luni, 12 martie 2012

vitamine

Eu am un fix, cat se poate de pozitiv: nu-mi place sa arunc mancarea. Am dezvoltat o intreaga filozofie de viata in jurul acestui idei. Presupun ca mi se trage de la bunica, ea-mi spunea doua lucruri. Unul, ca cel mai important in viata e ceea ce bagi in gura si ceea ce "scoti pe gura". Si doi, ca daca tu ai o rosie proaspata pe care nu vrei sa o mananci, decat sa o lasi sa devina o rosie palita, mai bine o dai celui care ar vrea sa manance o rosie proaspata acum. Deci ma deprima sa vad legumele trecute in frigider, cu atat mai mult sa le arunc.


Asta a fost introducerea, stati sa vedeti cuprinsul... plecaram noi "mai an" la LA parca. Si cum avionul era dimineata si n-am apucat sa mancam acasa, iau la mine doua banane sa le mancam in aeroport si creca am luat si altele, ca stiu ca se mananca prost in aeroporturi. In fine... ceva am mancat, insa bananele nu. Inainte de checking ii zic lui P sa mancam bananele, dar el nu si nu ca nu are chef. Si eu ce fac cu ea(pe-a mea o mancasem)? Arunc-o, imi raspunde. Ma uit la banana, ma uit la gunoi, ma uit la banana, imi imaginez apoi cum oamenii au plantat, udat, sapat(creca nu se sapa, da' orisicat) bananierii, cum au cules ei bananele apoi si cum au picat franti de oboseala dupa ce in sfarsit le-au pus in cutii sa mi le trimita mie. Si eu, eu o arunc la gunoi...

Am mancat-o. Apoi am stat in avion 5,6 ore. Nu vreti sa stiti cat mi-a luat sa ies si eu... ca omu' normal...

Domne, nu pricep nici sa ma tai de ce n-au facut americanii si canadienii un acord, ceva, macar pentru provinciile/statele de frontiera. Daca plec in us in camping sau sa beau o cafea(granita e la o juma de ora de Montreal), nu am voie sa trec cu fructe/legume sau sa introduc fructe/legume la intoarcere in Canada. Nici macar in buzunar. Deci daca Ana are mere cand pleaca din Canada, tre' sa ajunga la granita fara ele... ceea ce ni s-a intamplat saptamana trecuta cand am plecat la NY cu masina.

La o ora dupa frontiera P ma intreaba daca am si eu un mar, ceva. Faci misto de mine? zic. Am asa: iaurt, cascaval, biscuitei, fructe uscate. De unde vrei sa-tz scot fructe verzi? Seman a aprozar? La NY a fost frumos si ocupacios cum v-am spus, am stat intr-un hotel super bine amplasat, fix langa Central Park, la 5 minute de un Whole Foods, magazinul ala minunat de unde poti cumpara cele mai bune si mai adevarate fructe gustoase ca din pomul din gradina, va jur. Si am cumparat, doar ca nu am mancat tot. La intoarcere aveam 2,3 mere, 2,3 pere, 2 portocale. P a mancat vreo 2 fructe.

La granita nenea ne intreaba ca de obicei ce cumparaturi am facut. De 250$ amandoi, carti si doua cani(eu cumpar cani de cafea de pe la muzee). Doar atat? Da! Nu aveti tigari si nici alcool? Nu! Dar am 5 fructe in stomac, pe care le-am mancat in ultima jumatate de ora si ma deja doare burta si daca ne mai intrebi ceva creca o sa am un accident aici in fata ta, baga, ii zic lui P, ca asta e chiar punctul culminant, crezi ca au astia vreo toaleta prin zona?

Incheierea. Ajunsa acasa, gasesc prin fundul gentilor vreo 2 kiwi si un mar ratacit. Am mai si incalcat legea...

2 comentarii :

  1. Impartim acelasi fix sau avem acelasi fix, mult mai bine zis.
    Imi stric ziua de fiecare data cand se intampla sa arunc legume sau fructe palite.

    RăspundețiȘtergere
  2. he he, o fi de la originea noastra. mie de acolo mi se trage. la tara la bunica nu aruncam nimic, e drept ca eram multe suflete pe batatura, daca e sa pun si animalele. :))

    RăspundețiȘtergere