duminică, 4 martie 2012

energie libera

Azi am alergat prin 10 magazine la cules de "trackuri" cu lumini, becuri cu halogen, cu neon, cu leduri, directionale sau imprastiate, albe, galbui sau mai bleu, cu spectrul complet sau pe jumatate, ca sa nu mai povestesc despre materialele si culorile variate: albe, negre, maronii, stainless steel si... un fel de cacao. Am mai alergat si sa identificam vreo doua feluri de lemn de parchet, dar asta nu face obiectul postului...

Intr-un magazin duduita nu auzise de "trackuri" sau "rail" de lumini, asa cum nici eu nu-mi amintesc nici sa ma tai corespondentul in romana. Sa fie traversa, sa nu fie?
In altul baiatu' ala n-a putut sa-mi spuna in ce alte culori sunt disponibile becurile lui cu neon(unul mare, unul mic, oarecum directionale...), drept care si-a notat, ca sa se intereseze si sa ma sune negresit indata ce afla. A scris un fel de poveste in carnet, in timp ce eu asteptam cuminte sa termine istoria, ca sa-i pot indica numarul de telefon.

Ajung acasa dupa cateva ore, cu o gaura in stomac si cu o idee vaga in cap de ceea ce ar putea presupune iluminatul nostru, in mare. Ca in mic, adica montarea, nu mai e treaba mea. P izbucneste in ras si-mi spune ca am un mesaj telefonic, ca ma cautase un oarecare Alain sa imi spuna ca becurile cu halogen... costa X$ cel mic si Y$ cel mare... atat.

Who the f...k is Alain? intreb cantand, desi nu era cantecul meu. Partea buna a lucrului non-stop e ca nu poti fi mai deprimat lunea... :)

Voua cum va e azi?

nota: poza am luat-o de la Tesla.

7 comentarii :

  1. åk si vay, azi e luni, deci nu ne e bine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ma mine e inca azi(duminica), dar si un pic maine... partea buna e ca ma duc sa ma culc.
    zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine cerul e ALBASTRU TARE, nu bleu, e soare, e caldutz si cintarul a aratat ca, cu toata porcaria de ieri, situatzia nu s-a tragificat. Asha ca la mine e asha (mai ales ca in refren):
    http://www.youtube.com/watch?v=Sw8yrM1MCrk&feature=related

    Domne, nu am mai auzit varianta cu "who the f... is Alice" de la inceputul anilor '90.

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine cerul e bleu cu soare si e de-a dreptul "azi", am mai multe de facut decat am timp, da' sa respiram pranayamatic si sa incepem cu "une chose à la fois". Am o singura problema, cu care sa incep? :))

    Nu mai ascultasem "...Alice" de un secol, dar de-o saptamana il dau astia incontinuu la radio, drept pentru care-l fredonez toata ziua, spre disperarea "celor din jur", ha ha. :))
    Mi-au placut versurile din cantecul tau, Vera: "it takes the dust to have it(love/life) polished", "it takes the road to go nowhere".

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc frumos, la multi multi ani si tie si tuturor doamnelor care ne viziteaza. am vazut si cadoul de pe blogul tau, dar n-am avut timp sa zic ni'ca... sunt la NY, ma preumblu prin "Art show-uri" si galerii. Azi am inceput la 11.00 si la 21.00 ne dadeau afara dintr-un muzeu. am picioarele "in compot", cum zice francezul... :))

    RăspundețiȘtergere