marți, 7 februarie 2012

re

stii? imi zice P, unul din cele doua discuri dure "redundante" ale serverului e mort. ideea era ca daca unul nu mai functioneaza, ne ramane oglinda lui cu toate datele. deci acum daca se defecteaza "unul", nu prea mai avem redundanta... imi zice el usor afectat.

depinde, raspund eu savant... daca suntem norocosi si se defecteaza ala care e mort, ne mai ramane unul...

aha, très drole, merci beaucoup...
il n'y a pas d'quoi...

discutiile noastre dupa ora 22 sunt intotdeauna la fel.

7 comentarii :

  1. In sfirsit inteleg de ce ma ameninta asa insistent computerul cu eroarea asta imposibila : "Redundancy click error"... computerele au si ele, acolo, un sufletel! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. arakelian - cam asa, cam asa...:))

    vale - adica ai apasat pe botonu' al eronat de redundanta care este... eu asa cred. vezi ca s-ar putea sa moara... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar dimineata macar, reveniti la realitate?

    RăspundețiȘtergere
  4. in tara asta e musai sa te trezesti "la realitate", indiferent de cum te culci... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Discurile duble..., în oglinda..., ma rog, vine o zi în care se întâmpla ireparabilul. Eu am vreo trei discuri interne în care nu am foarte mare încredere, în rest am vreo 4 terra de discuri (6 la numar) externe unde am rabdarea sa pun la zi câte trei vresiuni din ce am eu mai drag pe lume: poze si muzica si unele documente..., neglijabile. Asa sunt eu, "meticalos". Parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  6. he he, tu nu stii de ce volum de informatii stocate vorbim noi aicea... vreo 10 ani de munca de-ai lui P, din care au rezultat cateva produse electronice(hard+ soft pentru cateva platforme diferite) + toate programele aferente pentru eventuale "mise a jour", vreo 3 situri internet unde poti cumpara+vinde(download) produsele si incarca programele sub care ruleaza, o "biblioteca" de sunete de percutie de vreo 30G, cateva programe ce deservesc o freza CNC (de fapt un controlor CNC creat tot de P), vreo 10 ani de contabilitate(cateva programe diferite)... si altele asemenea. E ca si cand tu ai avea ultimii 10 ani de munca pe serverul de acasa... :)

    pozele si muzica sunt in grija mea(adica le am la gramada, le pot pierde oricand). :))

    DAR am avut dreptate, mortul nu era mort, ci doar ametit... a fost resuscitat si dupa o zi de munca P a "aranjat" un program care cica trimite un email sa ne spuna daca unul din discuri e mort de-a binelea.

    RăspundețiȘtergere