sâmbătă, 24 martie 2012

cautari, cautari

Doamnelor, domnisoarelor si domnilor, daca vreti sa siti cine sunt cei care ne viziteaza si ce se mai cauta in ultiml timp, veniti, cititi, nu va sfiiti!

"durerea de talpi nocturna" - sper ca s-a rezolvat, daca nu, incercati cu ceaiuri.

"cum merge barca cu vele cand bate vantul din fata" - de obicei in zig-zag

"ce este modernul" - uite un om sincer si curios, bravos domnule

"patavievici noiembrie 2011" - ca si in octombrie, cred

"caiac cu pedale" - decat daca nu te dor talpile, noaptea

"ce faci cand sexul este moale" - io zic ca nimic, e si maine o zi...

"viata satului gradini de zarzavat" - emisiunea mea preferata era asta. si uite-asa ma batea gandu'...

"vreau sa fac un hang drum" - sa-mi spui si mie cum ti-a iesit

"macara cora" - ei, nici chiar asa...

"case in mijlocul naturii" - n-ai gusturi rele, domnule

"ce este fallingwater" - este ceva deosebit, crede-ma!

"cum se atrag magnetii" - invers

"in cat timp creste salcia" - RPD, cum ti-ar raspunde vecinul meu adolescent

"sorturi de ardei dulci" - vezi la domnu' cu viata satului de mai sus...

"porsche rosu" - portocaliu, galben, verde, albastru, indigo, violet... oricare din ele, cu mare placere

"A PISCOTI" !!! Si tu, Brutus???

"am sfeclit-o" - am sfeclit-o cu totii atunci!

"cam plictisite gramatical" - si filozofic, uneori

"producerea becurillor ecologice" - macar stim spre ce ne indreptam

"in ce film a fost replica-sa nu uiti darie,n-am sa uit mama" - o fi fost in vreo piesa de teatru, in vreun cantec sau mai stii, pe vreun blog???

9 comentarii :

  1. Fiecare om care scrie un blog trece prin faza cu cine ce-a căutat cind a ajuns aici. După o vreme trece :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru mine e o sursa continua de incantare. ar trebui sa treaca? si daca da, de ce? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu de exemplu nici macar nu mai las ca motoarele de cautare sa-mi indexeze blogul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e vreun avantaj?:) cum te gasesc cei care nu-si mai amintesc exact adresa, de ex.? mie mi-ar parea rau ca cineva care cauta blogul, sa nu-l gaseasca...

      Ștergere
  4. Nu ca ar trebui sa treacă dar chiar trece. Nu te poți opune. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. si totusi, voua nu vi se par haioase cautarile astea?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba da, sint haioase. Si timpite. Si mitocanesti. Si uneori enervante. Si vesele. Si dau de gol omul fara educatzie. Din pacate, din ce am vazut pina acum, nu sint niciodata inteligente, culte, suprinzatoare (in bine)- numai in rau. Dar de ris, rizi.

    RăspundețiȘtergere