor, nu ezita sa-mi scrii un email. imi face placere sa-i ajut pe romanii care vor sa vina, macar cu informatii pertinente sau altele asemenea... :)

      Ștergere
  10. Multumesc mult pentru sustinere!:)

    Mai bine trimit un email lamuritor ca sa nu poluez topicul aici. Sper sa soseasca dat fiind faptul ca astazi o multime de conexiuni nu au functionat.

    RăspundețiȘtergere