marți, 20 martie 2012

asigurari

Cand lucram unde lucram, aveam neste beneficii incredibile, pe care ce-i drept nu prea le foloseam(din fericire), da' le aveam. Adica: asigurari de medicamente, de ochelari, de naturopat, de chiropractica, de masaj si alte atingeri divine de 100%, asigurari de voiaj, ca de alea de moarte nu mai vorbim. Pentru mine si toata familia. In noiembrie, inainte sa plec in vacanta mi-am dat seama ca eu nu mai am asigurare medicala de voiaj. Tulai doamne, da telefon si fa. In martie, cu plecarea la NY, tulai iarasi!

Ma hotarai eu azi sa sun sa-mi iau o carte de credit cu asigurare automata, P are una super. Dau telefon la banca mea si intreb ce-mi pot oferi. Pai avem carte de credit "voiaj infinit, clasa ultima".

Voiaj ultim? intreb eu cam 'spaimantata... adica te-ai dus si... gata? Si ce contine? Cate 8 zile de voyaj, ori de cate ori vreau eu, asigurari auto in voyaj, nu'sh cate mii de asigurare de viata in transport in comun...
Aaaa??? Adica?
Pai daca muriti in transportul in comun, aveti cateva mii...
Mai am pe dracu, imi vine sa zic da' nu zic, tac malc...

Ce suma am asigurata daca ma imbolnavesc, sa zicem, in voiaj? A, pai nu stiu, stati sa va transfer la departamentul asigurari medicale, eu raman pe linie si vorbim dupa.

Ok!
Buna ziua!
Buna ziua!
Vreau sa-mi suneti si mie ce am inclus in cartea de credit ca si asigurare medicala(care, uitasem sa va spun ma costa 120$ pe an, cartea de credit pe care o posed acum nu numai ca nu ma costa, dar imi ramburseaza 1% din toate cumparaturile facute)?

Pai aveti asta, asta, asta, pentru primele 8 zile de voiaj, daca vreti mai multe zile, cumparati restul.
Si cat costa, sa zicem, 10 zile daca le cumpar separat?
40$, taxe incluse. Daca plecati de 3 ori, devine rentabil sa aveti cartea de credit, zice el.
Dar daca plec cate 10 zile, nu mai e, zic eu... ca tre sa cumpar 3X2=6 zile care ma mai costa si alea un dooj si ceva... deci 140 si ceva... fara sa mai pun in calcul ca pierd punctele retur in bani pe care le am cu cartea actuala... ca sa nu mai pun in calcul ca eu voiam sa nu mai trebuiasca sa sun de fiecare data cand plec. Daca trebuie sa sun pentru doua zile, e si mai penibil, zic.

Multumesc politicos si revin la doamna mea care trasese cu urechea si se grabeste sa adauge ca am si anulare de voiaj si nu mai stiu ce care nu ma'ntereseaza oricum, ca nu ma duc in croaziere...

Ok, zice ea, dar mai avem un produs bun pentru dumneavoastra, carte "aur elita", care n-are voiaj, dar va ramburseaza 1% din cumparaturi si daca ramaneti in pana cu masina oriunde in Ca, vine si va ia, bla bla bla. Si care nu's ce va mai face...
Aaaa, nu-i rea, zic eu... pare mai buna decat ce am eu(pe principiul ca are ceva in plus, nu ca mi-ar trebui). Costa ceva?

Pai nu va costa decat 90$.
Whattt? Tulai doamne! Stiti ceva? zic, creca ce am acuma este exact ceea ce am nevoie, daca o sa vreau aur, diamante sau alte pretioshenii, o sa va sun eu.

Multumiri infinite, ultime si de platina si care nici nu costa nimica, auziti? SUNT GRATUITE!!!

4 comentarii :

  1. Io dacă mor pe drumul din august spre casă beneficiez (mă rog... beneficiaZĂ) de 60.000 de euro. Jmeker, sau ce ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da' daca nu mori si poti sa muncesti cred ca e si mai bine. mie nu mi-e frica ca daca mor, da' daca doar ma imbolnavesc in us spre exemplu, tre' sa vand casa ca sa platesc spitalizarea... :)

    am lucrat in departamentul asigurari de viata intr-o companie canadiana, lucram in special la cazurile de 5MM si plus... nici nu mai stiu care a fost cifra cea mai mare pe care am vazut-o, da' stiu ca l-am sunat pe colegul meu EXPERTUL sa-l intreb daca am citit eu bine sau s-a inselat el. Si mi-a raspuns, "nu dragutza, ai citit bine".
    da' pana si uamenii astia, dongabone, tot o singura data se duc si ireversibil... :)

    RăspundețiȘtergere