duminică, 1 aprilie 2012

cadouri






Mi-ar placea sa ma fac consultanta in ce sa-ti cumperi cand te duci la petrecere si nu stii ce sa porti(daca o exista cineva care nu stie) sau in ce perdele sa cumperi pentru canapeaua din piele verde cu buline sau ce canapea verde sa asortezi la perdelele cu buline(daca cineva ar vrea vreo curiozitate neaparata)... Nu ca eu m-as pricepe la buline, da' mi-ar placea sa incerc, parca poti sa stii? Sau si mai bine, consultanta in cadouri trasnite cand nu ai nici o idee si d-astia sigur sunt multi. Nu, nu e vorba de bijuterii, alea se vand in alta parte...

Peste vreo luna jumate e ziua lui P si pentru ca anul trecut, in culmea pragmatismului si a "reparatiilor" de piscina si gard fiind, i-am luat roaba, am zis sa dau drumul putin la robinetul cu romantism si la supapa cu surprindere, da' dacat putin, ca ce e mult nu e bun. Si am hotarat ca pe langa cadoul cu incarcatura emotionala pe care-l va primi(nu spun, ca gugalu' transleisan poate face minuni cand vrea el), sa ii comand niste perne pentru canapea pe care le voiam eu de cadou, da' n-am apucat si ca sa nu-mi consum totusi cadoul(varza, viezure, vizon - asta e ca sa-l incurc pe gugal), i le iau lui. Dealtfel e un cadou interactiv, mai ales ca pernele cu pricina ti le colorezi singur, dupa model, apoi le comanzi. Minunata idee, nu-i asa?

Asa ca am stat ieri vreo 3 ore sa ma horatasc cam ce ar merge si cand am crezut ca am terminat si am ales cele mai minunate modele si culori, cate un model pentru fiecare fata deci 4 desene, l-am intrebat ce crede despre desene(fara sa-i spun de ce). Mi-a raspuns ca sunt cam tipatoare culorile, da' depinde la ce am nevoie...

Pai am nevoie sa stiu, asa in general daca tie-ti plac... fara vreun motiv precis. Pai stii ca eu nu vad toate nuantele, ca mai toti barbatii, imi zice... da' daca ai neaparata nevoie iti spun. Prima e interesanta, poate doar sa inlocuiesti rosul cu ceva mai pal si griul ala cu altceva, la a doua poti sa pui altceva in loc de albastru, la a treia sa-i schimbi doar fondul si modelul e cam bizar... da' totusi, la ce-ti trebuie?

Pai ma gandeam sa le desenez asa, sa fac o surpriza cuiva, dar nu mai stiu daca e o idee buna, ca va trebui sa-mi placa si mie si lui si gata s-a dus naiba supriza de ziua ta, va trebui sa ma gandesc la altceva. Vaiiii, dar erau incredibil de frumoase, asa cum le-ai desenat tu la inceput, pacat ca le-am stricat fara sa stim despre ce era vorba si va trebui sa le refacem impreuna, da' sigur nu ne mai amintim cum erau(daca nu stiati, P este cel mai diplomat barbat pe care l-am cunoscut, stie intotdeauna ce sa spuna si mai ales cum). :))

As putea sa-ti spun ca am notat tot, dar n-am s-o fac... deci putem alege impreuna modelele. Am ales o banana si o lamaie(lime), iar pe spatele fiecareia, modelul "9Circle"(aia cu polkadot) si "Modher Child"(cele doua ovale unul peste altul). Inca nu ne-am pus de acord absolut la culori, dar lucram la asta, ce bine ca avem o luna jumate... :))

Voi ce culori credeti ca ar merge pentru banana? Ca n-as vrea sa fie neaparat galbena... Canapeaua mea e gri inchis, din stofa de lana. Voua ce alte modele v-ar placea?

Distractie placuta! Si daca vreti idei pentru cadouri trasnite, nu ezitati! :)

9 comentarii :

  1. ce zici de o banana neagra cu virfuri galbene?

    RăspundețiȘtergere
  2. ha ha la asta nu ma gandisem... eu o voiam verde sau albastra cu negru, da' toata neagra... sigur n-o incurci cu laleaua??? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu, n-o incurc:) ar semana si cu un fel de semiluna, neagra ca noaptea si cu glitere de aur:)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce artistic... potz sa te-apuci de poezie in timpul liber. sau de desen. te-ai gandit? oare cum ar suna o poezie numita banana de aur??? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si cum mai rezolvi partea cu „surpriza” ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Hahahah, pai surpriza s-ar putea sa fie ca n-o sa fie perne, ci altceva, shippingul e la fel de scump(pentru canada) ca si cadoul si sunt in cautare de amici in US care sa vrea sa mi le trimita aici. complicat. mai ales ca varianta sa-l pun pe el sa-si sune amicii pentru cadoul lui mi se pare si mai aiurea. da' sa vad... mai am si altceva in minte. :))

    deci nu de surprize ma plang, mai ales ca sunt vreo 4 concerte super interesante primavara si vara asta la Montreal pe care stiu ca nu vrea sa le rateze si nici eu. tu ce mai spui altfel?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce-mi plac mie cadourile astea bune pentru amandoi :))

    RăspundețiȘtergere
  8. daca il intrebi pe P ce are nevoie, o sa-ti spuna ca nimic, e foarte nematerialist, cred ca singurele lucruri care l-ar bucura cu adevarat ar fi niste bucati de fier(pe care sa le sudeze si sa faca o rampa de scara, de ex.), niste piese electronice/fire cu care sa creeze nush ce dracie, bucati de chitara(eventual uzate) cu care sa-si faca singur o chitara, lemn cu care sa faca o baza de sculptura, etc.
    sa-i cumpar niste fier forjat? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai putea :) Complicat, recunosc.

    RăspundețiȘtergere