vineri, 24 februarie 2012

oferte tentante...

"You don't have to blame it on the alcohol when you drink a fine French wine -- unless it's a crime to wear a beret. Toast to a dignified drink with today's deal: Pay $65 for six bottles of French wine from MacArthur Beverages (a $130 value)...."

1 Deal Location
xxxx MacArthur Blvd
Washington, DC, 20xxx

"Bring your dreams into focus with today's frame-worthy deal: Shoot over $79 and receive a three-hour DSLR photography course with famed photographer/filmmaker Douglas Sonders at LivingSocial's brand-new 918 F Street location. Named one of Washington Life magazine's most-influential people under 40 and one of the city's Top 25 Creatives, Sonders..."

1 Deal Location
Washington, DC, 20xxx

Asta e ce primesc mai nou in casuta de mesaje. Si pe cuvant ca nici nu port bereta...

Si primesc cel putin un email pe zi, asta pentru ca am intrat o data pe o pagina de "deal"-uri nemaivazute in Montreal. Asa-mi trebuie...
Acuma nu ca m-ar deranja mai tare decat e cazul, ca la cate emailuri spam sterg zilnic nu mai conteaza unul in plus.
Singura mea nedumerire e, de ce-mi trimiteti fratilor cursuri foto, sedinte de yoga, cursuri de gatit si altele asemenea la Washington? Cam care ar fi probabilitatea, dupa mintea voastra, ca cineva din Montreal sa le urmeze? Intreb si eu, intre doua clickuri pe tasta "delete"...

Sa fim voiosi, cu Montrealul in lumini si Noaptea alba la Montreal. Nu la Washington...

8 comentarii :

  1. Madam, n-o mai face pe nebuna. Am pus gateau eclair & montreal, si ai nenumarate locuri unde itzi face eclairs au chocolat.
    Uite unul:
    http://www.wawelpatisserie.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Vera, n-o fac pe nebuna, da' personal nu mai poci manca prajituri aici(ceea ce e sublim de extraoridinar:) ), sunt atat de dulci ca ti se ia instantaneu. Daca ai sti, daca ai sti... Eclere/ecleruri se fac cam peste tot, da' nu-tz vine sa le bagi in gura. Crema care ar trebui sa fie o chestie cu lapte si vanilie si foarte putin zahar, e o chestie cu unt si muuuuult zahar. Buna ideea sa merg la magazine europene/est europene, e drept ca n-am fost de un secol... merci de adresa, produsele de patiserie poloneze ar trecui sa fie f. bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, da, atunci retrag, cu scuze. daca e dulce, pentru mine e de aruncat la gunoi. Te intzeleg absolut.
    Las' ca fac o cercetare sitz zic.

    RăspundețiȘtergere
  4. apropos de produse de patiserie poloneze, cu ocazia Lasatei Secului Catolic (mardi gras, cum ii ziceau- gras pt ca ne ingrasam :D), un coleg a venit cu o tava immmeeeensa de gogosi poloneze. O splendoare, aduc putin cu gusturile din nordul Moldovei, in plus in interior cineva a strecurat un gem de caise, acrisor. Colegii de birou polonezi mi-au explicat cum sunt facute cu drojdie, oua, si ulei (diferit de amalgamul de faina si unt din croasantele locale). Si abia atunci mi-am dat seama ca... pai frate, asta e cozonacul moldovinesc! :). Am mancat 4 (la final, tava a ramas la mine, cu ultimile, si evident colegii insistau). DUpa ce mancai si pe a 4a, mi-au explicat ca au 300calorii fiecare :D . Fi-le-ar Mardi-ul gras - ca mie mi-a fost suficient de gras :D

    Ei, si dupa povestea de mancaruri, am realizat cate lucruri in comun au bucataria romaneasca si poloneza. Si de fapt, eu sunt din nordul Moldovei, unde... mai sunt famelii de polonezi (au venit in timpul celui de al 2lea razboi mondial la Iesi, dar clar ne-au mai 'calcat' ei su cu alte ocazii). As aminti: borsul, chiroshte (coltzunasi - dar astea is chestii rusesti), bors cu sfecla rosie, pate-ul de casa, muraturi etc.

    RăspundețiȘtergere
  5. arakelian: eu sint foarte interesata in chestiunea cu pateul si cu muraturile. Potzi sa ne spui mai mult? Ai retzete? (COra o sa ma omoare, ca ea, saraca, incearca sa scrie despre arta si modernitatzi de diverse feluri, si io/unii dintre noi, tot cu mincarea sanatoasa si similar, chestii cazaniere, fara pic de fior intelectual).

    RăspundețiȘtergere
  6. parintii mei aveau niste prieteni, care au devenit in timp un fel de nepoti de mosi de fini ai nasilor(adica foarte apropiati), ai caror parinti erau el rus(patiser la pensie), ea poloneza(nevasta de patiser). la fiecare sarbatoare, of, of, ea executa cozonaci cum nu s-au mai povestit. copil fiind si sincera(ca doar ma stiti), i-am spus lu' tanti ca eu nu am mancat prajituri mai bune never ever in toata viata mea. cred ca am fost convingatoare, ca de atunci, la fiecare sarbatoare, aveam un cozonac al meu si multe alte bunatati (pe care le-am uitat), cozonacul insa, nu! :)

    deci dati-i inainte cu retetele, gastronomia e si ea o arta, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ce facem, culinare pe blogul de arta a lui Cora? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. e departe de a fi blog de arta, eu l-as numi blog "de defulare". deci sa ne defulam cu totii. pot sa fac si o sectiune "guest post" retete culinare. astept retetele, ca eu sunt antitalent. eu improvizez la maxim. :)

    RăspundețiȘtergere