sâmbătă, 25 februarie 2012

lise

Nu trebuie sa stai in casa(mai ales ca pensionar), imi zice Lise, ca daca stai fara sa faci nimic, cu ochii la tv, te apuca depresia. Trebuie sa faci lucruri. Uite de exemplu eu, martea si joia am 'aquaforme', ma duc cate o ora la inot, miercurea joc bridge cu fetele. Fetele sunt trecute toate de 70, adauga razand. Unele au chiar 90(nu am intrebat-o daca mai pot muta cartile de joc). Una din ele a murit acum o luna. Nu era bolnava...

Mi-am lasat lunea si vinerea libere, daca e vreme buna merg la schi pe-aici pe-aproape de Montreal. La sfarsitul saptamanii mergem la "chalet", unde fie patinez, fie schiez. Nu mi-a mai amintit de mersul la biblioteca, la cumparaturi, intalnirile cu prietenele, etc, ca doar le stiu si nu sunt sporturi.

Acum doi ani si-a rupt mana cazand cu bicicleta si credeam ca se va sfarsi cu sporturile extreme. Da' apoi i-au pus o tija metalica si a fost ca noua. Pana in toamna a fost iar pe sa, iar asta vara a fost in excursia anuala, 2 saptamani cu bicicleta in Europa, anul asta de-a lungul Dunarii(Germania si Austria). Cu prietena ei pe care o lovise masina pe bicicleta tot acum doi ani. Si ea reparata(nu bicicleta, prietena). Au fost 30. Noaptea dormeau pe un vaporas, iar ziua pedalau 40,50 km. I-a placut mai mult in Norvegia cu un an inainte, cica in Germania e prea multa piatra cubica.

Aaaa, vara mai face rollerblade si mai rar tenis, iar iarna da zapada, ca "n-o sa stai sa privesti pe geam, in timp ce-ti deszapezesc altii curtea"? Si are o curte imensa, credeti-ma. Si 72. Nu kilograme, ani...
O fi de la sangele irlandez, imi spune P razand. La noi astilalti, s-a diluat...

8 comentarii :

  1. singele ca singele, dar cred c-o ajuta si bushmillsul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu fac mai putine lucruri decat tanti Lisa. Nu are nicio treaba sangele, ci creierul care e irigat de sange.

    RăspundețiȘtergere
  3. a trebuit sa caut ce e ala bushmillsul, credeam c-o avea legatura cu Bush... creca de la vinul alb i se trage, ca numai de-ala bea. am citit io ca cel rosu predispune la sedentarism. :)

    dnul Zdrangu, incrucisat rau, m-ai inspirat tu cu postul tau. :)

    arakelian, si eu, dar am zis ca fac mai multe la pensie.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa o bunica sa ai si viata se schimba radical! E clar ca traim pe planete diferite, ceva imi scapa dar inca mai caut... prin urmare, pentru o viata reusita, ai nevoie de o bicicleta! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nu e chiar bunica, da' nici ca soacra nu e rea...
    mmmm, o viata reusita... unii 'zice' ca un tv cu diagonala mare e de ajuns.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. vale, eu am o bunica in genul asta. Modelul tipic nord moldovenesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. arakelian - face rollerbade? :))

    RăspundețiȘtergere